Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Fotomeeting Drents Friese Wold

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

judith & olly

Re: Fotomeeting Drents Friese Wold

Ongelezen bericht door judith & olly »

Fendi schreef:Als ik goed lees hebben nu dus 3 van de 6 fotografen door omstandigheden afgezegd? Klopt dat?
Dan wordt het maar een wandeling... jammer zeg. Ff kijken of er reserves zijn volgens mij wel
judith & olly

Fendi schreef:Als ik goed lees hebben nu dus 3 van de 6 fotografen door omstandigheden afgezegd? Klopt dat?
huh 3 fotografen? ik zie er maar 1? dat is barnsley
flaneloba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door flaneloba »

Char en jeanettebo kunnen ook niet..
Afbeelding
Dag monster... *14-01-2016
judith & olly

Ingrid48 schreef:wat mij betreft mag het ook verzet worden? Wandelen wordt voor mij niets, want Silky kan niet lang lopen...
ohw :(
Was wat handiger geweest als je dat eerder vermeldde natuurlijk. Je weet dit van te voren. Wel erg jammer hoor :( Mooie honden
judith & olly

flaneloba schreef:Char en jeanettebo kunnen ook niet..
char staat niet in fotografen
judith & olly

maar ingrid kan je dan helemaal niet komen?
flaneloba
Zeer actief

Jawel toch? Alleen niet lang wandelen toch?
Afbeelding
judith & olly

flaneloba schreef:Jawel toch? Alleen niet lang wandelen toch?
Ik weet niet hoe lang, maar persoonlijk wil ik wel gewoon de tijd nemen. Niet dat we na een uurtje ofzo alweer terug zijn.
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie

Ongelezen bericht door luna2906 »

judith & olly schreef:
Ingrid48 schreef:wat mij betreft mag het ook verzet worden? Wandelen wordt voor mij niets, want Silky kan niet lang lopen...
ohw :(
Was wat handiger geweest als je dat eerder vermeldde natuurlijk. Je weet dit van te voren. Wel erg jammer hoor :( Mooie honden
Een fotomeeting is natuurlijk wat anders dan een lange wandeling maken :wink: Ingrid geeft n.a.v. het 'dan gaan we maar gewoon wandelen' aan dat Silky niet zo lang kan lopen.

Het is wel lekker dichtbij, maar ik ben geen prof. en daarbij ben ik nog niet fit, dus is het sowieso niet handig.
judith & olly

Najah een fotomeeting duurt ook wel eventjes natuurlijk. Hierbij wandel je ook gwn.
T zal wel net zo lang duren :) met minder fotografen zal t anders verlopen, maar inprincipe worden er wel gwn foto's gemaakt voor portfolio.
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

judith & olly schreef:maar ingrid kan je dan helemaal niet komen?

ja hoor, ik kan wel komen maar inderdaad niet lang wandelen ivm Silkydepilky :wink:

Ik stelde alleen voor om het uit te stellen omdat er een andere keer meer mensen bij kunnen zijn, maar het maakt mij niet uit. Als er foto's gemaakt worden dan kom ik, maar als er alleen gewandeld wordt dan moet ik helaas afhaken...
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Char7
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Char7 »

judith & olly schreef:
Jawel hoor, ik en jeanettebo kunnen niet wat we hebben aangegeven en we staan allebei nog in de openingspost ;)
judith & olly

Char7 schreef:
judith & olly schreef:
Jawel hoor, ik en jeanettebo kunnen niet wat we hebben aangegeven en we staan allebei nog in de openingspost ;)
hmm lol ik kijk dan echt scheel. Ik zie jou niet staan
judith & olly

OHHH jij heet normaal charlotte zeker
Zamunda
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Zamunda »

Het lijkt mij meer dat we naar een leuke open plek lopen en daar volop foto's gaan maken toch? Dan heb je als fotograaf lekker de tijd om rustig aan te spelen met je instellingen en met je model er een paar leuke foto's van te maken. Ik neem aan dat je een plek in gedachten hebt Judith?
Degenen die daarna nog willen wandelen en verder foto's maken kunnen dat altijd nog doen.
Char7
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Char7 »

judith & olly schreef:OHHH jij heet normaal charlotte zeker
:idea: :mrgreen:
judith & olly

Zamunda schreef:Het lijkt mij meer dat we naar een leuke open plek lopen en daar volop foto's gaan maken toch? Dan heb je als fotograaf lekker de tijd om rustig aan te spelen met je instellingen en met je model er een paar leuke foto's van te maken. Ik neem aan dat je een plek in gedachten hebt Judith?
Degenen die daarna nog willen wandelen en verder foto's maken kunnen dat altijd nog doen.
we gaan naar drents friese wold.
Ik kan niet op de dag van te voren een nieuwe plek kiezen als ik eerlijk ben.
er zijn daar genoeg open plekjes. het gebied loopt door naar appelscha
Zamunda
Zeer actief

judith & olly schreef:
Zamunda schreef:Het lijkt mij meer dat we naar een leuke open plek lopen en daar volop foto's gaan maken toch? Dan heb je als fotograaf lekker de tijd om rustig aan te spelen met je instellingen en met je model er een paar leuke foto's van te maken. Ik neem aan dat je een plek in gedachten hebt Judith?
Nee, natuurlijk niet. Iedereen rekent toch ook gewoon op het DFW. Als jij daar een paar mooie open plekken weet dan is het toch prima. Maar het is niet de bedoeling om door te lopen naar appelscha natuurlijk :oohja: .
flaneloba
Zeer actief

Judith je leest denk ik een beetje te moeilijk wat wij zeggen over de verschillende onderwerpen. Zamunda geeft aan dat het waarschijnlijk gewoon leuk is naar een open plekje te lopen waarop jij zegt dat we niet van locatie veranderen. Dat zegt ze toch ook niet :wink:

Ik denk zelf, aangezien we niet barsten van de fotografen, het inderdaad handig is gewoon naar een open plek te gaan. Daar kan iedereen lekker luieren/spelen/watdanook met zijn/haar hond en zodra er een fotograaf vrij is roept die maar een andere hond naar zich toe ofzo? Ik denk dat we het gewoon een beetje relaxed moeten bekijken, er een leuke middag van moeten maken en de fotografen zelf een beetje in de gaten houden dat ze wel alle honden een beetje leuk op de foto hebben? En als jij Judith een paar leuke open plekjes weet lijkt het mij allemaal goed te komen :lol1:

Het gaat definitief gewoon wel door toch? Kan ik dat mijn moeder ook even doorgeven namelijk :D
Afbeelding
Terre
Zeer actief
Mijn ras(sen): Berner sennen
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Terre »

Ja hoor, wat mij betreft gaat het gewoon door.
Ik vind het ook wel fijn als ik wat meer tijd kan nemen per hond zodat ik zeker ben dat ik genoeg leuke foto's heb.

Daarbij, mijn vader gaat ook mee en die heeft net een spiegelreflex, hij wil dus graag ook oefenen. Dus ook voor hem zou het fijn zijn als hij mag oefenen op jullie honden. Al denk ik wel dat hij tussendoor wat kiekt in plaats van 1 op 1 maar dat geeft niet toch.

