Moderator: moderatorteam
ja maar Labradors zijn gewoon niet best in IPOInge O schreef:pfff, het interessantste ras ontbreekt.
ik denk weleens dat Pom het best leuk zou vinden, beetje in zo'n mauw hangen. Ze zou niets begrijpen van het idee van beschermen, maar als je haar het spelletje duidelijk zou maken dan zou dat best lukken denk ikInge O schreef:je gaat niet door voor de koelkastsbientje schreef:ja maar Labradors zijn gewoon niet best in IPOInge O schreef:pfff, het interessantste ras ontbreekt.
.
sbientje schreef:leuke foto's Maart! die zwarte, is dat een bouvier ofzo?
Ja hoor, de boxer is een werkhond en bij verschillende boxerkringgroepen door het land wordt o.a. aan IPO gedaan.River8 schreef:Das leuk!
Nog nooit een boxer met pakwerk gezien trouwens, maar dat kan aan mij liggen
Ah zie je wel, het lag aan mijannemick schreef:Ja hoor, de boxer is een werkhond en bij verschillende boxerkringgroepen door het land wordt o.a. aan IPO gedaan.River8 schreef:Das leuk!
Nog nooit een boxer met pakwerk gezien trouwens, maar dat kan aan mij liggen
Ik heb wel het idee dat het bij de boxer in nederland aan populariteit inboet maar ik zie het nog regelmatig voorbij komen op boxerfora/FB.
Voor de fun is een vriend ons nu een beetje aan t trainen met pakwerk (voorzichtig opbouwen, we zitten nog op een pupmouwtje volgens mijsbientje schreef: ik denk weleens dat Pom het best leuk zou vinden, beetje in zo'n mauw hangen. Ze zou niets begrijpen van het idee van beschermen, maar als je haar het spelletje duidelijk zou maken dan zou dat best lukken denk ikGewoon als 'kunstje' En dan kan je er ook gerust tegen schreeuwen oid, dat doet haar niks.. Het zou er alleen niet uitzien vrees ik, ach ja
nee Pom mist ook die felheid maar gewoon als een trucje denk ik dat ze het wel lachen zou vindenMachie schreef:Hier naast hebben ze ook nog een doberman, en idd boxers en veeel mechelse herders
Wel leuk, zo'n diversiteit
Sbientje, hetzelfde geldt voor Luca. Die zou dat bijten in zo'n mouw ook wel n mooi spelletje vinden. Alleen, zeg je los, laat ie per direct los. Hij is niet zo fel