Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een paar maanden geleden kreeg Mickey een hersenbloeding waar hij weer bovenop kwam zij het met restverschijnselen, niet goed begrijpen waar geluiden vandaan kwamen, slecht zien. Het weekend van 19/20 juli was erg warm, de ventilator draaide dag en nacht omdat Mickey erg veel last van de warmte had. S'nachts kwam hij me opzoeken en liep weer naar binnen. Ik hoor zijn pootjes een vreemd geluid maken ga naar binnen en toen lag hij al. De da nog gebeld (half 3 's nachts) op zijn spoednummer maar die zei kom morgenochtend maar als hij nog last heeft. Na 10 minuten was het gebeurd dus de da hadden we toch niet meer gehaald. S'Morgens hebben we hem weggebracht naar het crematorium. Dag lieve Mickey, we missen je vreselijk.
Hij was inderdaad erg leuk, niet alleen zijn uiterlijk maar helemaal. Ik kan nog steeds zijn foto's niet zien zonder het droog te houden maar na 3 weken toch maar moed verzameld.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)