Femmel schreef:3 weken geleden is er nog een volledig bloedonderzoek gedaan, dus vandaar dat dit vandaag niet gedaan is

en ik kan dus zo richting Utrecht, maar na overleg hebben we besloten eerst de kuur te geven, gaat het goed dan kom ik langs
zodat hij kan zien of de verdikking er nog is. Gaat het niet goed, dan krijgt ze de echo: bij redelijk stabiel blijven op 15 sept. en bij
niet stabiel blijven kan ik met spoed naar Utrecht.
Dus ik weet ook even niet wat voor meer onderzoek hij op dit moment zou kunnen doen?
3 weken geleden is inderdaad niet lang geleden. En daarnaast, als jij je kunt vinden in deze behandeling is het toch goed?
Mijn reactie kwam voort uit je openingsbericht dat je erg het gevoel had dat het niet goed zou zijn. Daarnaast heb ik mezelf een keer teveel weg laten sturen als een DA ervan overtuigd was dat het iets onschuldigs was terwijl ik voelde dat het niet goed was. Dat gaat me niet meer gebeuren.
Ik denk dat je op dit moment inderdaad weinig anders kunt doen dan even afwachten en hopen dat met de kuur alle ellende voorbij is.
Nou dat is het moeilijke... ik wil graag meteen weten wat er is, binnen het uur graag
maar ik sta daar met een hond die de laatste 2.5 week af en toe ziek is en dan weer prima, bovendien 12 jaar en 8 maanden oud is en
niet als hobby dierenarts bezoekjes heeft.
Wat ik wil is op dat moment ondergeschikt aan wat ik voor Kaya het beste vindt: stel dat de kuur prima werkt, dan doe ik haar onnodig veel stress aan met een buikecho, wat een half uur op je rug is, een geschoren buik en bovendien in Utrecht waar het voor haar onbekend is.
Dat weeg ik op dat moment af aan het belang van nu weten en in samenspraak met de dierenarts hebben we besloten dat we eerst de kuur afwachten, uiteraard behalve als ze zieker wordt, want dan trek ik meteen aan de bel. Hij heeft mij absoluut de mogelijkheid geboden om begin volgende week naar Utrecht te gaan, dus daar ligt het niet aan.
Hij weet ook dat als er een tumor zit het zeer waarschijnlijk einde verhaal is omdat ik al heb aangegeven niet teveel aan haar te 'sleutelen' omdat ze meer problemen heeft (hele slechte gewrichten en nieren die niet goed meer functioneren).
Dus ja, ik heb een flink onderbuik gevoel, volgens mij is het foute boel. Maar de meerwaarde om dit nu te weten is puur voor mezelf en
niet voor Kaya op dit moment.
Zelf baal ik als een stekker en wil geen 10 dagen wachten en als Kaya verslechterd dán is het voor haar ook beter om die 10 dagen niet
te wachten.
Snap je een beetje wat ik bedoel of denk ik krom? Ik vind het zelf ook erg moeilijk hoor om het juiste te beslissen, pas achteraf weet
je vaak of je het juiste doet of niet.