Daarna heeft hij nog een uur in de auto gezeten en was gewoon Cu. Het enige wat opviel was dat hij ging liggen in de auto en dat doet hij normaal echt nooit. Maar goed, hij had veel gespeeld, gerend etc etc dus voor mij was dat liggen normaal.
Thuis gekomen begon hij heel erg te braken. Rare stand van zijn hoofd en hij liep als een bejaarde met zijn kop helemaal laag en zijn rug gebogen. Na nog een aantal keren braken en het niet gaan liggen, maar apathisch blijven staan de dierenarts gebeld. Ik moest het maar even aankijken
Maar het werd erger, schokkerig met zijn kop, wilde slapen, maar dat lukte niet, want zijn hoofd wilde hij niet neerleggen. Dus andere DA gebeld. Meteen komen, want ze vertrouwde het niet.
Hij heeft een zware hersenschudding en nekletsel. Morfine voor de pijn, cerenia tegen de misselijkheid en het hele weekend daarmee doorgaan. Als het erger wordt meteen terug, dan wordt hij opgenomen en als het zo blijft en maandag nog zo is foto's en mri.
Van de heerlijke druktemaker in huis naar een heel sneu en zielig hoopje hond.
Ik hoop dat hij kan slapen en dat de morfine werkt en dat hij geen blijvend letsel hieraan over houdt. Jochie is net 1 jaar
Veel medische dingen meegemaakt met mijn honden, maar tegen een boom aanklappen is zelfs voor mij nieuw

.