Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kaz
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: Kaz
Zaandam, Noord-Holland. Is vlakbij Amsterdam.Fafo schreef:Haaa gelukkig maar. Waar woon je?Gollum schreef:Het zou me hartstikke leuk lijken en ik denk dat mijn dames smoorverliefd op hem zouden worden maar ik woon nogal een eind uit de buurt.
Jammer net vakantie gehad, en hem alleen laten met Dinos in buitenverblijf zou misschien gaan, maar ben momenteel beetje aan het dokteren met Dinos en wil dat hij rust krijgt, dus sorry, een weekend is meestal geen probleem want dan ben ik er zelf bij.
Zijn er niet meer Zeeuwen hier??.
- Ήυs
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Buitenverblijf is Kaz sowieso niet echt een hond voorDinos schreef:Jammer net vakantie gehad, en hem alleen laten met Dinos in buitenverblijf zou misschien gaan, maar ben momenteel beetje aan het dokteren met Dinos en wil dat hij rust krijgt, dus sorry, een weekend is meestal geen probleem want dan ben ik er zelf bij.

- Miepmiept
- Zeer actief
Haha ook goed.
Op zich kan het wel hoor. Ik ben aardig flexibel.
Edit; Laat maar weten. Als Kaz met een Herder teef kan van 10 maanden is het okee. Mijn Beagle wil ik zelf nog even overleggen hoe en wat dan voor hem beter is. Heb in Vlissingen ook vrienden wonen en mss wil Dagmar ook wel mee wandelen.
Edit; Laat maar weten. Als Kaz met een Herder teef kan van 10 maanden is het okee. Mijn Beagle wil ik zelf nog even overleggen hoe en wat dan voor hem beter is. Heb in Vlissingen ook vrienden wonen en mss wil Dagmar ook wel mee wandelen.
Laatst gewijzigd door Miepmiept op 26 aug 2014 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- dagmar88
- Zeer actief
Miepmiept schreef:Haha ook goed.

- Miepmiept
- Zeer actief
Had ik een excuus om te wandelen met je, heeft ze een buurvrouw haha.dagmar88 schreef:Miepmiept schreef:Haha ook goed.
Edit; Laat maar weten. Als Kaz met een Herder teef kan van 10 maanden is het okee. Mijn Beagle wil ik zelf nog even overleggen hoe en wat dan voor hem beter is. Heb in Vlissingen ook vrienden wonen en mss wil Dagmar ook wel mee wandelen.dat kan ook zonder kaz!
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Jammer dat ik het nu pas zie. Misschien een volgende keer, het is onze hobby om aan huis op honden te passen. Ervaringen van andere hondeneigenaren vind je op onze website www.wehomesit.nl.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Oh die ga ik bewaren! Jullie komen echt ontzettend leuk over!Meike schreef:Jammer dat ik het nu pas zie. Misschien een volgende keer, het is onze hobby om aan huis op honden te passen. Ervaringen van andere hondeneigenaren vind je op onze website www.wehomesit.nl.
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
Leuk! En dankjeGollum schreef:Oh die ga ik bewaren! Jullie komen echt ontzettend leuk over!Meike schreef:Jammer dat ik het nu pas zie. Misschien een volgende keer, het is onze hobby om aan huis op honden te passen. Ervaringen van andere hondeneigenaren vind je op onze website www.wehomesit.nl.