het puppige is er inmiddels echt wel af maar wat een prachtig hoofd heeft ie daarvoor teruggekregen, ik kan er uren naar kijken tenminste
geef hem maar een dikke verlate verjaardagsknuffel van zijn overhetkanaalse fan
Moderator: moderatorteam

flamme schreef:Knuffel is doorgegeven. Kreeg meteen een poot in mijn oog.
Deze![]()
krijg je dus in combi terug

Oh ik zie gewoon een wat puberende Rana terug, met een dergelijk verhaal en een groepje ruitersflamme schreef:Herkenbaar ja? Vertelllll![]()
Vanmorgen deed Taran het weer keurig. Wel wilde hij heel graag naar een overenthousiaste Jack hussel aan de overkant van de straat maar na 10 seconden liep hij normaal mee
ranetje schreef:Met twee is een Saarloos toch af en toe nog net een puber?![]()
In ieder geval Taran wel
flamme schreef:ranetje schreef:Met twee is een Saarloos toch af en toe nog net een puber?![]()
In ieder geval Taran wel
Taran's oma werd na haar 4e rustiger. Dat is nu een bedaarde bejaarde dame van bijna 12. Taran's moeder werd pas rustiger na haar eerste nestje. Toen was ze ook ruim 4. Dusssss. Tja, ik wacht nog even![]()
Taran's puberteit zal wel een jaar of 3 duren inderdaad. Ws. krijgt hij daarna een midlifecrisis en daarna wordt hij dementerend
ranetje schreef:flamme schreef:ranetje schreef:Met twee is een Saarloos toch af en toe nog net een puber?![]()
In ieder geval Taran wel
Taran's oma werd na haar 4e rustiger. Dat is nu een bedaarde bejaarde dame van bijna 12. Taran's moeder werd pas rustiger na haar eerste nestje. Toen was ze ook ruim 4. Dusssss. Tja, ik wacht nog even![]()
Taran's puberteit zal wel een jaar of 3 duren inderdaad. Ws. krijgt hij daarna een midlifecrisis en daarna wordt hij dementerend![]()
![]()
Niet eerst nog jong volwassen?
flamme schreef:Weer even geoefend naast de buggy. Gaat prima![]()
Nu lag er andijvie en een tennisbal indus dat is wel een iets andere "lading" dan er vanaf volgende week zondag inkomt, maar in ieder geval interesseert die hele buggy Taran nu niks
ranetje schreef:flamme schreef:Weer even geoefend naast de buggy. Gaat prima![]()
Nu lag er andijvie en een tennisbal indus dat is wel een iets andere "lading" dan er vanaf volgende week zondag inkomt, maar in ieder geval interesseert die hele buggy Taran nu niks
![]()
En hij sleurt jou en buggy ook niet ondersteboven?
Je kunt er ook nog iets in leggen dat geluid maakt.
Een babypop die huilt o.i.d.

Ze??? Hmmmm, ik ben bang ikLaura84 schreef:Wat onwijs zoet. Ben heel benieuwd wat voor avonturen ze gaan beleven. De foto's zijn om voor te smelten
Lunatic schreef:Hij is thuis![]()
Heel veel plezier met de streken van die twee, ik kijk er naar uit om ze te lezen