Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
annemick schreef:Wat naar om over twee honden tegelijk zoveel zorgen te hebben, hopelijk duurt het nog een tijdje dat je ze met medicijnen een hondwaardig leven kunt geven.
Bij mijn oudje met artrose en spondylose geef ik naast ontstekingsremmers sinds een tijd omega 3 (hema) en merk daardoor wel wat versoepeling bij haar, misschien geef je al zoiets maar ik dacht meld het toch even.
Sterkte
ze krijgen hier vaak zalm en zalmolie .
iedereen bedankt voor het medeleven en de goede wensen
Ach jakkes, om 2 tegelijk zorgen maken dat is helemaal niets en bovendien zijn ze toch nog veel te jong voor
dit soort zorgen
Ik hoop dat de mannen toch nog jaren meegaan en plezier kunnen hebben!
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Tamara/Bayko schreef:Ach Tineke, dat klinkt allemaal niet zo lekker. In mijn gedachten zijn het beide nog jonge goden, maar ook Micron en Spok worden natuurlijk ouder. Hopelijk doen de medicijnen hun werk en kunnen de heren jullie nog een hele poos vergezellen.
Ja in onze gedachten ook maar ze zijn beide bijna 10 jaar oud inmiddels al.
Al vind ik dat niet echt oud hoor ,zeker niet voor dit type hondjes.
nee, dat zijn ze ook niet . lijkt wel een plaag onder de spanjaardjes om er veel te vroeg het bijltje bij neer te gooien, kwiebje was ook maar 9 .
hopelijk kunnen beide heren wel nog een tijd mee .
wel blijkt maar weer dat het idee dat kruisingen altijd gezonder zijn , niet klopt , helaas
Wat naar twee honden tegelijk in de lappenmand. Dat vind ik het grote nadeel van huisdieren, ze gaan dood...Vaak begin je met huisdieren in dezelfde leeftijd en ineens woon je in het bejaardenhuis. Hopelijk gaan ze beide nog even mee