sbientje schreef:Hylos schreef:sbientje schreef:pom is 55 cm en die was met 30 wel wat te zwaar. Wat ze nu weegt weet ik niet, ze is wat afgevallen maar heeft ook meer spieren, ik gok dat ze nu zo rond de 27-28 zit. Ik zou Xavi schatten op 60 cm en 32 kilo

Hij zit idd net tegen de 60 cm aan! Kan het niet heel.precies zien want hij rent meteen weg als ie het meetlint ziet
Maar ik dacht 57/58 cm. En hij is nu mooi op gewicht, was eerst steeds aan de schrale kant.
hier, ik moet er mn beroep van maken

weeg m maar eens, 32 kilo, wat ik je brom

Mn weegschaal bromt momenteel even niet.. bezweken onder bepaald gewicht denk ik
Als ik ooit weer bij een DA kom zal ik em eens wegen, ben ook wel benieuwd. Hij is een hele tijd rond de 29/30 blijven hangen.. maar zou me ook niks verbazen als ie nu 2/3 kilo zwaarder is.
Bink2009 schreef:Ik blijf bij de catahoula (zit dat in die test?), en anders veel Amerikaanse Bulldog standard type, er zit op een ander forum een ambull die qua kleur en aftekening erg op Xavi lijkt.
Ja, de Catahoula zit ook in de test. Zou wel erg bijzonder zijn als dat er in zat haha.
Apple schreef:Heb je dan eigenlijk zn moeder ook niet gezien?
Ik zie er ook wel wat Argentijn in, dus denk Ambull x Amerikaanse staff x Argentijnse dog
Ja die heb ik gezien, en ook foto's van zijn pa. Maar het is met staffords enzo sowieso altijd lastig vind ik. Tenzij het een écht is, zoals één hier in de buurt. Das gewoon een amstaff, dat zie je meteen.
dagmar88 schreef:Hylos schreef:sbientje schreef:pom is 55 cm en die was met 30 wel wat te zwaar. Wat ze nu weegt weet ik niet, ze is wat afgevallen maar heeft ook meer spieren, ik gok dat ze nu zo rond de 27-28 zit. Ik zou Xavi schatten op 60 cm en 32 kilo

Hij zit idd net tegen de 60 cm aan! Kan het niet heel.precies zien want hij rent meteen weg als ie het meetlint ziet
Maar ik dacht 57/58 cm. En hij is nu mooi op gewicht, was eerst steeds aan de schrale kant.
Oh, dan had ik hem wel veel groter ingeschat. Dat scheelt maar 3 cm met charlie.
Hier in de buurt woont een ambull x amstaff. Die is wel een stuk hoger en grover, maar verder lijkt hij héél veel op Xavi.
Ook van die zachte grijze ogen, zelfde kleur en een GVR

Hij is idd gewoon middelmaat hond, maar door zijn postuur oogt hij denk ik groter.
Grappig dat er een Xavi look-a-like rondloopt daar
@Dee, haha bijzondere combinatie!