Dit was hij als pup, dus dat wordt foto's naast elkaar leggen

Ik denk eigenlijk wel dat ze die kant op zullen gaan, maar daar zijn geen rechten aan te ontlenen

Moderator: moderatorteam
Nee. Hollandse herder ook, en laekense herder (zo even uit mijn hoofd)Heavy schreef:Is de picardische herder de enige herdersoort die ruwharige is?
oh die mag er idd wel zijn ja!
Het spijt me maar ik vind dit dan weer richting body-builder gaan. Die spieren zijn mij iets te overduidelijk aanwezig, alsof ie anabolen slikt.samantha! schreef:Atletisch maar toch krachtig en gespierd met een een niet te brede (maar ook weer niet te smalle) kop.
Het is een werkhond, vandaar zijn spieren.Jokkebrok schreef:
Het spijt me maar ik vind dit dan weer richting body-builder gaan. Die spieren zijn mij iets te overduidelijk aanwezig, alsof ie anabolen slikt.
Die rare hanekam op z'n borst schaar ik maar onder 'tis maar net uit welke hoek je de foto neemt'.
Klopt idd.Machie schreef:Poedels vind ik niet te beoordelen door het kapsel
Hahaha, ja zo ken ik er nog wel een paar.samantha! schreef:Het is een werkhond, vandaar zijn spieren.Jokkebrok schreef:
Het spijt me maar ik vind dit dan weer richting body-builder gaan. Die spieren zijn mij iets te overduidelijk aanwezig, alsof ie anabolen slikt.
Die rare hanekam op z'n borst schaar ik maar onder 'tis maar net uit welke hoek je de foto neemt'.
Cleva schreef:Als ik op een coursing ben en ik zie de afghanen als slome hobbelpaarden rond gaan krijg ik wokkeltenen.
Dan zijn het alleen nog maar hele magere huppelende pruiken.
Ik zie geen overdreven gespierde hond? Ik vind dit vrij normaal voor een werkhond hoor. Wellicht is het bij andere rassen minder goed zichtbaar vanwege de vacht, maar dit valt voor mij onder gezond gespierd. En die hanekam, dat noemt men een voorborst. Dat is vrij karakteristiek voor RetrieversJokkebrok schreef:Hahaha, ja zo ken ik er nog wel een paar.samantha! schreef:Het is een werkhond, vandaar zijn spieren.Jokkebrok schreef:
Ik geloof dat ik toch best wat werkhonden zie en heb gezien (inclusief labs), maar er is er geeneen die zo met zijn bundels te koop loopt. Maar wellicht hebben jij en ik een verschillende definitie van werkhonden. Ik vind werkhonden honden die werken en ik bedoel dan niet honden die voor de lol van de baas en zichzelf overmatig sporten.![]()
En die hanekam, daarmee bedoel ik die ridge die Rhodesians meestal op hun rug hebben. Maar zoals ik al meldde, dat zal wel aan de foto liggen dat die zo geprononceerd aanwezig is.
ik ben geen grote spanielenfan maar deze heeft zeker wat. Heel zoet hoofd ookMonaToetje schreef:
Vind Lucetta v.h Veense Springertje een schitterende ESS teef.![]()
![]()
Ja, die witte hals en nek benadrukt dat alleen maarInge O schreef:
ik vind hem té, hij lijkt wel gekruist met een zwaan.
Abbysbientje schreef:ik ben geen grote spanielenfan maar deze heeft zeker wat. Heel zoet hoofd ookMonaToetje schreef:
Vind Lucetta v.h Veense Springertje een schitterende ESS teef.![]()
![]()
Dat is inderdaad een prachtige Whippet. Volgens mij zag ik er vandaag zelfs een filmpje van voorbij komen. Mooie lange, sierlijke hals.Nanna schreef:Ik vind dit een fantastisch mooie Whippet.
Sporting Fields Shameless, aka "Brazen"
Toch zie je 't zo heel veelnathalie schreef:Ik vind de rugbelijning van de staff echt niet mooi.
Oknathalie schreef:Dat je het veel ziet, wil niet zeggen dat het mooi is. Een rug moet een vloeiende belijning hebben, anders vind ik het lelijk.