Sterre schreef:Het kan natuurlijk geen toeval zijn dat dit al je derde brave labrador is. Je bent gewoon een geweldige hondentrainer. Ik ken je helemaal niet maar ik denk dat je een natuurlijk overwicht op honden hebt. Ik geniet altijd van je verhalen. Toen Jones een pupje was, was hij dacht ik helemaal niet zo braaf en nu heb je er in een paar maanden het braafste hondje van de klas van gemaakt. Petje af hoor.
Samantha is idd. een geweldige hondentrainer. Ik moet ook altijd zo lachen hier thuis. Mijn Lyndie begint altijd te gillen op het moment dat ik de voerbakken pak. Alsof ze drie maanden niet gegeten heeft. Zo'n gegil.
Dat ergert me wel eens en dan verzoek ik haar vriendelijk haar smoel te houden. Dat werkt. Ongeveer 10 seconden.
Het is natuurlijk buitengewoon irritant gedrag maar omdat ze verder een Erg Braaf Hondje is en ik een Ontzettend Luie Baas, heb ik er dus al 10 jaar niet echt iets aan gedaan.
Tot Sam over de vloer kwam.
En zij heeft de pést aan luidruchtige hondjes.
Resultaat?
Op het moment dat Sam haar een blik toewerpt, gaat Lyndie heel zoet op haar k*nt zitten en kijkt pomtidomtidom onschuldig naar het plafond en laat geen kik horen.
En ik geloof niet dat Sam haar achter mijn rug lens slaat, dus het moet wel een soortement natuurlijk overwicht zijn waardoor álle honden Uitermate Braaf en Oppassend worden.