Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe nu verder met Macho. upd 01-08
Moderator: moderatorteam
- miriam
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever.
- Aantal honden: 2
Re: Hoe nu verder met Macho.
Kan alleen zeggen dat ik geregeld shockwave therapie heb gehad voor beginnende tennisarm en hielspoor. Had er echt wel baat bij. Verder wens ik je sterkte bij de moeilijke keuze over het vervolg van behandeling. Dikke knuffel voor Macho.

Miriam, Pleun en Pelle
Tibbe 24-03-2004*20-03-2017
-
beatje
Ik doelde niet op Samantha,ik snap dat die voor een heel zware beslissing staat,maar op dat filmpje wat je post van die rondrennende rottie.Er zijn een heleboel Filmpjes van honden en katten op drie poten die goed uit hun voeten kunnnen.Amputeren zorgt nu eenmaal voor overbelasting van je andere gewrichten en aangezien Samantha alles goed aan het overdenken is vind ik dat een verhaal wat ook vermeld mag worden.Inge O schreef:ik kan me niet voorstellen dat iemand (en zeker samantha niet) dat als 'makkelijk en leuk' ziet maar eventueel wel als een manier om er een verder nog kerngezonde hond een aantal kwaliteitsvolle jaren bij te geven.beatje schreef:Poot amputeren klinkt wel makkelijk en leuk.En er lopen id meer honden en katten rond op 3 poten.Maar deze zijn dan ook wel weer meer onder hevig aan slijtage op hun goede voorpoot dit wil zeggen Artrose.Persoonlijk vind ik dat wel een puntje om mee te pakken.Wat dat betreft heeft hij ook best een rot leeftijd,wat ouder en niet oud genoeg en ook niet echt jong meer.
Sterkte met wat je ook beslissen mag.
Ik ken een dierenarts die de poot van haar eigen hond heeft laten afzetten en die zich nu afvraagt of dat nu wel het wijste is geweest ivm atrose op de andere poot.Niks is helaas zaligmakend.
- Femmel
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Maar is het laten zitten van een poot die amper gebruikt wordt niet belastender dan wanneer deze poot geamputeerd wordt?
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
-
S@ndr@
- Zeer actief
ik weet t niet, maar als de andere poot t niet trekt dan blijft er na een amputatie niets meer over
, ik ben altijd heel huiverig voor t amputeren van lichaamsdelen, zolang t er zit kan t nog genezen,9Misschien bij de juiste arts, met de juiste behandeling) - is t weg dan houdt t op. t is altijd een actieve hond geweest, dit soort dingen is lastig
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik heb jaren lopen zoeken met de bullen , t probleem is tot wie went je je, en gaat t alles waard zijn, zpals Sam al zei, geld groeit niet aan de bomen, maar wat is t best voor Macho.
Ik denk kwaliteit proberen te zoeken, zoveel mogelijk, zolang als t goed gaat,....... Maar zelf zou ik zoiets drastisch als een amputatie bij hond van die grootte niet aan doen. en je doet hem die operatie aan en als hij de revalidatie niet trekt heb je geen keuze meer, en zijn zijn laatste weken pijn en ellende in drievoud geweest.
Bij en Kleiner model weer wel. t zijn voor en tegens, en wat is eerlijk naar hem toe.
Misschien is Den Hoek nog iets om hem na te laten nakijken.
Ik denk kwaliteit proberen te zoeken, zoveel mogelijk, zolang als t goed gaat,....... Maar zelf zou ik zoiets drastisch als een amputatie bij hond van die grootte niet aan doen. en je doet hem die operatie aan en als hij de revalidatie niet trekt heb je geen keuze meer, en zijn zijn laatste weken pijn en ellende in drievoud geweest.
Bij en Kleiner model weer wel. t zijn voor en tegens, en wat is eerlijk naar hem toe.
Misschien is Den Hoek nog iets om hem na te laten nakijken.
-
Lindsey
- Zeer actief
Heb je dit al eens gelezen? ik stuur je wel een pb want verwijzen mag niet.
-
jome
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
Kosten van pees doorhalen waren bij mijn hond 1000 euro, geen kleinigheidje.
Maar als ik de keus had tussen amputeren, en proberen of de pees doorhalen de oplossing zou kunnen zijn, dan wist ik het wel.
Dan eerst de pees.
Maar als ik de keus had tussen amputeren, en proberen of de pees doorhalen de oplossing zou kunnen zijn, dan wist ik het wel.
Dan eerst de pees.
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ik denk dat t heel realistisch is, maar als je t negatief wilt noemen prima. dit gaat niet om tig operaties dit gaat om, ik weet t niet meer met die poot, dan er maar af, als een soort van laatste reddingsmiddel.Inge O schreef:ik denk dat je dit echt veel te negatief ziet hoor maar goed, als iemand zichzelf zo kan troosten door te denken dat zo'n vroeg afscheid het beste was voor de hond omdat het voor een heleboel andere honden misschien kan maar voor dié juist niet, tja, dat zal dan wel hè.S@ndr@ schreef:en je doet hem die operatie aan en als hij de revalidatie niet trekt heb je geen keuze meer, en zijn zijn laatste weken pijn en ellende in drievoud geweest.
en ik ben dan nog de aller-, aller-, allerlaatste om tig operraties op mijn honden los te laten.
Ik zou zelf denk ik de hele zaak nog eens vers/ opnieuw door iemand ( een deskundige ) laten bekijken.
vandaar dat ik den hoek ook noemde. (en dan laten kijken naar de oorzaak en stoppen met symptoom bestrijding) afhakken- als je dat zou willen kan altijd nog.
