Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondse streken

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Aniway

Hondse streken

Ongelezen bericht door Aniway »

Kom gister nietsvermoedend thuis en ging op de bank zitten.
Beike altijd even vrolijk en blij als anders.

Had die dag nog geen afwas gedaan, dat zou ik later doen of de volgende ochtend.
Dus er stond nog wat op aanrecht.

Beike bedacht zich natuurlijk niet en heeft dus op de één of andere manier de pan uit de gootsteen gekregen ( zware wok-pan) en is ermee aan de haal gegaan :mrgreen:
Dit dus terwijl ik weg was.

Mijn oog viel er ineens op toen ik later de gang in liep en ineens tot mijn verbazing een pan zag staan in een hoekje :mrgreen: :LOL:

Ik moest eerst even 10 seconden nadenken van hoe kan dat nu enz. en toen viel het kwartje pas :oohja: :goeie:

Heb me rot gelachen om deze streek van Beike :mrgreen:

Doen jullie honden ook wel eens zo iets?
Roxywoezel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
Aantal honden: 2

Re: Hondse streken

Ongelezen bericht door Roxywoezel »

Hahahaha knappe beike!
Mijn honden kunnen er gelukkig niet bij.
Maar Woezel pikt s'nachts wel altijd een knuffel uit het speelhoekje van mn dochter.
Niet om te slopen, maar hij slaapt ermee.
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
Kirra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Kirra »

Vita heeft 's nachts een keer mijn tas omgegooid en de inhoud eens bekeken.
Ze had wel iets gevonden wat haar beviel.
Een zakje met knaagstokjes voor haar.
Dat lag dus prominent in de woonkamer de volgende dag. Echter had ze het zakje niet kapot gemaakt en lag het geheel dus zo op de grond.
Ik kon mezelf wel voor het hoofd stoten, want die nacht moest ze nou net nuchter zijn voor de operatie.
Maar de schat had het zakje dus niet kapot gemaakt. :D :lief: (Een heel dun boterhamzakje :ugh: )
-Lilo-
Zeer actief
Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje

Ongelezen bericht door -Lilo- »

Lola heeft een keer een zak tagliatelle uit een doos gejat, opengetrokken en over het hoogpolige kleed verspreid. Dat was leuk stofzuigen :p

En ze heeft een keer een half brood gejat. Die heeft ze meegenomen naar datzelfde kleed en toen is ze gaan eten. Toen man en ik terugkwamen lagen alleen alle korstjes er nog. Ze had als een eigenwijze kleuter alleen het lekkerste opgegeten :D
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Leuk, ik denk dat je hond die pan secuur heeft afgewassen ;)
Afbeelding
Aniway

Moet ook wel eens gniffelen om andere streken van Beike :mrgreen: :LOL:

Ben ik bijvoorbeeld vergeten een plastic zakje op te ruimen van het brood waar nog enkele kruimels in zitten.

Als ik dan weg ga en vervolgens terug kom, ligt 9 van de 10x het zakje op de grond vakkundig gesloopt zodat alle kruimeltjes eruit zijn, hahaha :mrgreen:

Ik ruim echt naar mijn weten alles op als ik weg ga, maar Beike vindt soms toch nog wat, haha :D
Kirra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Kirra »

Aniway schreef:Moet ook wel eens gniffelen om andere streken van Beike :mrgreen: :LOL:

Ben ik bijvoorbeeld vergeten een plastic zakje op te ruimen van het brood waar nog enkele kruimels in zitten.

