Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lievelingsknuffel/ speeltje.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Lievelingsknuffel/ speeltje.

Ongelezen bericht door thom »

Heeft jullie huisdier(en) een echt geliefd speeltje ?? Toen onze Ari hier kwam wonen op 20 December 2013 kreeg hij 'beertje' eigenlijk een hondje, maar om de een of andere reden zijn we het beertje gaan noemen. Maar onze Aar is totaal maf van beertje, als het in de wasmachine is, dan ligt hij gewoon te wachten, de mafketel. hahaha
Afbeelding
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Lievelingsknuffel/ speeltje.

Ongelezen bericht door blondie »

Finn had zijn gele apporteerblok. Die moest bijna altijd mee. Jol toen ze met Jac bij mij kwam had haar konijntje mee.
Bluf heeft niet iets speciaals. Ja, ze heeft van alle voetballen die er liggen altijd wel 1 die ze altijd er tussenuit pikt om mee te dragen.
P-tt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel

Ongelezen bericht door P-tt »

Goof had als pup zijnde een blauwe knuffelaap gekregen van schoonbroer en schoonzus. Aapje was echt zijn lievelingsknuffel. Helaas is aapje gaan hemelen. Nu heeft hij een vosje uit het secret santa pakket van afgelopen jaar geadopteerd als nieuwe lieveling. Vosje is ondertussen gehalveerd door ene Ties. Maar dat maakt Goof niets uit, zijn liefde voor vosje blijft :I:

Dit is vosje :mrgreen:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door P-tt op 18 aug 2014 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Eefsel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever

Ongelezen bericht door Eefsel »

Jannes is helemaal gek van doodgewone fleecekleedjes, dat is helemaal het einde :P
Evelien en Joep
Afbeelding
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

De roze bal in m'n onderschrift, ware liefde :mrgreen:
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Boomer is idolaat van een simpel piepei.. hij heeft er 3, van een vogelbekdierknuffel, waarin je de eieren kon verstoppen als denkspel. Die knuffel was vrij snel einde verhaal, hij sloopte altijd alle knuffels en met name piepende dingen, maar die eieren zijn al zo'n 7 jaar het einde. Inmiddels kalig ipv zacht en pluizig, maar nog steeds favoriet.
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Kira heeft een geel balletje wat op een voetbal lijkt met een piep erin en dat is haar kindje.
Luna loopt vaak met een knuffelhondje, maar zij is niet echt van het speelgoed.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

duckie is rietjes grootste vriend :I:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Een platte eekhoorn.
Het ding neemt ze overal mee door het huis, na een minuut is het beest zeiknat en als je het weggooid plakt het op de grond, maar oh oh wat is ze er blij mee. Knuffels met vulling moeten altijd snel dood.

Edit, dit is 'm :mrgreen:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Brindlecardi op 18 aug 2014 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller

Ongelezen bericht door Leonie. »

Lou is he-le-maal verzot op deze:

Afbeelding

Hij heeft nu zijn derde en heeft eindelijk door hoe hij ermee kan spelen zonder hem te slopen. Hij kan echt dolverliefd met het ding op de bank liggen en sleept hem liefst ook mee naar bed.
ZorroMax
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Bulldog

Ongelezen bericht door ZorroMax »

Zorro heeft al vanaf puppy een lichtpaars/roze olifantje. Daarop wordt nog regelmatig gesopt. Hij zoekt hem echt op en gaat er vervolgens mee op de bank liggen soppen. Af en toe gaat het ding in de was, vooral als ik hem begin te ruiken, maar daarna wordt er weer vrolijk verder gesopt.
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Hier hebben we allerlei beestjes gehad. Ernie van Sesamstraat, Grover, en nu is het een Smurf, al een tijdlang. Die zal wel weer wat vaker tevoorschijn komen nu het frisser wordt en we meer binnen zitten. Dus gaan we weer meer Smurfwerpen :engel:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

De safestick.
Verder vind ze knuffels etc. wel leuk maar die sloopt ze, dus krijgt ze maar even niet meer. :lol1:
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

Mowgli is gek met haar plastic nijptang en hotdog, Balou met zijn pluchen eendje en paardje.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

Shib heeft zijn dekentje. Laat dat tje er maar af ook eigenlijk, want het ding is 200 bij 160cm en ook nog een vreselijk lelijk bruin. Dekentje heet ook dekentje en heeft hij sinds dag 1 dat ik Shib heb, bijna 10 jaar nu. Dekentje is Shibs sletje, schatje, trouwe vriendin en frustratieteef. Ik ben de enige die dekentje op kan pakken zonder dat Shib boos wordt en dan nog moet ik een aardige dosis appèl op Shib gooien om dekentje te kunnen pakken. Soms moet dekentje gewassen worden en dan is Shib boos en verdrietig. Hij blijft net zo lang voor de wasmachine zitten totdat dekentje er weer uit komt.

