Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mistertje. Veertien jaar geworden! (+ fotospam) p.18
Moderator: moderatorteam
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Re: Mister T, hoe doet T 't? (upd. p11)
Geweldig om te lezen 
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
- Aantal honden: 2
Geweldig om te lezen! Die Mr.T en Piep
, wat fijn dat ze elkaar zo gevonden hebben! 
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
Geweldig verhaal.
Bedankt voor het delen.
Bedankt voor het delen.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Geweldig om te lezen
Gaat goed
Gaat goed
-
flaneloba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Roxywoezel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
Wat super!!!! Alle lof voor jou en piep!!!!!
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wat een heerlijk verhaal weer

scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Leuk om jullie reacties te lezen (en te merken dat jullie je door het lange verhaal geworsteld hebben haha)
.
. Ze vond hem eerst helemaal niks
(
), maar toen had hij al steun aan haar. Gewoon door te kijken naar haar reactie/houding als hij niet goed wist wat hij met een situatie aanmoest. Maar tijdens het spelen komt hij steeds meer los, bovendien zie ik dat hij er in kracht en coördinatie flink op vooruitgaat
.
Piep wilde trouwens al wel eerder met hem spelen, maar hij was echt brompotterig hoor
. Hij had een beetje De Blik en dan zag ik dat ze het gewoon niet aandurfde en ik weet zeker dat ze dat toen heel goed ingeschat heeft.
Maar toen ik een paar keer door de tuin ging rennen en hij mij vrolijk ging achtervolgen heeft ze gewoon een opening gezien en die met beide (maaiende) voorpoten aangepakt
. Sindsdien hebben ze veel intensiever en meer direct contact; het ijs is gebroken
.
Die meid is echt onbetaalbaar
.
). Ze hield de stick bewust aan het uiteinde vast en het duurde echt even voordat mr T hem ook echt beetpakte. Toen ging ze heel rustig trekken en weer meegeven, terwijl ze een krachtpatser is. Prachtig hoe ze dat zo voorzichtig en gedoseerd deed.
Maar vissen is wel een heel goede term ervoor haha, het duurde echt even voordat ze goed beet had
.
Het is echt zo mooi om te zien wat een goede invloed Piep op mr T heeftRoxywoezel schreef:Wat super!!!! Alle lof voor jou en piep!!!!!
Piep wilde trouwens al wel eerder met hem spelen, maar hij was echt brompotterig hoor
Maar toen ik een paar keer door de tuin ging rennen en hij mij vrolijk ging achtervolgen heeft ze gewoon een opening gezien en die met beide (maaiende) voorpoten aangepakt
Die meid is echt onbetaalbaar
Wat leuk! Ik vond het zo bijzonder om het te mogen aanschouwen, ik zat echt met open mond te kijken (en te genietenInge O schreef:heerlijk Mr.T verhaal![]()
!
oh heerlijk, dat herken ik zo van als er een pup is - de volwassen hond doet dan als Piep en de pup als Mr.T, vissen noem ik hetZamunda schreef:Dit spelletje kan ze eindeloos volhouden, het ligt vooral aan mr hoe lang het duurt, want als hij er niet meer meedoet is er voor piep geen lol meer aan.
Vaak laat ze hem ook gewoon die stick halen hoor, dan mag ie 'm gewoon weer hebben. Soms houdt ze die stick nog vast en haalt ze hem over tot een trekspelletje... werkelijk prachtig om te zien hoe ze dat doet.
.
Maar vissen is wel een heel goede term ervoor haha, het duurde echt even voordat ze goed beet had
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Re: Mister T, het gaat GOED! Upd. De oefeningen (p.10)
Kolere, wat is die hond veranderd!
Geweldig om te lezen allemaal

Geweldig om te lezen allemaal
Zamunda schreef:Hij is thuis.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- Miranda
- Erelid
Ik WIST het!Zamunda schreef:bovendien zie ik dat hij er in kracht en coördinatie flink op vooruitgaat
And few will ever climb
- Roxywoezel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel
Ja zijn hele uitstraling is ook veranderd, hij lijkt een hele andere hond.
Zelfs je onderschrift klopt niet meer.
Super gedaan PIEP! hihi
Super gedaan PIEP! hihi
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
-
Aniway
Fijn dat het zo goed gaat 
- deugenietje
- Zeer actief
Roxywoezel schreef:Ja zijn hele uitstraling is ook veranderd, hij lijkt een hele andere hond.
