Onze hond heeft een gevoelig darmstelsel (overgehouden aan giardia) en krijgt nu Royal Canin Intestinal. Hij doet het daar redelijk op maar ben op zoek naar een voer dat nog net iets beter voor hem is. Wie heeft ervaring met de verschillende (dierenarts)brokken en kan hier wat zinnigs over zeggen. Ik zat te denken aan:
Eukanuba intestinal
Hills I/D
Specific digistive
Purina pvd-en
Kvv is geen optie want daar gaat hij verschrikkelijk van poepeten.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Intestinal voer
Moderator: moderatorteam
-
krissie20
- Vaste gebruiker
- Meike
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee rasloze hondjes
- Aantal honden: 2
Re: Intestinal voer
Is natvoer wel een optie? Dat valt vaak veel beter bij darmklachten, het is lichtverteerbaar en bevat bijna geen granen. Het is niet rauw en bevat toegevoegde vitaminen en mineralen. Bijvoorbeeld Renske Vers of SANIMED Hypoallergenic DR Vleesworst.
-
S@ndr@
- Zeer actief
hangt er van af waar hij gevoelig voor is
-
krissie20
- Vaste gebruiker
Renske wordt wel erg duur denk ik.Meike schreef:Is natvoer wel een optie? Dat valt vaak veel beter bij darmklachten, het is lichtverteerbaar en bevat bijna geen granen. Het is niet rauw en bevat toegevoegde vitaminen en mineralen. Bijvoorbeeld Renske Vers of SANIMED Hypoallergenic DR Vleesworst.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Caracroc lam/rijst diet.
Prima betaalbaar. Ik heb het gegeven aan een hond die alleen maar hypo allergeen voer zou mogen hebben (na vergiftiging), maar als ik daar aan zou beginnen dan was het ellende met elk stukje ander vreten dat naar binnen gewerkt zou worden. Dus met caracroc begonnen en het heeft uitstekend gewerkt, zo goed dat er nu compleet vers en kvv gegeven kan worden...
Prima betaalbaar. Ik heb het gegeven aan een hond die alleen maar hypo allergeen voer zou mogen hebben (na vergiftiging), maar als ik daar aan zou beginnen dan was het ellende met elk stukje ander vreten dat naar binnen gewerkt zou worden. Dus met caracroc begonnen en het heeft uitstekend gewerkt, zo goed dat er nu compleet vers en kvv gegeven kan worden...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi