Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pups gestolen te Roermond

Is je hond vermist? Vraag hier extra aandacht voor hulp bij het zoeken naar je hond !

Moderator: moderatorteam

Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Pups gestolen te Roermond

Ongelezen bericht door Valerie »

NOODOPROEP! 7 PUPS GESTOLEN.
7 pups 5 grijzen en 2 bruine zijn gestolen in de nacht van 20-07-2014 op 21-07-2014 te Roermond. Donderberg. (L)
Het kon niet eerder gemeld worden ivm het politie onderzoek!
De pups zijn uit de schuur gestolen!! Ze zijn pas 5 weken oud en hebben hun moeder nodig!! Zoveel mogelijk delen. Dit is niet normaal!
Naam contactpersoon
kelly van glabbeeck
goldyglabbeeck@gmail.com
Telefoonnummer
0640222450
Wat is de roepnaam van de hond?
Nog geen
Ras van de hond
pitbull xxl
Wat is het geslacht van de hond?
Teef
Wat is de leeftijd van de hond?
5 weken
Wat is de kleur van de hond?
2 bruine pups en 5 grijze pups
Andere kenmerken van de hond?
1 bruine pup had wit vlekje in de nek. 1 Grijze had ook een wit vlekje in de nek. Verder hadden sommige iets meer witte borstkast dan een ander. En 1 grijze pup had een gevlekt neusje. Donker met licht neusje had ie
Is de hond gechipt?
Nee
Waar is de hond vermist
vanuit roermond....donderberg
Vanaf wanneer is het huisdier vermist?
maandag 21 juli
Beschrijving van hoe de hond vermist is geraakt.
De pups zijn gestolen uit mijn schuur!
Is uw hond gemakkelijk te benaderen
Ja

Afbeelding
Marco88
Zeer actief
Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
Aantal honden: 1

Re: Pups gestolen te Roermond

Ongelezen bericht door Marco88 »

Zou me niet verbazen als de gestolen pups in een vecht circuit terecht komen :/
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Dat vechtgedoe zal wel meevallen ,daar fokken ze wel andere honden voor.
Deze pups worden gewoon gezien als handel door een domme lul die niet weet dat hij daarmee in de picture loopt.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Vechten gaan die pups niet. XXl pitbulls kunnen dat niet en hebben normaal gesproken ook het karakter daar niet voor. Het zijn showdieren. Honden die groot zijn, duur zijn en waar je de blits mee kan maken. Met vechten hebben deze honden weinig van doen. :19:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

dit zijn hype honden en leveren dus veel op.

het woord pitbull staat niet meteen voor vechten hoor. tegenwoordig wordt alles pitbull genoemd en het enige gevecht dat een xxl pitbull voert in deze warmte is overleven. zielige kapotgefokte dieren die veel teveel geld opleveren
Afbeelding
bastet
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door bastet »

Jeetje, dat is hier redelijk dicht in de buurt.
Maar wie haalt het nou in zijn kop om pups van 5 weken oud te stelen :piew:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Als je weet dat een mooi XXL pupje een duizend euro op kan leveren is dat stelen helemaal niet zo vreemd. Als je de moeder erbij had en de vader kon laten zien konden deze dieren nog veel meer geld opleveren. XXL pitbulls zijn modehonden en daar worden extreem hoge bedragen voor gevraagd. Ik vind ze ook wel mooi soms. Het is in elk geval iets aparts. Aparte kleuren, aparte honden om te zien en zeer imposant dus erg goed om je ego mee op te krikken als je bang bent.

De moederteef ziet er erg mooi uit dus ik denk dat de fokker van dit nest een euro of 10000 door de neus is geboord. En als je 10.000 euro in je schuur legt en mensen weten dat dan wordt dat helaas gestolen. Nu gaat het wel om pups en niet om cash maar deze pups gaan vast en zeker de handel in dus.
Afbeelding
AnneBP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Kelpie
Golden RetrieverxPoedel
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door AnneBP »

ik zag het ook voorbijkomen op facebook, lijkt me wel echt verschrikkelijk als je pupjes gestolen worden, ongeacht het ras :(
Afbeelding
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Die arme pups :( Wat maak je je dan een zorgen!
Hopelijk worden ze nog terug gevonden maar ze zullen inderdaad wel gauw de handel in gaan. Bah, waar komen ze dan terecht.

