Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup opgesloten vandaag
Moderator: moderatorteam
-
Maaiketh
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Friese stabij
- Aantal honden: 1
Pup opgesloten vandaag
Aaach ik vind het eigenlijk zo zielig.
Maar ik heb vandaag 2 kruipende beebjes, 1 van mezelf en 1 van een vriendin.
Dus Jelle zit in de bijkeuken en met de deur open naar de grote tuin, maar hij wil graag naar binnen.
Vanmiddag maar even goedmaken dan met een lekker stukkie wandelen.
Maar aan de andere kant, hoe doen werkende mensen dat dan?
Maar ik heb vandaag 2 kruipende beebjes, 1 van mezelf en 1 van een vriendin.
Dus Jelle zit in de bijkeuken en met de deur open naar de grote tuin, maar hij wil graag naar binnen.
Vanmiddag maar even goedmaken dan met een lekker stukkie wandelen.
Maar aan de andere kant, hoe doen werkende mensen dat dan?
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Re: Pup opgesloten vandaag
Kan hij niet met de baby's overweg? Of kun je misschien in huis een puppyren maken, zodat de hond wel betrokken is bij het gezinsleven, maar gescheiden is van de baby's?
Ik sluit mijn hond alleen op in mijn huis
Als ik ga werken, zorg ik ervoor dat ze een lekker lange wandeling heeft gehad. Daarna gaat ze slapen en heeft ze er geen last van dat ik er niet ben. Daarnaast werk ik parttime en bij mijn 'zomerbaan' kan mijn hond gewoon mee. sWinters zit ze wat vaker alleen, maar ik heb nooit het idee dat ze het vervelend vind.
Mijn hond zou het wel vervelend vinden om in een deel van het huis opgesloten te zitten waar ík niet ben, maar waar ze me wel kan horen. Dan gaat ze blaffen uit protest.
Ik sluit mijn hond alleen op in mijn huis
Mijn hond zou het wel vervelend vinden om in een deel van het huis opgesloten te zitten waar ík niet ben, maar waar ze me wel kan horen. Dan gaat ze blaffen uit protest.

-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
is hij niet te vertrouwen met beebjes dan... anders zou ik hem er juist even bij laten, is goed voor puppekind, juist als je hem er van weghoudt kan hij drukker worden bij kleintjes.
-
Maaiketh
- Vaste gebruiker
Ik heb verder een open keuken die kan ik niet afsluiten, en het vervelende is ik kan hem ook niet uit laten, stooooom, ik pas voor een keertje op en heb natuurlijk geen duowagen.
Maar goed, hij mag de tuin gebruiken haha, die maak ik vanmiddag wel weer schoon.
Vanavond lekker ff het bos in.
Hij vind baby's erg leuk, maar baby's hem ook alleen grijpen en knijpen ze, kunnen ze ook niet helpen, maar 2 beebs en een pup....
Maar goed, hij mag de tuin gebruiken haha, die maak ik vanmiddag wel weer schoon.
Vanavond lekker ff het bos in.
Hij vind baby's erg leuk, maar baby's hem ook alleen grijpen en knijpen ze, kunnen ze ook niet helpen, maar 2 beebs en een pup....
-
Maaiketh
- Vaste gebruiker
Hij is lekker met zn piepbeestjes aan het spelen hoor ik
-
lets have fun
Zo zielig is dat niet hoor.
Ik zet mijn hond ook wel eens apart als er bezoek is. Soms achter een hekje in de keuken en soms buiten. Nog wat lekkers om te knagen en klaar.
Ik zet mijn hond ook wel eens apart als er bezoek is. Soms achter een hekje in de keuken en soms buiten. Nog wat lekkers om te knagen en klaar.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
S@ndr@
- Zeer actief
Met verjaardagen gaat t tuig hier ook even apart, niet eens omdat ik ze niet vertrouw, maar ze kunnen onbedoeld ook schade maken- omverlopen, of iets dergelijks ( met de kleintjes) dus , t is veel rustiger zo.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Als je een dubbele wagen hebt, kan je ook lekker naar buiten. Kinderboerderijtje ofzo.
Kan pup ook mee.
Kan pup ook mee.
-
Neeltje
Ze schrijft dat ze er geen heeft.Apple schreef:Als je een dubbele wagen hebt, kan je ook lekker naar buiten. Kinderboerderijtje ofzo.
Kan pup ook mee.
De hond overleeft een dagje wel hoor.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Je zal mij niet horen zeggen dat de hond het niet overleefd.Neeltje schreef:Ze schrijft dat ze er geen heeft.Apple schreef:Als je een dubbele wagen hebt, kan je ook lekker naar buiten. Kinderboerderijtje ofzo.
Kan pup ook mee.
De hond overleeft een dagje wel hoor.
Maar zeker met kruipende baby's is een stukje wandelen best wel ontspannend.
Hond lekker moe en tevreden, baby's ook lekker ontspannen.
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Ja, maar als je toevallig eens een dagje oppast snap ik best dat je geen duo wagen gaat kopen ......Apple schreef:Je zal mij niet horen zeggen dat de hond het niet overleefd.Neeltje schreef:Ze schrijft dat ze er geen heeft.Apple schreef:Als je een dubbele wagen hebt, kan je ook lekker naar buiten. Kinderboerderijtje ofzo.
