Ik heb ik oude topics ook gelezen over de gemiddelde prijs en schrok me een hoedje. Wat een verschil! In dat topic werd ook om tips gevraagd naar een kliniek met lage kosten. Nou, die tip wil ik best geven. Ik heb voor een 17kg zwaar teefje 200 euro betaald (niet laproscopisch). Ze houdt de kosten laag doordat ze geen personeel heeft en haar kliniek aan huis heeft. Wel erg professioneel en ze neemt veel tijd om je bij te praten. PB voor de gegevens als je geïnteresseerd bent.
Ik zit me te verbazen over hoe klein de wond nu eigenlijk is. Ik had een hele jaap verwacht. Had ik dit van tevoren geweten, had ik net iets makkelijk ervoor gekozen om niet laproscopisch te castreren
Nu had ik een vraagje over het herstel. Ze maakt een heel montere indruk, eerst nog wat rillerig, maar heeft erg diarree. Tot nu toe heeft ze nog maar 2 keer ontlasting gehad, maar wel waterdun. Komt dit bekend voor?
Als het morgen aanhoudt, bel ik ook mijn dierenarts even, maar ervaringsverhalen vind ik prettig en mogelijk geruststellend om te lezen.