Update: Zoals de DA al verwachtte, heb ik vandaag de beoordeling vanuit Duitsland binnen: HD/ED Normal!

Moderator: moderatorteam
Nou, die mogen ze ook naar iemand anders sturenmaart schreef:als je een rekening in de bus krijgt, kun je alvast juichen
Jawel, maar dat is het afstreeplijstje voor de aankeuring. Hoort ook nog een clubmatch, UV examen, IPO 1, DM test en de aankeuring zelf bij, maar één stapje tegelijk.LongFields schreef:Gefeliciteerd! Had je als de uitslag niet goed was geen VZH mogen doen?
JaMizzsylver schreef:gefeliciteerd!![]()
Staat het DNA ook gestempeld in je logboek?
Vaak zie je dat degene die naast de hond staat voor een groot gedeelte ook de naamsbekendheid maakt. Al heb je nog zo een goede reu, de meeste lopen liever achter de menigte aan.TessaThomas schreef:JaMizzsylver schreef:gefeliciteerd!![]()
Staat het DNA ook gestempeld in je logboek?Meteen nagekeken haha
Beatje: Omdat er tig knappe, goede reuen zijn die wel aangekeurd zijn, maar niet dekken. Maar misschien heb ik het helemaal fout, het idee is gewoon 'leuk om mee te maken' en niet omdat hij perse moet gaan dekken.
Dank jullie wel!
Precies.duitse herder schreef:Vaak zie je dat degene die naast de hond staat voor een groot gedeelte ook de naamsbekendheid maakt. Al heb je nog zo een goede reu, de meeste lopen liever achter de menigte aan.TessaThomas schreef:JaMizzsylver schreef:gefeliciteerd!![]()
Staat het DNA ook gestempeld in je logboek?Meteen nagekeken haha
Beatje: Omdat er tig knappe, goede reuen zijn die wel aangekeurd zijn, maar niet dekken. Maar misschien heb ik het helemaal fout, het idee is gewoon 'leuk om mee te maken' en niet omdat hij perse moet gaan dekken.
Dank jullie wel!