Komt Ria net met Ari van de hei, had meneer weer lekker door poep liggen rollen, stinken, dat hij doet. Dus nu staat hij onder de douche, de viezerik.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De grote viespeuk.
Moderator: moderatorteam
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
De grote viespeuk.
Smeerkees Ari.
Komt Ria net met Ari van de hei, had meneer weer lekker door poep liggen rollen, stinken, dat hij doet. Dus nu staat hij onder de douche, de viezerik.

- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: De grote viespeuk.
Oh bah ,Abra is ook zo'n strontrolster blehhhhh.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Het zou verboden moeten worden.Tineke schreef:Oh bah ,Abra is ook zo'n strontrolster blehhhhh.

- christina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Die geur blijft nog wel even lekker hangen.... Wij wonen vlak bij een riviertje en daar vissen met mooi weer nog wel eens mensen. Ze blijven daar vaak ook slapen in hun tentje. En......als er gepoept moet worden dan doen ze dat in de struiken blijkbaar. Voor Charlie is mensenpoep de ultieme rolsensatie. Iek, iek, ieks. Zo lekker om hem dan weer aan te lijnen aan zijn poephalsband en weer vrolijk naar huis te lopen. Sterkte met de geur de komende dagen:)

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Ari is onder de douche geweest, dus ruikt weer lekker. Gelukkig kan alles openstaan vandaag, in de hoop dat de geur snel gaat verdwijnen uit huis, douchehoek weer schoon gemaakt, handdoeken hangen te drogen en de halsband staat in een sopje.Tot zover de gebeurtenissen na 1 wandeling.christina schreef:Die geur blijft nog wel even lekker hangen.... Wij wonen vlak bij een riviertje en daar vissen met mooi weer nog wel eens mensen. Ze blijven daar vaak ook slapen in hun tentje. En......als er gepoept moet worden dan doen ze dat in de struiken blijkbaar. Voor Charlie is mensenpoep de ultieme rolsensatie. Iek, iek, ieks. Zo lekker om hem dan weer aan te lijnen aan zijn poephalsband en weer vrolijk naar huis te lopen. Sterkte met de geur de komende dagen:)

-
Aniway
Beike heeft tijden niet in de stront gerold of in iets anders vies-achtig spul.
Hopelijk blijft dat voorlopig ook even zo
Laatse keer had hij in de rotte vis lopen rollen

Hopelijk blijft dat voorlopig ook even zo
Laatse keer had hij in de rotte vis lopen rollen
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Nou dat doen wij ook hoor als we het zien gebeuren, dan zetten we het op een krijsen dat wil je niet wetenthom schreef:Het zou verboden moeten worden.Tineke schreef:Oh bah ,Abra is ook zo'n strontrolster blehhhhh.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
- Aantal honden: 2
Haha die witte hier heeft er ook een handje van om in vieze dingen te rollen. Freek heeft pas sinds een maand ontdekt hoe leuk water is en begint nu rustig aan modderplasjes. Maar Evert kijkt nog even heel geniepig om en duikt er dan snel in. Als ik snel ben dan kan ik hem er nog van weerhouden haha.
Maar zo ben je langer bezig om alles weer schoon te krijgen dan dat je gewandeld hebt!
Maar zo ben je langer bezig om alles weer schoon te krijgen dan dat je gewandeld hebt!
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Poep ruiken, om te eten en loopse teven, dan herkennen we de houding heel goed, roepen hem vlak voordat hij ervandoor gaat en lijnen hem aan. Maar poeprollen moeten we nog even aan werken om te herkennen, voordat het te laat is.Tineke schreef:Nou dat doen wij ook hoor als we het zien gebeuren, dan zetten we het op een krijsen dat wil je niet wetenthom schreef:Het zou verboden moeten worden.Tineke schreef:Oh bah ,Abra is ook zo'n strontrolster blehhhhh.

- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Van water moet Aar niks hebben nog, voor de rest heb je helemaal gelijk.Evertje schreef:Haha die witte hier heeft er ook een handje van om in vieze dingen te rollen. Freek heeft pas sinds een maand ontdekt hoe leuk water is en begint nu rustig aan modderplasjes. Maar Evert kijkt nog even heel geniepig om en duikt er dan snel in. Als ik snel ben dan kan ik hem er nog van weerhouden haha.

- Angeniet
- Erelid
Hier ligt er ook eentje zwaar beledigd te drogen van zijn douchebeurt.
Eigen schuld!
Eigen schuld!
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
I feel your pain. 
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Rana had vooral een voorkeur voor net gegierde weilanden.
Daar kwam ze druipend uit
Eerst de troep afspoelen, dan inwrijven met tomatensap, even laten intrekken en dan pas wassen.
Scheelt enorm in de geur.
Ook effectief bij dooie vissen e.d.
Daar kwam ze druipend uit
Eerst de troep afspoelen, dan inwrijven met tomatensap, even laten intrekken en dan pas wassen.
Scheelt enorm in de geur.
Ook effectief bij dooie vissen e.d.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
O gruwels, dat is zo smerig
Hier eten ze allebei mensenpoep, dus met mooi weer heb ik ogen in m'n reet (hmm toepasselijk
) en heel
soms rollen ze er inderdaad ook in. Vreselijk smerig, niets smeriger dan mensenstront
Gier daar is Puchu ook gek op, hij heeft ooit in een weiland gestaan, druipend van de gier... het zag er zo vreselijk uit, dat
ik spontaan ook nog in de lach schoot.
Hier eten ze allebei mensenpoep, dus met mooi weer heb ik ogen in m'n reet (hmm toepasselijk
soms rollen ze er inderdaad ook in. Vreselijk smerig, niets smeriger dan mensenstront
Gier daar is Puchu ook gek op, hij heeft ooit in een weiland gestaan, druipend van de gier... het zag er zo vreselijk uit, dat
ik spontaan ook nog in de lach schoot.
- thom
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat zijn honden toch eigenlijk gore viespeuken, alle soorten poep eten en liggen rollen in de meest smerig ruikende drek.

- Kat1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita
Viezerikken. Ben ik even blij dat Aiko niks met poep te maken wil hebben. Laatst trapte hij in een drol van een andere hond. Dat gezicht!