Als ik dan weg ga en vervolgens terug kom, ligt 9 van de 10x het zakje op de grond vakkundig gesloopt zodat alle kruimeltjes eruit zijn, hahaha :mrgreen:

Ik ruim echt naar mijn weten alles op als ik weg ga, maar Beike vindt soms toch nog wat, haha :D
Ik geloof dat wij erg geluk hebben met Vita :roll:
Of ze is een beetje dom, ik weet het nog niet. Alhoewel ze meestal niet dom overkomt.
Er zijn denk ik maar weinig honden die dat boterhamzakjes met stokjes voor de hond niet gesloopt hadden. :lol1:

Zo ging ze eerst altijd als wij even op het balkon waren, meteen naar de voorraadkast om die open te maken en inhoud eens te bekijken. Ze heeft nooit wat gepakt, dat dan weer niet.
We hebben nu maar een goede klink erop gemaakt, zodat dat niet meer gaat.
Miepmiept
Zeer actief

Ongelezen bericht door Miepmiept »

Zodra ik het huis uit ben, veranderd mijn Beagle in een aapje. Het aanrecht was aardig veilig, want zo groot is hij natuurlijk niet. Toch waren laatst de pakjes Smuldier verdwenen, dus ik vermoed dat die Herder ook niet te beroerd is om een pootje uit te steken.
Fendi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog + teckel/corgi mixje

Ongelezen bericht door Fendi »

Fendi heeft soms van die streken. Gisteravond heeft mijn dochter een tasje met groente afval, witlof, voor onze cavia's in de gang neer gelegd op het boodschappenwagentje en dat heeft mevrouw vanochtend open gescheurd en opgegetenl.
Groetjes,
Kristel
Aniway

Paisley schreef:Leuk, ik denk dat je hond die pan secuur heeft afgewassen ;)

Hahaha, ja dat denk ik ook wel :D :mrgreen:
Aniway

Miepmiept schreef:Zodra ik het huis uit ben, veranderd mijn Beagle in een aapje. Het aanrecht was aardig veilig, want zo groot is hij natuurlijk niet. Toch waren laatst de pakjes Smuldier verdwenen, dus ik vermoed dat die Herder ook niet te beroerd is om een pootje uit te steken.
Beike kan zelfs als hij wil op de grote tafel springen.
Laatst een heterdaadje toen ik onverwachts de kamer binnen kwam :mrgreen:
Ik stond echt zo: :denken:
Maar hij was er toch echt zelf op gesprongen.

En meneer bleef ook vrolijk staan zo van: Kijk eens :lol1: :mrgreen: :mrgreen:

Moest er enorm om lachen, vooral om zijn koppie/uitdrukking toen :mrgreen:
Zonder verder een woord te zeggen heb ik hem er af getild en moest nog erg lang na-lachen, hahaha :mrgreen: :mrgreen:
Hij had er zelf ook wel af kunnen springen hoor, maar ik heb liever niet dat hij vanaf zo hoog naar beneden springt.

Als Beike dus op de grote tafel kan komen, kan hij ook wel op aanrecht komen.
Alleen is het aanrecht glad en de grote tafel niet.
Fendi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog + teckel/corgi mixje

Ongelezen bericht door Fendi »

Miepmiept schreef:Zodra ik het huis uit ben, veranderd mijn Beagle in een aapje. Het aanrecht was aardig veilig, want zo groot is hij natuurlijk niet. Toch waren laatst de pakjes Smuldier verdwenen, dus ik vermoed dat die Herder ook niet te beroerd is om een pootje uit te steken.
Bij ons gooit een van de katten het van het aanrecht en vreet de hond het daarna op :lol1:
Groetjes,
Kristel
Aniway

Zo iets?
Maar dan net anders om :)

Hahaha :mrgreen:

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Tara schreef:Ik moet mijn rugtas echt dichtritsen anders vind ik 's morgens mijn portemonnee in de hondenmand.
Slopen doen ze niet, maar ze jatten altijd graag die portemonnee uit mijn tas. :LOL:
Dat is om te zorgen dat je hun eten kunt blijven betalen :ok:
Gewoon bewakingsdrift en eigenbelang :F:

Ita is een heel braaf hondje.
Het enige dat ze doet is, als ze de kans krijgt, mijn laarzensokken pikken en in haar mand leggen.
Daar legt ze dan haar koppie op als ze gaat slapen. :I:

Misschien is dat ook nog een reden voor jouw sharks Tara :idea:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Aniway

Tara schreef:Ik moet mijn rugtas echt dichtritsen anders vind ik 's morgens mijn portemonnee in de hondenmand.
Slopen doen ze niet, maar ze jatten altijd graag die portemonnee uit mijn tas. :LOL:

Beike zou met de tas er vandoor gaan en erop gaan kauwen totdat hij te pakken heeft wat hij wil.
Maar dat doet hij alleen als hij ruikt dat er eten in zit en alleen als ik bijvoorbeeld weg zou gaan en na een tijdje nog niet terug ben.

