Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht: goed pension regio Zuid-Holland
Moderator: moderatorteam
- Elf
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen gehad en groot liefhebber van deze rassen. Tot voor kort Bordeaux dog en Amerikaanse bulldog, nu nog alleen Amerikaanse bulldog.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gezocht: goed pension regio Zuid-Holland
Al 7 jaar niet meer op vakantie geweest, dus er zijn plannen om dit jaar of volgend jaar eindelijk weer eens weg te gaan. Omdat ik met een volledig gerust hart mijn hond Wief ergens wil onderbrengen, ben ik op zoek naar een goed pension in de omgeving Den Haag/regio Zuid-Holland.
Ik vind het belangrijk dat ze goed om kunnen gaan met een hond die last heeft van hondagressie en angst door te vaak te zijn gebeten door andere honden, maar ook dat er voldoende beweging is en een fatsoenlijke ligplaats. Haags Dierencentrum valt voor mij af, dus hoor graag wie een goed pension weet!
Ik vind het belangrijk dat ze goed om kunnen gaan met een hond die last heeft van hondagressie en angst door te vaak te zijn gebeten door andere honden, maar ook dat er voldoende beweging is en een fatsoenlijke ligplaats. Haags Dierencentrum valt voor mij af, dus hoor graag wie een goed pension weet!

-
JustJoyce
- Zeer actief
Re: Gezocht: goed pension regio Zuid-Holland
Ik hoor wel goede verhalen over pension divoza, Maasland
-
&nicole
- Zeer actief
Vorige hond daar één keer naartoe gebracht, ziek/afgedraaid/zeer vermoeid terug gekregen. Hond van vrienden van ons kwam ook niet blij terug. Kan toeval zijn maar wij hebben geen goed gevoel aan dit pension overgehouden, en persoonlijk zal ik het dan ook niet aanbevelen.DjoysDesignz schreef:Ik hoor wel goede verhalen over pension divoza, Maasland
Wel positieve ervaring met 't pensionnetje in de Lier, heel aardige mensen een een vrolijke hond terug! Kijken echt naar wat de hond nodig heeft. Hond met rugproblemen/artrose kwam beter terug dan hij erheen ging
-
JustJoyce
- Zeer actief
Ok! Ja zelf geen ervaringen met pensions, dit is ook maar horen van
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Toen ik nog in Rdam woonde brachten we ze ook naar Divoza Maasland, nooit problemen gehad.
- Karinkv
- Actief
- Mijn ras(sen): X wetterhoun
X friese stabij - Aantal honden: 2
Mijn honden gaan naar dierenhotel marijke, ben ik heel tevreden over, wel vangen zij in roedels op ze plaatsen 6 honden bij elkaar die bij elkaar passen en die vieren dan samen vakantie.

Karin
-
ZorroMax
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
De Lindehoeve Klaaswaal (20 km onder Rotterdam). Ook voor lastige klanten. ( www.dierenpensiondelindehoeve.nl).
In het hoogseizoen zijn ze heel snel vol.
- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Er zijn ook professionele oppassen die tijdens je vakantie in je huis logeren en op de hond passen.
Mijn ouders hebben dat in het verleden gedaan en waren zeer tevreden (niet al te makkelijke bouviers).
Mijn ouders hebben dat in het verleden gedaan en waren zeer tevreden (niet al te makkelijke bouviers).
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Daar kwam onze hh vroeger ook altijd iddZorroMax schreef:De Lindehoeve Klaaswaal (20 km onder Rotterdam). Ook voor lastige klanten. ( www.dierenpensiondelindehoeve.nl).

- Elf
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Altijd dogachtigen gehad en groot liefhebber van deze rassen. Tot voor kort Bordeaux dog en Amerikaanse bulldog, nu nog alleen Amerikaanse bulldog.
- Contacteer:
Super, dank jullie wel! Ga er eens naar kijken allemaal.
@annemick: Ah, dat is ook een goede van je. Ga ik ook eens naar kijken. Dank je!
@annemick: Ah, dat is ook een goede van je. Ga ik ook eens naar kijken. Dank je!

- Elf
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Vind de Lindehoeve er wel erg fijn uit zien en inderdaad ook erg prettig dat ze met "lastige" honden kunnen omgaan, zie ik op de website terug. Ik ga er eens kijken, ben benieuwd.