Ik heb al.zo vaak op het punt gestaan om dat lelijke ding weg te gooien, maar ik kan het niet. Ik zwicht keer op keer weer voor die smekende, treurige oogjes van Shib. Zucht :roll:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
dagmar88
Zeer actief

:LOL: mafketel!
Shibby schreef: Soms moet dekentje gewassen worden en dan is Shib boos en verdrietig. Hij blijft net zo lang voor de wasmachine zitten totdat dekentje er weer uit komt.
Gelukkig heeft Charlie dat met dekbedden, dus als de één in de was gaat, krijgt ze meteen de ander.
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Ongelezen bericht door Shibby »

dagmar88 schreef::LOL: mafketel!
Shibby schreef: Soms moet dekentje gewassen worden en dan is Shib boos en verdrietig. Hij blijft net zo lang voor de wasmachine zitten totdat dekentje er weer uit komt.
Gelukkig heeft Charlie dat met dekbedden, dus als de één in de was gaat, krijgt ze meteen de ander.
Gelukkig is Charlie niet zo kieskeurig :mrgreen:

Och ik weet nog toen ik nog bij mijn ouders woonde dat mijn moeder had bedacht om.dekentje te wassen. Heel stiekem liep ze naar boven naar mijn kamer om dekentje te pakken. Maar Shib had het door en is naar boven gestormd. Mijn moeder heeft dekentje de zoldertrap op gesleurd terwijl Shib al rijdend en grommend dat ding weer naar beneden probeerde te trekken. Ik baal er nog van dat ik daar niet bij was :mrgreen:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Hier is Ari met zijn knuffel 'beertje'.
Afbeelding
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Apple schreef:Een platte eekhoorn.
Het ding neemt ze overal mee door het huis, na een minuut is het beest zeiknat en als je het weggooid plakt het op de grond, maar oh oh wat is ze er blij mee. Knuffels met vulling moeten altijd snel dood.
Roadkill :mrgreen: Fien is daar ook dol op.

Orpa heeft al haar hele leven een kikker.
De rest boeit het niet, als ze maar wat hebben. Die vinden alles wel goed.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
dagmar88
Zeer actief

Shibby schreef:
dagmar88 schreef::LOL: mafketel!
Gelukkig is Charlie niet zo kieskeurig :mrgreen:

Och ik weet nog toen ik nog bij mijn ouders woonde dat mijn moeder had bedacht om.dekentje te wassen. Heel stiekem liep ze naar boven naar mijn kamer om dekentje te pakken. Maar Shib had het door en is naar boven gestormd. Mijn moeder heeft dekentje de zoldertrap op gesleurd terwijl Shib al rijdend en grommend dat ding weer naar beneden probeerde te trekken. Ik baal er nog van dat ik daar niet bij was :mrgreen:

:LOL: :LOL: :LOL: oh man, dat zou je op film moeten hebben.

Allebei de dekbedden heten Deek en van een schone Deek wordt ze juist blij :mrgreen:
Hoe hij ligt, dat is wel heel belangrijk.
Drazic
Zeer actief
Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Drazic »

Bros heeft zijn eerste ikea rat nog steeds en daar mag niemand aankomen zelfs Bruno niet.

Bruno heeft een dinosaurus en die gaat elke nacht mee naar de mand om er tegen te slapen, en 's ochtends word die uit zijn mand gehaald om mee te spelen.

Bigboy heeft niets die doet niet aan spelen.

Drazic heeft jarenlang een eend gehad.

