Bijna iedereen in de omgeving kent het asiel...iedereen heeft er zijn bek van vol maar niemand komt tot echt iets.
Oh...die advocaat die hij op je af zou sturen?
Denk het maar niet hoor ...
Ik heb enkele jaren geleden als TWEEDE in de rij een heel verhaal en waslijst aan misstanden bij de AID neergelegd.
Daar moet actie op komen en die is er ook geweest ; een bezoek.
waarvan ik terugkoppeling kreeg en tja,.. het asiel is honden en kattenbeskluit proof en ze verhongeren er niet; daar kun je het mee doen
Je bent de zoveelste in een hele lange rij....
Zelfs de oude beroepskracht trok aan het kortste eind.
Ook heeft een hele groep vrijwilligers =- waaronder mijn tante - eens een start gemaakt met misstanden verzamelen etc.
Onderaan de streep houdt de gemiddelde twentenaar of Overijsselaar gewoon zijn bek dicht als het erop aankomt.
Genoeg vrijwilligers daar die er bovenop hebben gestaan hoe er honden kapot gebeten werden door andere honden, pensionhonden die bijna dood gebeten werden
door een hond van de eigenaar, gezonde kittens die ingeslapen werden etc.
Als je er toch werk van wilt maken; succes!\
Bang hoef je niet te zijn... ik heb alles met naam en toenaam gedaan indertijd, woonde toendertijd 20 km van ze vandaan,
Nooit iets van hem gehoord.
En als dat wel het geval was geweest ....ach....koren op mijn molen zou ik zeggen... ik heb in elk geval niet getwijfeld of ik werk zou maken van wat ik er mee gemaakt hebt. geen seconde.
Ik vind aan de zijlijn staan - wel dingen weten en zien - niks doen uit angst - en je weer omdraaien namelijk bijna nog erger dan wat er daar gebeurd.
Oh ja,,,je zou de oude beroepskracht eens kunnen benaderen, heeft nu een eigen hondenopvang.
Naam wil ik je wel doen via PB
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een *&^%#@ asiel!!! en meerdere ervaringen gezocht.
Moderator: moderatorteam
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
- Aantal honden: 3