http://vid62.photobucket.com/albums/h11 ... anmank.mp4
Ben ik vandaag op aanraden van een bevriende orthopeed, die jammer genoeg geemigreerd is, naar mcd in Amsterdam geweest.
Alles is heel goed onderzocht, voet, elleboog en schouder, maar meneertje verdomd het om pijn aan te geven
Ook zijn er nieuwe foto's gemaakt, nu ook van z'n schouder, bij de teen is er een band kapot, maar de manier van manken komt niet overeen met pijn die van z'n teen komt, bij de elleboog is iets sclerose (witting) te zien, wat zou kunnen duiden op een lpc, maar ook hier geeft hij 0 pijn aan. Z'n schouder ziet er prima uit.
Nou willen ze eerst weten wat de pijn veroorzaakt voor ze uberhaupt iets gaan doen, dus volgende week moet ik terug komen, dan moet ik eerst een uur of 2 intensief met hem gaan trainen zodat hij er hopelijk pijn aan heeft op dat moment, in de hoop dat hij dan eindelijk pijn aan zal geven
Hij staat nu al 6 weken op rust en het wordt maar niet beter, maar op deze manier komen we ook niet veel verder, fijn hoor zo'n stoer ventje
De arts was helemaal weg van hem, prachtig afgetraind, lief, gehoorzaam en lomp sterk
Nouja hopen dat hij volgende week na een fikse training wel eindelijk ergens pijn aangeeft, want de oorzaak moet wel gevonden worden natuurlijk, dit is niks!
Dus als jullie nog wat duimen overhebben volgende week?