Wat een afschuwelijk ras volgens Google Images trouwens :schrik:
Jacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): retrievers
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Maar weten die lui dat ook, die de puppen gestolen hebben, dat ze niet geschikt zijn om te vechten. Stel idioten. Vreselijk
Afbeelding

Odin 2001-2013
Ivan 2001
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Jacky schreef:Maar weten die lui dat ook, die de puppen gestolen hebben, dat ze niet geschikt zijn om te vechten. Stel idioten. Vreselijk
Tja, dat blijft gissen, maar als deze zoveel geld kunnen opleveren, zullen ze denk ik eerder gewoon verkocht worden. Maar als ik toch zo'n dure puppies zou hebben zitten, zaten ze niet in de schuur. Dan zouden ze toch een mooi kamertje in huis krijgen.
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

Neeltje schreef:
Jacky schreef:Maar weten die lui dat ook, die de puppen gestolen hebben, dat ze niet geschikt zijn om te vechten. Stel idioten. Vreselijk
Tja, dat blijft gissen, maar als deze zoveel geld kunnen opleveren, zullen ze denk ik eerder gewoon verkocht worden. Maar als ik toch zo'n dure puppies zou hebben zitten, zaten ze niet in de schuur. Dan zouden ze toch een mooi kamertje in huis krijgen.
Goed voor je puppen zorgen staat wmb los van de prijs , dat hoor je sowieso te doen ongeacht hun financiele waarde.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies

Ongelezen bericht door Hilde »

Tineke schreef:Goed voor je puppen zorgen staat wmb los van de prijs , dat hoor je sowieso te doen ongeacht hun financiele waarde.
:ok: Bij het stukje 'gestolen uit mijn schuur' krijg ik ook al een beetje kriebels :(
Afbeelding
Tineke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tineke »

laeken schreef:Als je weet dat een mooi XXL pupje een duizend euro op kan leveren is dat stelen helemaal niet zo vreemd. Als je de moeder erbij had en de vader kon laten zien konden deze dieren nog veel meer geld opleveren. XXL pitbulls zijn modehonden en daar worden extreem hoge bedragen voor gevraagd. Ik vind ze ook wel mooi soms. Het is in elk geval iets aparts. Aparte kleuren, aparte honden om te zien en zeer imposant dus erg goed om je ego mee op te krikken als je bang bent.

De moederteef ziet er erg mooi uit dus ik denk dat de fokker van dit nest een euro of 10000 door de neus is geboord. En als je 10.000 euro in je schuur legt en mensen weten dat dan wordt dat helaas gestolen. Nu gaat het wel om pups en niet om cash maar deze pups gaan vast en zeker de handel in dus.
Valt best mee hoor ,ze staan als voor 350 /375 en 550 ook te koop.
Ik denk dat er echt niet zo'n grote markt voor dit soort honden is en dat het met de prijzen ook nog wel eens mee kan vallen.
De markt raakt op dat gebied echt wel verzadigd en dat punt is imo best al aardig bereikt.

Enfin hoop dat de stumperds in ieder geval terecht gaan komen :ugh:
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Odi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border collie
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Odi »

Ik lees net op FB:
1 PUP HEBBEN WE TERUG!!! Dank je wel iedereen voor jullie inzet. GA VOORAL ZO DOOR WE MISSEN ER NOG 6!!!!! informatie over hoe de pup terug is gekomen mag niet openbaar worden gemaakt ivm het Politie onderzoek. Welcome back baby!!
Afbeelding
Odi, Meagan, Judy, Macey, Jade (Jace *)
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

In elk geval 1 weer bij mama en hopelijk niet meer in de schuur nu
Marco88
Zeer actief
Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever

Ongelezen bericht door Marco88 »

een woord wat iedereen denkt nu: broodfukker~
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Raar verhaal. A moet iemand zeker weten dat er daar pups hebben gelegen en B, als de moeder bij ze was, dan heb je als vreemde best ballen om alle pups daar ongemerkt weg te halen.
Het zal wel onder de noemer diefstal vallen, maar vraag me ernstig af of er niet een groter verhaal achter zit.
Xtine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Xtine »

Apple schreef:Raar verhaal. A moet iemand zeker weten dat er daar pups hebben gelegen en B, als de moeder bij ze was, dan heb je als vreemde best ballen om alle pups daar ongemerkt weg te halen.
Het zal wel onder de noemer diefstal vallen, maar vraag me ernstig af of er niet een groter verhaal achter zit.
Je neemt me de woorden uit de mond.
Wou net hetzelfde schrijven.
Handle every stressful situation like a dog.
If you can't eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Apple schreef:Raar verhaal. A moet iemand zeker weten dat er daar pups hebben gelegen en B, als de moeder bij ze was, dan heb je als vreemde best ballen om alle pups daar ongemerkt weg te halen.
Lijkt mij ook.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Wijk Donderberg zegt al genoeg. Het aantal werkenden is daar zeer gering. Het criminaliteitscijfer is zeer hoog. Nog niet gechipped. Armoede maakt creatief. Zou me dus niets verbazen als de pups verkocht zijn plus dat de verzekering ook nog eens getild werd.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Wolfsblut schreef:Wijk Donderberg zegt al genoeg. Het aantal werkenden is daar zeer gering. Het criminaliteitscijfer is zeer hoog. Nog niet gechipped. Armoede maakt creatief. Zou me dus niets verbazen als de pups verkocht zijn plus dat de verzekering ook nog eens getild werd.
welke verzekering? :denken:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Tara schreef:
ranetje schreef:
Wolfsblut schreef:Wijk Donderberg zegt al genoeg. Het aantal werkenden is daar zeer gering. Het criminaliteitscijfer is zeer hoog. Nog niet gechipped. Armoede maakt creatief. Zou me dus niets verbazen als de pups verkocht zijn plus dat de verzekering ook nog eens getild werd.
welke verzekering? :denken:
De inboedel- of opstalverzekering waarschijnlijk.
Ach ja...
:LOL: :LOL:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Roxywoezel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chiweeny= chihuahua X Dwerg Teckel

Ongelezen bericht door Roxywoezel »

Ik heb ergens gelezen, dat de pups alleen in de schuur lagen. Moeders lag binnen in huis.

Ik vind het een verschrikkelijk verhaal, maar je leest het tegenwoordig heel veel.

Wie houdt er dan ook pups in de schuur?

Op mn werk hebben we ook een herplaatser zitten, staffXpitt, 8mnd oud en al minimaal 4 eigenaren gehad.
Kwam met 12 weken voor het eerst bij ons, ze liep langs de A7. Buren hadden de schuur open gedaan waar ze de hele dag in zat opgesloten....
Lang verhaal, maar nu zit ze dus weer bij ons. Hopelijk krijgt ze nog een kans om te zien hoe leuk het leven wel kan zijn!!!!
Woezel you will be loved forever 02-09-2014
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Roxywoezel schreef:Ik heb ergens gelezen, dat de pups alleen in de schuur lagen. Moeders lag binnen in huis.

Ik vind het een verschrikkelijk verhaal, maar je leest het tegenwoordig heel veel.

Op mn werk hebben we ook een herplaatser zitten, staffXpitt, 8mnd oud en al minimaal 4 eigenaren gehad.
Kwam met 12 weken voor het eerst bij ons, ze liep langs de A7. Buren hadden de schuur open gedaan waar ze de hele dag in zat opgesloten....
Lang verhaal, maar nu zit ze dus weer bij ons. Hopelijk krijgt ze nog een kans om te zien hoe leuk het leven wel kan zijn!!!!

Je weet toch niet wat daar onder verstaan wordt? Kan net zo goed een (verwarmd) netjes bijgebouw zijn waar evt de werpkist staat en de pups de ruimte hebben.
Of een houten hokje van 2 x 2 en alles daar tussenin. Op basis van alleen dat woord kun je geen conclusies trekken.
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

dagmar88 schreef:
Roxywoezel schreef:Ik heb ergens gelezen, dat de pups alleen in de schuur lagen. Moeders lag binnen in huis.

Je weet toch niet wat daar onder verstaan wordt? Kan net zo goed een (verwarmd) netjes bijgebouw zijn waar evt de werpkist staat en de pups de ruimte hebben.
Of een houten hokje van 2 x 2 en alles daar tussenin. Op basis van alleen dat woord kun je geen conclusies trekken.
Ja bij het woord schuur gaat iedereen janken hoe zielig dat wel niet is.
Wat is er mis met de honden s'nachts in de schuur te houden als slaapplaats.?
Zegt helemaal niets over hoe ze met hun honden omgaan.
De hele dag met je pens bij de warme kachel liggen is goed.?
Of je nu snachts in de schuur ,gang, bijkeuken of woonkamer ligt te slapen maakt ook geen verschil als je je ogen dicht hebt.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
cindymaes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso

Ongelezen bericht door cindymaes »

Bij ons hebben de pups vanaf 4 weken in de garage gezeten, klinkt ook heel eng en bizar.....

Maar als je bij ons thuis zou zijn geweest, dan zou je gezien hebben dat het een inpandige garage is, met een kinderhekje verbonden naar de woonkamer, waar die 8 boefjes de hele dag rotzooi konden trappen! En een keer of 4 a 5 per dag ging het hekje open en konden ze ook de woonkamer en tuin onveilig maken.

Dus ik ben het er wel mee eens dat een woord soms heel veel opschudding kan veroorzaken, maar soms helemaal niet nodig is.
Afbeelding
Winston
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler, Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Winston »

bouvierpoedel schreef:
dagmar88 schreef:

Ja bij het woord schuur gaat iedereen janken hoe zielig dat wel niet is.
Of je nu snachts in de schuur ,gang, bijkeuken of woonkamer ligt te slapen maakt ook geen verschil als je je ogen dicht hebt.
Precies :ok:

Het zal wel komen omdat men het woord 'schuur' linkt aan een broodfokker.
Aniway

Ongelezen bericht door Aniway »

cindymaes schreef:Bij ons hebben de pups vanaf 4 weken in de garage gezeten, klinkt ook heel eng en bizar.....

Maar als je bij ons thuis zou zijn geweest, dan zou je gezien hebben dat het een inpandige garage is, met een kinderhekje verbonden naar de woonkamer, waar die 8 boefjes de hele dag rotzooi konden trappen! En een keer of 4 a 5 per dag ging het hekje open en konden ze ook de woonkamer en tuin onveilig maken.

Dus ik ben het er wel mee eens dat een woord soms heel veel opschudding kan veroorzaken, maar soms helemaal niet nodig is.

Helemaal mee eens.

Mensen oordelen vaak zonder iets zelf gezien te hebben.

Is verder niet lelijk bedoeld naar wie dan ook verder hoor :ok:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

bouvierpoedel schreef: Ja bij het woord schuur gaat iedereen janken hoe zielig dat wel niet is.
Mijn eerste was een buitenhond. Zodra hij buiten durfde te zijn groef of trok hij de deur er uit om daar te komen.
Mocht in het begin nog kiezen uit de bijkeuken en schuur, maar verkoos de schuur als schuilplaats bij slecht weer. 's Nachts sliep hij wel naast me en ging zodra z'n ochtendhumeur geweken was weer de tuin in.
Bij de bazen na mij was hij ook vooral in de tuin, werkplaats, parkeerplaats, lag af en toe op zijn eigen bank in een soort schuur aan huis en mocht niet eens bij hun tv hoek komen :tongue:
Even ter vergelijk, zit nu al bijna een maand met drie honden, verhuisdozen, een tafel, stoel, pc, tv, matrassen en hondenbench in een half zo grote kamer :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Vermiste honden, help met zoeken!”