Als het in een park is en de tas is van iemand anders dan doet hij dat niet.
Het is echt alleen in mijn eigen huis zelf, zeg maar.
Aniway

ranetje schreef:
Dat is om te zorgen dat je hun eten kunt blijven betalen :ok:
Gewoon bewakingsdrift en eigenbelang :F:

Ita is een heel braaf hondje.
Het enige dat ze doet is, als ze de kans krijgt, mijn laarzensokken pikken en in haar mand leggen.
Daar legt ze dan haar koppie op als ze gaat slapen. :I:

Misschien is dat ook nog een reden voor jouw sharks Tara :idea:

Beike ligt wel eens op mijn kleren te slapen als ik op bed lig.
Die zijn dan lekker warm als ik ze 's ochtends aan trek.

Mijn kleren die ik de volgende dag aan doe liggen meestal op een stoel, of op de grond naast de kast.
Roxywoezel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel

Ongelezen bericht door Roxywoezel »

De groenendaeler van mn ex stak zn neus in iedere tas die op zijn hoogte voorbij kwam. :denken:
Hij haalde er nooit wat uit, maar snoof bij iedere tas alle luchtjes op, tot een luide nies tot gevolg hahaha
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
Aniway

Beike heeft ooit heel vroeger eens op mij geplast :mrgreen:

Was in het park en meneer wist niet zo goed wat hij nu moest met een bepaalde situatie.
Voordat ik het zelf doorhad voelde ik wat warms tegen mijn been en zag ik nog net dat Beike zijn poot weer op de grond zette :mrgreen:
Had meneer dus mooi tegen mij aangeplast :schrik: :mrgreen:
Aniway

Roxywoezel schreef: tot een luide nies tot gevolg hahaha
Beike moet soms ook wel eens niezen.
Dan zeg ik :"Hatsjoe,... nog een keertje? "
8 van de 10x Niest meneer dan nog een keertje :mrgreen: :mrgreen: :D
Miepmiept
Zeer actief

Ongelezen bericht door Miepmiept »

Aniway schreef:Beike heeft ooit heel vroeger eens op mij geplast :mrgreen:

Was in het park en meneer wist niet zo goed wat hij nu moest met een bepaalde situatie.
Voordat ik het zelf doorhad voelde ik wat warms tegen mijn been en zag ik nog net dat Beike zijn poot weer op de grond zette :mrgreen:
Had meneer dus mooi tegen mij aangeplast :schrik: :mrgreen:
Oh hahaha, dat heeft onze XHeidewachtel me ook een keer geflikt. Hij mocht mee naar school en meedoen met het vak 'hondentraining'. Staan we daar op het veldje, leraar uitleggen wat me moeten gaan doen en hij zeikt zo tegen me aan! :blauwoog:
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Onze zwarte Chow-chow reu (super statige en trotse verschijning) at kattepoep uit de bak. Liet zich door een nieuwe kap op de bak met zo'n luikje, niet weerhouden en wrong zijn kop door het luikje. Helaas kreeg hij zijn kop niet meer terug uit de bak (de hele kap liet gelukkig wel los van de bak) Dus toen we thuis kwamen zat hij met die kap over zijn kop zich te schamen. Och erm, het heeft bijna 15 min. moeten duren voor we hem los kregen. Niet omdat het zo moeilijk was maar omdat we niet bijkwamen van het lachen. Hij moet zich zo vernederd gevoeld hebben.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”