Super gedaan PIEP! hihi
Vraagt om een nieuwe onderschrift.
- Bishy
- Zeer actief
Re: Mister T, het gaat GOED! Upd. De oefeningen (p.10)
Heerlijk zeg dat het zo goed met jullie.
wat zijn ze toch leuk samen 
Die pyama blijft grappigZamunda schreef:
Van de Mr en Mrs Piep
- Eefsel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
Wat fijn dat het zo goed gaat! Echt geweldig 
Evelien en Joep

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Laura-V
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden!
Geweldig! 
- Zoie
- Zeer actief
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
Weer een heerlijk verhaal om te lezen

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Wat geweldig om te lezen 
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- Adjani & Tyson
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull terrier
- Contacteer:
- Zamunda
- Zeer actief
Oh gut, word ik nog aan het werk gezet hier ook
. Nou, ik zal eens mijn best gaan doen op een nieuw OS
.
Het heeft zeker goed uitgepakt. Ik had wel het idee dat Mr hier zou passen, maar dat de interactie tussen hem en piep zou leuk zou worden had ik niet durven dromen
.
. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, jij wel? Hij begint echt handig te worden in het weerstaan van pieps aanvallen op zijn leven
.
Toen hij aankwam hoefde je maar naar hem te kijken en hij viel al om, laat staan toen piep later tegen hem aan ging beuken (maar toen ging het al beter)
. Hij merkt het zelf ook hoor, dat het beter gaat: hij is zelfverzekerder in zijn bewegen. Hij gaat nu steeds meer mee in het spel en gaat dan ook zelf uitdagen
.
Het heeft zeker goed uitgepakt. Ik had wel het idee dat Mr hier zou passen, maar dat de interactie tussen hem en piep zou leuk zou worden had ik niet durven dromen
Nou hè. Ik zie hem natuurlijk elke dag dus dan gaat het geleidelijk, maar voor jou zal het verschil veel opvallender zijn.Miranda schreef:Kolere, wat is die hond veranderd!
Haha, ja jij wist hetMiranda schreef:Ik WIST het!Zamunda schreef:bovendien zie ik dat hij er in kracht en coördinatie flink op vooruitgaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen hij aankwam hoefde je maar naar hem te kijken en hij viel al om, laat staan toen piep later tegen hem aan ging beuken (maar toen ging het al beter)
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
heerlijk om te lezen en te zien.
hij is echt veranderd hoor, lijkt jaren jonger ook nog.
dat hebben jullie heel goed gedaan met z'n allen

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Zamunda
- Zeer actief
En hij is gewoon ruim 12 hèrenee-uk schreef:heerlijk om te lezen en te zien.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
geweldig he, dat zo'n ouwetje dan nog weer zo opleeft, hij ziet er echt jaren jonger uit dan op de eerste foto'sZamunda schreef:En hij is gewoon ruim 12 hèrenee-uk schreef:heerlijk om te lezen en te zien.
dat hebben jullie heel goed gedaan met z'n allen! Ik zie het er echt niet aan af en vind het ongelofelijk hoe vitaal hij nog/weer is.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Miranda
- Erelid
Ja, dat had ik wel verwacht. Ik wist wat er (niet) mee gedaan werd. En ik wist wat voor leven hij bij jou zou krijgenZamunda schreef:Haha, ja jij wist het. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan, jij wel? Hij begint echt handig te worden in het weerstaan van pieps aanvallen op zijn leven
.
Toen hij aankwam hoefde je maar naar hem te kijken en hij viel al om, laat staan toen piep later tegen hem aan ging beuken (maar toen ging het al beter). Hij merkt het zelf ook hoor, dat het beter gaat: hij is zelfverzekerder in zijn bewegen. Hij gaat nu steeds meer mee in het spel en gaat dan ook zelf uitdagen
.
Fok, de dag dat ik hem bracht viel hij al om door een schuin aflopende greppelkant. Mijn hart brak toen een beetje.
Ik wíst dat het een kwestie was van de bespiering weer op orde krijgen.
Verstandelijk. Mijn gevoel, dat was een andere kwestie. Mijn hart brak gewoon, en ik vroeg me af of het ooit weer goed zou komen na al die ellende.
Dat opleven van hem, dat is niet alleen fysiek. Hij krijgt emotioneel nu ook wat hij nodig heeft. En dat speelt net zo hard mee. Lichaam en geest zijn óók bij hondjes van invloed op elkaar
And few will ever climb
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
Fijn dat te zo goed gaat. 

RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
- sternentänzerin
- Zeer actief
Ze zien er geweldig uit gewoon en stiekem wil ik gewoon lekker tegen Piep aan kruipen met haar pyjamaaaaatje
En mr. T ziet er gewoon geweldig uit, lekker oude knar weet gewoon heerlijk te genieten.
En mr. T ziet er gewoon geweldig uit, lekker oude knar weet gewoon heerlijk te genieten.
...; We will never surrender Winston Churchill
- deugenietje
- Zeer actief
topic gevonden.
Hoe is het nu daar met de honden?
Hoe doet Mister T het?
Hoe is het nu daar met de honden?
Hoe doet Mister T het?
- Zamunda
- Zeer actief
Re: Mister T. Grote fiere zwarte man.
Naar aanleiding van Deugenietjes vraag ben ik maar weer eens aan het schrijven geslagen. Waarschuwing: als je geen tijd en/of zin hebt om een half uur uit te trekken om de update te lezen kun je het topic beter meteen wegklikken
. Je moet er eigenlijk een beetje een die hard voor zijn om verder te lezen of je echt héél erg vervelen
.
Het is prachtig om de grote zwarte man te zien groeien, mentaal en fysiek. Daarnaast is de interactie tussen hem en mijn meisje een genot om naar te kijken
.
Fysieke groei. Daar waar echt enkel deuken zaten tussen zijn botten zitten nu gewoon bollinkjes, de man heeft behoorlijk veel spieren opgebouwd
. Ik heb het vast al eens eerder geschreven, maar ik had niet gedacht dat dat nog zó ontzettend zou verbeteren (en vooral zo snel), terwijl we er gewoon echt niets bijzonders voor hebben gedaan.
Water. De grote man is gek op water (voornamelijk om in rond te banjeren) en in het begin kon hij niet tot nauwelijks zelf de (schuine) kant opkomen. Dus na wat proberen viel hij dan met z'n billen in het water als ik er niet snel genoeg bij was om hem te helpen
. En nu? Nu hoef ik er niet eens meer bij na te denken en sjouwt ie trots door het water en klimt hij probleemloos de kant op
. Ondertussen snauwt ie dan af en toe naar Lais die als een dolle in grote cirkels om hem heen sjeest (waarbij ze uiteraard geregeld rákelings langs hem 'moet' vliegen
). Of hij blaft haar aan terwijl hij haar op een kleinere cirkel probeert bij te houden. Mister vindt het heerlijk om in het vennetje zelf zijn rondjes langs de kant te lopen, daar kan hij geen genoeg van krijgen. Aquatherapie noem ik het altijd maar
.
Fier meelopen. Wat ik zo ontzettend mooi vind om te zien is hoe hij soms los met me meeloopt op het erf
. De eerste tijd kon dat niet omdat het erf niet omheind is en Mister werkelijk als een kip zonder kop en compleet in zijn eigen wereld alle kanten opdraafde. Dan was je continu aan het roepen en achter hem aan aan het zoeken. Inmiddels heeft hij meer rust en meer aandacht en kan hij wél mee.
Vooral als ik even een-op-een met hem bezig geweest ben in de omheinde zijtuin, loopt hij super los met me mee als we daarna over het erf lopen. Wat daar dan zo prachtig aan is is hoe hij dan fier rechtop loopt , zijn kop trots hoog draagt en ontspannen om me heen draaft, met als toetje een ontspannen en genietende zwiepende staart
. En vrouwtje loopt dan genietend en trots mee (of was het nou Míster die meeloopt
).
Zwarte Rietjetietje. Wat ik ook zo mooi vind is dat ie, als een zwarte rietjetietje, met dingen in zijn bekkie aankomt als je binnenkomt
! Echt geweldig. Dat kan een lege kong zijn, een (nep)kluif of zijn geliefde kong squeezestick, maar het kan net zo goed mijn dikke wintersok zijn
. Hij gaat dus op zoek naar een geschikt object en komt met een bekkie vol aangesneld, al piepend (uiteraard
) en staartje zwiepend.
Sinds een week of wat begint Lais het zelfs over te nemen haha. Dan loopt menaar daar met zijn bek vol en dan gaat zij ook maar wat pakken en loopt dan heel trots te bootyshaken
.