Ik heb er iig zin in en hoop morgen veel leuke foto's te maken!
flaneloba
Zeer actief

@Terre dat klinkt juist super leuk zo je vader mee! Ik denk dat we het gewoon gezellig moeten maken met zn allen en een beetje gemakkelijk voor de fotografen. Ik heb er in ieder geval veel zin in :D
Afbeelding
judith & olly

Zamunda schreef:
judith & olly schreef:
Nee, natuurlijk niet. Iedereen rekent toch ook gewoon op het DFW. Als jij daar een paar mooie open plekken weet dan is het toch prima. Maar het is niet de bedoeling om door te lopen naar appelscha natuurlijk :oohja: .
nee? :P
nee joh, dat is ook niet leuk meer XD
Terre
Zeer actief
Contacteer:

Vind ik ook hoor. De mensen die wat rond willen wandelen kunnen dat uiteraard maar ik denk toch dat de meesten wat bij elkaar blijven en gewoon lekker kletsen of met hun hond bezig gaan. Het wordt vast een geslaagde dag, daar ga ik van uit.

Btw ik zeg het nogmaals, Terre gaat wel mee met mij en afhankelijk van de hond voor mijn lens blijft hij bij mij of drop ik hem bij even bij anderen. Maar om hem alleen thuis te laten terwijl de rest mee gaat vind ik wat sneu, daarbij is hij ook zo makkelijk dat het wel kan zo. Even dat jullie dat ook weten ;)
flaneloba
Zeer actief

Nou ja ook voor jou geldt dat er aan mijn kant wel handjes over zijn om even een hond bij ons te houden mocht dat nodig zijn (en voor alle anderen ook)
Afbeelding
judith & olly

flaneloba schreef:Judith je leest denk ik een beetje te moeilijk wat wij zeggen over de verschillende onderwerpen. Zamunda geeft aan dat het waarschijnlijk gewoon leuk is naar een open plekje te lopen waarop jij zegt dat we niet van locatie veranderen. Dat zegt ze toch ook niet :wink:

Ik denk zelf, aangezien we niet barsten van de fotografen, het inderdaad handig is gewoon naar een open plek te gaan. Daar kan iedereen lekker luieren/spelen/watdanook met zijn/haar hond en zodra er een fotograaf vrij is roept die maar een andere hond naar zich toe ofzo? Ik denk dat we het gewoon een beetje relaxed moeten bekijken, er een leuke middag van moeten maken en de fotografen zelf een beetje in de gaten houden dat ze wel alle honden een beetje leuk op de foto hebben? En als jij Judith een paar leuke open plekjes weet lijkt het mij allemaal goed te komen :lol1:

Het gaat definitief gewoon wel door toch? Kan ik dat mijn moeder ook even doorgeven namelijk :D
Ja in het begin moeten we eventjes lopen.
Het zijn wel kleine stukjes open plekken.
De zandverstuiving en heide heb ik niet kunnen vinden, dat is een nadeel van grote gebieden.
Water is er wel in het hoekje waar ik ben geweest.
Zamunda
Zeer actief

flaneloba schreef:Judith je leest denk ik een beetje te moeilijk wat wij zeggen over de verschillende onderwerpen. Zamunda geeft aan dat het waarschijnlijk gewoon leuk is naar een open plekje te lopen waarop jij zegt dat we niet van locatie veranderen. Dat zegt ze toch ook niet :wink:

Precies, dat lijkt mij ook het leukst :ok: .
Terre
Zeer actief
Contacteer:

flaneloba schreef:Nou ja ook voor jou geldt dat er aan mijn kant wel handjes over zijn om even een hond bij ons te houden mocht dat nodig zijn (en voor alle anderen ook)
Ah top, dan weet ik dat vast, mochten mijn ouders ook tegelijkertijd bezig zijn ;)
flaneloba
Zeer actief

Nou, ik geloof dat we elkaar snappen ;) En met water maak je Flame heeeeeel blij whaha. Jij bent er geweest judith dus ik neem voor het gemak aan dat je ongeveer weet wat dan de leukste fotolocaties zijn. Ik ga nu afsluiten, check morgenochtend nog wel even maar voor nu zeg ik tot morgen allemaal!
Afbeelding
Terre
Zeer actief
Contacteer:

Verzamelen we op/bij de parkeerplaats trouwens?
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

klinkt helemaal goed, tot morgen!
Afbeelding

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt :love:

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”