Moderator: moderatorteam
Ahh wat jammer dat je er toch een beetje van baalt ( meen ik te lezen ).bouvierpoedel schreef:Zo weer een beetje bijgekomen van de sjagerijnen migraine.
![]()
Leuke dag wel ondanks dat sommige die hun medewerking hadden toegezegt niet op kwamen dagen. Had wel iets meer bezoek verwacht maar dat kwam denk ik ook door het weer en dat mensen dachten dat het buiten gehouden zou worden. Al met al wel een leuke dag met onverwacht veel poedelsbezoek uit mijn kennel.Allemaal bedankt.![]()
Volgend jaar nog maar een eer en dan hopelijk wel goed.
De poedel is Mister de veteranenhond van haar vader. Mister is de broer van Lotte.lets have fun schreef:YepRemco v/d Sanden schreef:Nu moet hij het wel doen iigHartstikke leuk! Dat meisje die samen met haar poedel springt is ook gaaf.
Dat meende ik albouvierpoedel schreef:De poedel is Mister de veteranenhond van haar vader. Mister is de broer van Lotte.lets have fun schreef:YepRemco v/d Sanden schreef:Nu moet hij het wel doen iigHartstikke leuk! Dat meisje die samen met haar poedel springt is ook gaaf.
Ohhh wat is de foto van Dana leuk geworden!!!!Remco v/d Sanden schreef:Hier nog een paar voorbeelden van de portretshoots van die dag
Hoe werkt het, als ik de foto van Dana wil hebben? Moet ik dan iets bestellen/betalen?Remco v/d Sanden schreef:Hier nog een paar voorbeelden van de portretshoots van die dag
Ja, gewoon op Remco's website opzoeken en dan kun je ze bestellen - zowel digitaal als als harde foto en allerlei andere mogelijkheden.Judith schreef:Hoe werkt het, als ik de foto van Dana wil hebben? Moet ik dan iets bestellen/betalen?Remco v/d Sanden schreef:Hier nog een paar voorbeelden van de portretshoots van die dag