Bedelen. Die vermaledijde Mister kan trouwens verschrikkelijk oneerlijk bedelen, vooral als ik wat blokjes kaas heb
. Dan gaat ie schuin voor me zitten, heel rustig. Beetje piepen, maar niet te hard. Op het moment dat ik mijn hand beweeg kijkt ie heel alert, dus kop hoog, oren goed omhoog, kopje een heel iets scheef, de grijze ogen gefocussed en nauwkeurig mijn hand volgend. Op het moment dat ik mijn hand met kaasje even stil hou gaan zijn oren strák naar achteren, echt compleet tegen zijn koppie aangevouwen, begint ie zachtjes te piepen, strekt ie zijn hals waardoor zijn steekneus een flink eind naar voren komt (
) en laat ie zijn kop flink zakken. Gemanierd als ie dan toch nog is komt er uiteraard geen (stroom aan) kwijl uit zijn bekkie lopen.
Tja, ik hou dus niet van bedelen en ga er dan ook niet op in, maar dit is toch wel een manier van bedelen die op mijn gevoel speelt. De smiecht
.
Kijk, piep bedelt wel redelijk netjes hoor, maar die zit te hyperen op de vierkante centimeter waarbij er ook nog wat liters kwijl gedeponeerd moeten worden (als je geluk hebt valt het naar beneden...). Daar zeg ik daar toch een stuk makkelijker nee tegen. Alhoewel ze ook heel zielig kan bedelen haha. Dan gaat ze iets afgewend zitten, maar wel heel demonstratief zielig zijn
. Tja, daar lach ik me dus suf om, dus ook dat is niet moeilijk.
Maar die Mister, nee dat is different cook
.
Oh god, ik ben echt on a roll merk ik, ik heb het ene nog niet uitgeschreven en het volgende komt alweer omhoog borrelen. Desondanks zal ik maar een eind breien aan deze post, ik bewaar wel een stuk(je) voor later
.
Het is prachtig om de grote zwarte man te zien groeien, mentaal en fysiek. Daarnaast is de interactie tussen hem en mijn meisje een genot om naar te kijken
Fysieke groei. Daar waar echt enkel deuken zaten tussen zijn botten zitten nu gewoon bollinkjes, de man heeft behoorlijk veel spieren opgebouwd
Water. De grote man is gek op water (voornamelijk om in rond te banjeren) en in het begin kon hij niet tot nauwelijks zelf de (schuine) kant opkomen. Dus na wat proberen viel hij dan met z'n billen in het water als ik er niet snel genoeg bij was om hem te helpen
Fier meelopen. Wat ik zo ontzettend mooi vind om te zien is hoe hij soms los met me meeloopt op het erf
Vooral als ik even een-op-een met hem bezig geweest ben in de omheinde zijtuin, loopt hij super los met me mee als we daarna over het erf lopen. Wat daar dan zo prachtig aan is is hoe hij dan fier rechtop loopt , zijn kop trots hoog draagt en ontspannen om me heen draaft, met als toetje een ontspannen en genietende zwiepende staart
Zwarte Rietjetietje. Wat ik ook zo mooi vind is dat ie, als een zwarte rietjetietje, met dingen in zijn bekkie aankomt als je binnenkomt
Sinds een week of wat begint Lais het zelfs over te nemen haha. Dan loopt menaar daar met zijn bek vol en dan gaat zij ook maar wat pakken en loopt dan heel trots te bootyshaken
Bedelen. Die vermaledijde Mister kan trouwens verschrikkelijk oneerlijk bedelen, vooral als ik wat blokjes kaas heb
Tja, ik hou dus niet van bedelen en ga er dan ook niet op in, maar dit is toch wel een manier van bedelen die op mijn gevoel speelt. De smiecht
Kijk, piep bedelt wel redelijk netjes hoor, maar die zit te hyperen op de vierkante centimeter waarbij er ook nog wat liters kwijl gedeponeerd moeten worden (als je geluk hebt valt het naar beneden...). Daar zeg ik daar toch een stuk makkelijker nee tegen. Alhoewel ze ook heel zielig kan bedelen haha. Dan gaat ze iets afgewend zitten, maar wel heel demonstratief zielig zijn
Maar die Mister, nee dat is different cook
Oh god, ik ben echt on a roll merk ik, ik heb het ene nog niet uitgeschreven en het volgende komt alweer omhoog borrelen. Desondanks zal ik maar een eind breien aan deze post, ik bewaar wel een stuk(je) voor later