Helemaal niks joh,je moet Buster echter niet los laten op de parkeerplaats. Het Rozendaalse veld is een heerlijk losloopgebied dat aan de andere kant van de Posbank ligt. Zo wordt het hier althans gezegd maar ik neem aan dat Marion dat veel beter weet dan ik. Geef maar een gil als jullie komen, dan zie ik Buster ook eens.fenneke schreef:Wat is er mis met de Posbank....
Wij willen er nog heen om de hei te zien bloeien![]()
Of we gaan weer een dagje naar holten ook zo mooi daar
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sommige mensen...
Moderator: moderatorteam
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Sommige mensen...

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
- Aantal honden: 3
Ben het volkomen met je eens hoor! het feit dat de hond al achter jullie aankomt vind ik al te ver gaan.
Hou de hond lekker bij je!
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Om even een beeld te geven van waar die hond over de weg liep.......
Dat was bij de eerste parkeerplaats op de Kluizenaarsweg, in de bocht iets rechts onderin de foto waar aan beide kanten van de weg geparkeerd kan worden.
Daar waar "hondenlosloopgebied Rozendaalse Veld" staat aangegeven is de andere/laatste parkeerplaats.
Daar houdt de weg pas op.
KLIK
Dat was bij de eerste parkeerplaats op de Kluizenaarsweg, in de bocht iets rechts onderin de foto waar aan beide kanten van de weg geparkeerd kan worden.
Daar waar "hondenlosloopgebied Rozendaalse Veld" staat aangegeven is de andere/laatste parkeerplaats.
KLIK
-
Jokkebrok
Mijn hemel, er worden zelfs kaarten bijgesleept
Misschien is het een idee om een reconstructie van het hele gebeuren op touw te zetten, dan kunnen de we nog beter beoordelen of de mensen in kwestie de hond nou wel of niet waard zijn.
Misschien is het een idee om een reconstructie van het hele gebeuren op touw te zetten, dan kunnen de we nog beter beoordelen of de mensen in kwestie de hond nou wel of niet waard zijn.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Waar heb jij nou een probleem mee?Jokkebrok schreef:Mijn hemel, er worden zelfs kaarten bijgesleept![]()
Dat is het hele onderwerp niet voor mij.
Als iemand wordt beschuldigd van het onjuist...... dus vals ............ voorstellen van een situatie "omdat de weg daar dood loopt" kan ik me voorstellen dat een kaart wat duidelijker aan geeft hoe die situatie daar is.
Op die plek dus duidelijk nog geen einde weg.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Dank je. Dit geeft een goed beeld. Jammergenoeg geeft de kaart niet echt aan dat de ( 60 km) weg flink omhoog loopt en dat het overzicht niet goed is door de bochten.ranetje schreef:Om even een beeld te geven van waar die hond over de weg liep.......
KLIK

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Lientje
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Tsja, of mensen daar nu 20 of 50 km/u rijden die auto komt echt wel hard aan hoor als die net de bocht om komt en de hond niet op tijd ziet.. En ook kunnen mensen schrikken van een hond die ineens voor hun auto schiet en uitwijken en vervolgens een wandelaar van zun sokken rijden dus Marian heeft helemaal gelijk. Hond bij je honden en anders aan de lijn en zeker opletten en niet staan te kletsen. Los van dat is het ook asociaal om je loslopende hond naar een aangelijnde hond te laten lopen zonden in de gaten te houden of die aangelijnde hond daar misschien problemen mee heeft.
Ennuh, de mijne is ook niet bang voor auto's, ze loopt er zo voor van ' die stoppen wel
'
Ennuh, de mijne is ook niet bang voor auto's, ze loopt er zo voor van ' die stoppen wel
- cornelia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar
Dit was dus precies mijn reactie, die weg en de auto's zijn bijzaak. Ik vind het irritant als mensen met andere dingen bezig zijn dan met het op hun hond letten. Wil je iets uitzoeken etc. etc. hou hem dan even aan de lijn of in ieder geval bij je in de buurt. Zat mensen die niks van honden moeten hebben, zat honden die niks van honden moeten hebben en dat soort dingen.Ben het volkomen met je eens hoor! het feit dat de hond al achter jullie aankomt vind ik al te ver gaan.
Wil me niet Roomscher voor doen dan de paus want ik sta ook wel eens wat dom te doen maar dan vind ik mezelf dus ook irritant.
- cuatro
- Actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tulear, Shih Tzu, Border Collie
- Aantal honden: 4
Het gaat maar zoveel goed. Genoeg verhalen over honden die onder een auto liepen. Kan vijf jaar goed gaan maar dit is het lot tarten. Zeggen ze ook nog: had die maar uit moeten kijken.
Verantwoordelijkheid bij de hond neerleggen heet dat.
Verantwoordelijkheid bij de hond neerleggen heet dat.
groetjes monique