Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Veluwe

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Aantal honden: 3

De Veluwe

Ongelezen bericht door chaos »

Daar zijn we geweest deze week, wat heerlijk!
We hebben genoten van alles wat de Veluwe ons te bieden had en ook vooral de honden. Waren in hun element. Vooral Fien de beauceron kreeg veel aandacht en bekijks, ze doet het dan ook zo goed, stabiel, vriendelijk en prima luisteren. Leuk om zo met mensen een praatje te maken over 1 van je favoriete gespreksonderwerpen.
Tijdens de vele wandelingen heb ik veel na kunnen denken en ik kom tot de conclusie dat ik weer een duitse herder wil. Bij de garage in Hoenderloo lag een prachtige zwarte herder ( prachtige kop) en elke keer als ik hem zag kon ik wel huilen van de heimwee naar Chaos en naar de duitse herder. Ik heb besloten om daar volgend jaar actief naar op zoek te gaan. Waar een vakantie wel niet goed voor is :D
Afbeelding
Evertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
Aantal honden: 2

Re: De Veluwe

Ongelezen bericht door Evertje »

Fijn dat je hier een heerlijke vakantie heb gehad. Ik kan ook nog enorm genieten om lekker door de bossen te 'zwerven'. Heb 5 jaar in Groningen stad gewoond, maar miste op een gegeven moment inderdaad de bossen wel.
En ik ben benieuwd wat voor soort DH pup je uiteindelijk krijgt. Leuk vooruitzicht inderdaad!
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik vind de Veluwe ook heerlijk, vandaar dat wij hier bijna ieder weekend 2 of 3 dagen vertoeven. :wink:
Dinos

Ongelezen bericht door Dinos »

Heerlijk ,en je komt vast een geschikte kandidaat tegen, al krijg je chaos daar natuurlijk niet mee terug.
Elke hond heeft een eigen karakter en wat moois,jouw chaos zal op bepaalde vlakken niet te evenaren zijn, en op andere overtroffen worden, geniet van elke hond op zich.
Sorry ik bedoel nu niet dat je dat niet doet hoor.
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.

Ongelezen bericht door chaos »

Dinos schreef:Heerlijk ,en je komt vast een geschikte kandidaat tegen, al krijg je chaos daar natuurlijk niet mee terug.
Elke hond heeft een eigen karakter en wat moois,jouw chaos zal op bepaalde vlakken niet te evenaren zijn, en op andere overtroffen worden, geniet van elke hond op zich.
Sorry ik bedoel nu niet dat je dat niet doet hoor.

Zo vat ik het ook niet op hoor. Elke hond is een niet te evenaren individu, zo ervaar ik het.
Alleen als je daar zo loopt met je roedel, komt het des te meer binnen dat er best weer een hond bij kan en dat mijn liefde toch echt bij de duitse herder ligt. Geen vervanging van maar een nieuw hoofdstuk met een nieuwe hond erbij...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”