Er zijn in Lothars' bloed afwijkende enzymen gevonden wat te maken KAN hebben met een leverstoornis......( iemand hier ervaring mee???) Dit is pas zeker als de rest van het bloedonderzoek ook bekend is.
Misschien valt het allemaal mee, maar begin me toch opnieuw zorgen te maken.
Ik heb meteen ook de tweede DA gebeld om hem op de hoogte te stellen, maar hij kon er nu ook nog niet zo veel mee.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Uitslag 1e deel bloedonderzoek Lothar
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
-
- Zeer actief
Re: Uitslag 1e deel bloedonderzoek Lothar
geen ervaring mee, maar succes en sterkte met de rest van de uitslag!!!Einda schreef:Er zijn in Lothars' bloed afwijkende enzymen gevonden wat te maken KAN hebben met een leverstoornis......( iemand hier ervaring mee???) Dit is pas zeker als de rest van het bloedonderzoek ook bekend is.
Misschien valt het allemaal mee, maar begin me toch opnieuw zorgen te maken.
Ik heb meteen ook de tweede DA gebeld om hem op de hoogte te stellen, maar hij kon er nu ook nog niet zo veel mee.
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik hoop voor jullie dat er nu snel een oplossing voor Lothar zal komen.
Ervaring met leverafwijkingen heb ik totaal niet en ik denk dat ze het bloed toch eerst verder moeten bekijken.
Je schrijft dat het iets te maken KAN hebben met de lever, dus het hoeft dan niet zo te zijn.
Ik hoop van harte dat het iets onschuldigs is en dat Lothar weer snel beter wordt. Ik zal zeker voor je duimen!
Heel veel sterkte en knuffies voor Lothar!
Ervaring met leverafwijkingen heb ik totaal niet en ik denk dat ze het bloed toch eerst verder moeten bekijken.
Je schrijft dat het iets te maken KAN hebben met de lever, dus het hoeft dan niet zo te zijn.
Ik hoop van harte dat het iets onschuldigs is en dat Lothar weer snel beter wordt. Ik zal zeker voor je duimen!
Heel veel sterkte en knuffies voor Lothar!

-
- Actief
De einduitslag van het bloed was:
Er zijn afwijkende enzymen gevonden die te maken hebben met de alvleesklier, maar niet ernstig. In ieder geval is het niet zo erg dat het met medicijnen behandeld moet worden.
Hij doet het heeeel goed op het speciale voer, en voorlopig mag hij nog niks anders hebben.
Natuurlijk moet ik wel steeds contact houden met de dierenarts, en in overleg over een aantal weken eens ander voer proberen om te kijken hoe hij daar op reageert.
Hij is ook weer lekker aangekomen.
Er zijn afwijkende enzymen gevonden die te maken hebben met de alvleesklier, maar niet ernstig. In ieder geval is het niet zo erg dat het met medicijnen behandeld moet worden.
Hij doet het heeeel goed op het speciale voer, en voorlopig mag hij nog niks anders hebben.
Natuurlijk moet ik wel steeds contact houden met de dierenarts, en in overleg over een aantal weken eens ander voer proberen om te kijken hoe hij daar op reageert.
Hij is ook weer lekker aangekomen.