Nicky nam een pen altijd overal mee naartoe. :piew:

Boris had ook niets die was ook niet zo van het spelen.
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Tay heeft het met zijn gele bal aan een touwtje. Hij kan zich uren vermaken met een kong, tot hij die bal ziet. Die is heilig. Hij heeft er nu één zonder touw voor in huis en die moet mee naar bed en sleept hij hele dagen mee. Tot hij onder de bank rolt, dan slaat de paniek toe... :schrik:
KKiara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door KKiara »

Kiara is helemaal idolaat van een krokodil met pieper. Hayzel en Finn hebben nog geen favoriet speeltje.
Afbeelding
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Eeb geeft niet om aardse zaken, ze is net als haar vrouwtje. Spullen zijn maar spullen, ze heeft een rijk geestelijk leven, mijn kleine filosoofje :pffff:
Haar mandje ligt wel vol met lege knuffels: als ze er eentje krijgt wordt hij meteen geslacht. Maar daarna worden ze alleen nog gebruikt om op een hoopje te schrapen als steun bij het liggen.
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Eilfy
Zeer actief
Mijn ras(sen): .
Pia: kruising
Alfy: kruising
Kenji: Border Collie
Djalu: Border Collie
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eilfy »

Pia geeft niet zo om speeltjes, die heeft haar eigen holletje in de bench (met 2 kleedjes en een mandje). Dat is wel heilige grond.

Alfy is helemaal gek van de Kong Squeeker tennisballen. Laat hij zelfs z'n eten voor staan. Liggen niet in huis hier standaard maar als ik hem pak is het feest! Sowieso alles met bal + piep vind hij wel wat.

Kenji heeft de Rogz Cowboy waar hij nu helemaal gek van is. En ook balletjes, liefst met piep. Sowieso alles wat herrie maakt is leuk.

Oryn had een puppydummy, een bruine. Beetje teddy achtig. Hij heeft veel gesloopt maar dat ding bleef heel. Staat nu bij z'n urn en halsband
In loving memory: Lara (20/02/1996 - 29/03/2009) ~~ Oryn (09/01/2013 - 02/02/2014)
Makso's Stars op Facebook
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Izzy had bij d'r fokker een knuffelhondje waar ze naar hun zeggen "Heel veel mee speelt". Ze heeft hem 4 dagen links laten liggen maar sinds een paar dagen is ze er inderdaad laaiend mee. Ding moet overal mee naar toe, het liefst ook op wandelingen.
Annedee
Erelid
Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk

Ongelezen bericht door Annedee »

Hajo geeft niet zo om knuffels, hij heeft nog wel een hondje uit het nest meegekregen maar doet er niet zo veel mee.Het enige waar hij gek op is zijn stenen, maar alleen buiten. Zijn laatste steen gaat altijd mee naar huis en wordt dan bij de deur neergelegd.

Mijn schnauzertje, ons vorige hondje, was helemaal gek van knuffels, haar grote liefde was een afschuwelijk ding; een knalblauwe gebreide Tinky Winky.
Helemaal idolaat van dat ding (ik heb hem nog steeds in de kast samen met haar laatste halsband en penning). En een grote bruine beer die ze had gejat op de rommelmarkt. (Ben wel teruggelopen om het te betalen hoor :mrgreen: ). Ze wist ook precies het verschil tussen die twee.
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Het maakt niet uit als het maar bekleed is met tennisballenstof. Daar gaat meestal 80% van (binnen geen tijd) stuk. Blijven nog de echte kwaliteits tennis ballen over (+ met tennisballenstof beklede dingen van KONG) De ballen zijn echter voor recreatief buiten gebruik en de andere vormen voor serieuser apporteerwerk (hoewel hij nu ook echte canvas-dummy's begint te er(h)erkennen)

Een kunsstofballetje met gebit er op en een hele grote tennisbal zijn binnen nog wel periodiek geliefd.

Schattige pluche dingetjes gaan direct door de gehaktmolen (behalve een pluche karbonaatje, die krijgt hij gewoon niet, die is zo leuk)

Dus loopt hij vaak uren rond met een paar sokken (of nog liever een onderbroek) van mij in de mond. Deze moeten dus wel echt in de mond zodat het lijkt of hij voordurend door bijen is gestoken of zo.
(Ik moet toegeven dat mijn onderbroeken niet altijd helemaal in zijn mond passen)
Afbeelding
Paddle
Zeer actief

Ongelezen bericht door Paddle »

Angel heeft een trektouw, een lange dunne, die ik ooit voor een euro van een of ander vaag winkeltje heb meegebracht. Het ding is zo afschuwelijk goor, niet meer schoon te krijgen en het is na al die jaren van gebruik niet veel meer dan een paar draadjes die hun best doen om niet spontaan te vergaan.
50 andere trektouwen heb ik al meegebracht, alle maten en kleuren, en die zijn best leuk, maar lang niet zo leuk als die ene.
Afbeelding
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

Aiko had vroeger een een piepbal in de vorm van een schaapje die hij overal mee naartoe nam.
Helaas ben ik hem kwijt en ik heb me rot gezocht maar ik vind ze niet meer online :jank:
:I:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”