crutz schreef:renee-uk schreef:nou ik werd vannacht wakker van de kramp in mijn kuit en dat deed verrekkes zeer.
kan me best voorstellen dat pupke gilt als die hetzelfde voelt.
ik zou het geen weken uitstellen dat da-bezoek maar dat doen ze ook niet.
kan er niks aan doen maar vind dat jullie vreemd bezig zijn hier hoor, het lijkt alsof dinos en lunaquinty het slechtste met dat pupke voor hebben en dat kan ik toch echt helemaal nergens uit hun teksten opmaken

nou krijg wel dat idee, pupje moet maar mooi enkele dagen wachten tot ze naar brabant kunnen omdat de DA daar goedkoper is krijg ik het idee
zeker een pup uit zo'n situatie weggehaald zou ik
juist op de eerste dag grondig door een DA na laten kijken en ja, als ik dan ofwel een eind moet rijden naar mijn eigen DA ofwel naar een andere (evt duurdere) zou moeten dan is dat maar zo
Het nadeel is dat een pup de DA niet kan vertellen als er iets vreemds/onprettigs is.
En als je hem net een paar uur hebt kan je dat zelf ook niet aan de DA vertellen namens je pup.
De demodex is nagekeken en de rest komt nog.
TS had die DA bij dat eerste bezoek ook niets kunnen vertellen over die kramp/pijnaanvallen, want toen hadden ze dat nog niet gezien.
Dus dat er even wordt gekeken hoe of wat betreffende die pup vind ik niet zo vreemd.
Ik zou na deze pijnaanvallen wel vandaag bij de DA zitten, maar ik kan hier vandaan niet beoordelen of en hoe dat bij TS kan of niet.
Je kunt op een gegeven moment tegen de grenzen van je mogelijkheden aanlopen.
En pup hoeft er niet maanden op te wachten tot er naar wordt gekeken.