Kan pup ook mee.
De hond overleeft een dagje wel hoor.![]()
-
Brindlecardi
- Zeer actief
JohVeronique & Kyra schreef:Ja, maar als je toevallig eens een dagje oppast snap ik best dat je geen duo wagen gaat kopen ......Apple schreef:Je zal mij niet horen zeggen dat de hond het niet overleefd.Neeltje schreef:Ze schrijft dat ze er geen heeft.Apple schreef:Als je een dubbele wagen hebt, kan je ook lekker naar buiten. Kinderboerderijtje ofzo.
Kan pup ook mee.
De hond overleeft een dagje wel hoor.![]()
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Zo denk ik er ook overNanna schreef:Ik zou mijn hond ook niet bij een oppasbaby laten hoor, en al helemaal niet als het maar voor een dagje is.
Dus groot gelijk
Heb je een box waar die kruipende kindjes af en toe even in kunnen?
Dan kan de pup weer even bij je in huis
Een hekje in de sponning van een keukendeur/kamerdeur zou ook nog kunnen?
- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
Ik ga met Nanna mee hoor!
Pas hier wel eens op de dochter van vrienden en Evert kan niet met babies. Ik heb zon puppyren en die klap ik uit en zet voor Evert een deel van de kamer af. Als baby niet bij hem komt doet hij niks. Als baby slaapt mogen ze wel weer gewoon los. Gaat prima!
Pas hier wel eens op de dochter van vrienden en Evert kan niet met babies. Ik heb zon puppyren en die klap ik uit en zet voor Evert een deel van de kamer af. Als baby niet bij hem komt doet hij niks. Als baby slaapt mogen ze wel weer gewoon los. Gaat prima!
-
Maaiketh
- Vaste gebruiker
Hij heeft het overleefd haha, is nu knetterdruk en helemaal gek, vanavond lekker ff naar het bos.
- Tanja Simba&Bella
- Zeer actief
Hij zal er vast aan wennen.
Ik zou mij er met zulke kleine kinderen ook niet aan wagen. Pups kunnen redelijk onbezonnen tekeer gaan
Simba van mij is gek op kinderen. Te gek. En om die reden gaat hij ook even achter een kinderhekje als er hier kinderen over de vloer komen. Als hij de kans zou krijgen dan zou hij ze met al zijn 29 kg begroeten en dat doet hij op zijn lompe bulldogs....denderen dus.. Kindjes zijn daar niet tegen bestand en als ze van schrik gaan huilen dan zou hij ze met zijn liefde overladen. Lees: op het kindje afracen en platlebberen. Allemaal goede bedoelingen maar als ik een kind was en ineens zo'n grote bullenkop op mijn gezicht af zie komen, zou ik ook gaan krijssen
Voor ieders gemoedrust blijft hij gedurende visitetijd dus even elders. Hij kan ons zien en horen en krijgt heus wel aandacht dus zielig is hij niet.
Ik zou mij er met zulke kleine kinderen ook niet aan wagen. Pups kunnen redelijk onbezonnen tekeer gaan
Simba van mij is gek op kinderen. Te gek. En om die reden gaat hij ook even achter een kinderhekje als er hier kinderen over de vloer komen. Als hij de kans zou krijgen dan zou hij ze met al zijn 29 kg begroeten en dat doet hij op zijn lompe bulldogs....denderen dus.. Kindjes zijn daar niet tegen bestand en als ze van schrik gaan huilen dan zou hij ze met zijn liefde overladen. Lees: op het kindje afracen en platlebberen. Allemaal goede bedoelingen maar als ik een kind was en ineens zo'n grote bullenkop op mijn gezicht af zie komen, zou ik ook gaan krijssen
Voor ieders gemoedrust blijft hij gedurende visitetijd dus even elders. Hij kan ons zien en horen en krijgt heus wel aandacht dus zielig is hij niet.
Groetjes, Tanja
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015
Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
-
Maaiketh
- Vaste gebruiker
Tanja Simba&Bella schreef:Hij zal er vast aan wennen.
Simba van mij is gek op kinderen. Te gek. En om die reden gaat hij ook even achter een kinderhekje als er hier kinderen over de vloer komen. Als hij de kans zou krijgen dan zou hij ze met al zijn 29 kg begroeten en dat doet hij op zijn lompe bulldogs....denderen dus.. Kindjes zijn daar niet tegen bestand en als ze van schrik gaan huilen dan zou hij ze met zijn liefde overladen. Lees: op het kindje afracen en platlebberen. Allemaal goede bedoelingen maar als ik een kind was en ineens zo'n grote bullenkop op mijn gezicht af zie komen, zou ik ook gaan krijssen![]()
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik heb een kinderhekje en gooi ze in de tuin wanneer ik het nodig vindCleva schreef:Ik ben er heel makkelijk in. Honden hoeven niet de godganselijke dag het hele huis tot beschikking te hebben.
Hein gaat geregeld een uurtje in de slaapkamer of waar dan ook. Vooral als ik bezig ben en veel heen en weer loop heb ik geen behoefte aan een potenbrekertje om me heen.
Hier, heb je een kluif. Dahag Hein.