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 15 jun 2014 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
cindymaes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Amputeren lijkt mij helemaal niet verstandig, en nog niet zo zeer omdat een labrador dat niet aan zou kunnen vanwege zijn grote of zijn gewicht. Maar omdat je zelf aangeeft dat hij alleen nog maar een hoop botten is.
Naar mijn idee is er geen kans van slagen als er geen goede bespiering is. Anders zou ik het zelf misschien ook wel overwegen.
Een vriendin van mij heeft een Cane Corso de ook een peesontsteking heeft gehad in zijn schouder. ZIj zijn bij Maarten Kppen geweest, en deze heeft een implantaat in zijn schouder gezet dat 6 weken medicijnen af zou geven Al sla je me dood wat, dat weet ik niet meer.
Hij heeft een inkijkoperatie gedaan om er zeker van te zijn dat er nergens kleine stukjes bot rond zweefden, omdat e dit net altijd goed kunt zien op foto's.
Het heeft alles bij elkaar 4 a 5 maanden rust gekost om het weer goed te krijgen, maar nu doet hij het weer super! Het zal wel altijd een zwakke plek blijven, elke verrekking kan weer opnieuw een ontsteking veroorzaken.
Heel veel sterkte, en beterschap!
Naar mijn idee is er geen kans van slagen als er geen goede bespiering is. Anders zou ik het zelf misschien ook wel overwegen.
Een vriendin van mij heeft een Cane Corso de ook een peesontsteking heeft gehad in zijn schouder. ZIj zijn bij Maarten Kppen geweest, en deze heeft een implantaat in zijn schouder gezet dat 6 weken medicijnen af zou geven Al sla je me dood wat, dat weet ik niet meer.
Hij heeft een inkijkoperatie gedaan om er zeker van te zijn dat er nergens kleine stukjes bot rond zweefden, omdat e dit net altijd goed kunt zien op foto's.
Het heeft alles bij elkaar 4 a 5 maanden rust gekost om het weer goed te krijgen, maar nu doet hij het weer super! Het zal wel altijd een zwakke plek blijven, elke verrekking kan weer opnieuw een ontsteking veroorzaken.
Heel veel sterkte, en beterschap!

-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Ik zal nu wel iets heel geks zeggen, maar soms vraag ik me wel af of mankende honden dat echt altijd doen omdat er normaal op lopen ondraaglijke pijn geeft, of dat het meer ter ontlasting voor iets is wat 'zeurt ' ipv echte pijn.
-
Zweedsetosti
- Vaste gebruiker
Bob heeft ook een bicepspees probleem en ik ben bij Hopmans geweest. Bob heeft echt exact dezelfde symptomen. Soms mank, soms niet. Soms de eerste wandeling, soms de laatste. Soms een paar passen tijdens een wandeling, soms de hele dag. Echt om helemaal gek van te worden.
Hopmans had het over een nieuwe techniek, niet meer de pees doorhalen, maar juist de pees vast zetten. Maar... Wel als revalideren echt niet lukt (bij Bob dan). Bob begon met 100mg Rimadyl (is weinig voor 39kg) en 2 maal daags 200mg Tramadol. We zitten nu nog op 100mg Rimadyl en 1 maal daags 100mg Tramadol.
Nu sinds twee weken gaan we de goede kant uit. We lopen nu minimaal 2 keer per dag 15 minuten los. Uiteraard zonder honden etc.
Helaas heb ik, heel dom, begin dit jaar een implantaat laten zetten en Bob is AL zijn bespiering kwijt. Ook zo'n zak met botten. Zielig gewoon. Ik kan niet wachten tot dat ding is uitgewerkt, hoop ergens augustus. Ik geloof echt dat de revalidatie veel beter en sneller gaat als ze beter in bespiering zitten, dus ik zou geen medicijnen gebruiken die de bespiering verslechteren.
Sinds een paar weken doe ik ook acupunctuur en geef Phytonics Tendon Comp en hij lijkt daar wel onwijs van opgeknapt, weer helemaal een vrolijke Joop. Bob was ook zo 'depressief', korte rondjes in de wijk allemaal maar in slome pas, in zijn eentje ergens in huis liggen. En nu is hij weer zo anders, wil het liefst de hele dag springen en met Mack spelen. Ik vind het heerlijk
, maar het mag echt niet.
Hij loopt dus nu sinds twee weken weer goed. Overigens hebben we dit een keer eerder gehad toen hij 3(?) was. Ook super lange revalidatie, bijna drie kwart jaar helemaal stil gestaan.
Maar om antwoord te geven op jouw vraag, ik zou zeker niet zomaar amputeren. Altijd eerst een eventuele andere operatie. En hij moet op één of andere manier weer in de bespiering komen, dus stoppen met medicijnen die spieren verslechteren. Liever hoog in NSAIDS, daar kunnen ze meestal wel een periode tegen. En misschien iets geven voor spier ontwikkeling?
Sterkte in ieder geval met Macho, het is zo'n bagger aandoening!
Hopmans had het over een nieuwe techniek, niet meer de pees doorhalen, maar juist de pees vast zetten. Maar... Wel als revalideren echt niet lukt (bij Bob dan). Bob begon met 100mg Rimadyl (is weinig voor 39kg) en 2 maal daags 200mg Tramadol. We zitten nu nog op 100mg Rimadyl en 1 maal daags 100mg Tramadol.
Nu sinds twee weken gaan we de goede kant uit. We lopen nu minimaal 2 keer per dag 15 minuten los. Uiteraard zonder honden etc.
Helaas heb ik, heel dom, begin dit jaar een implantaat laten zetten en Bob is AL zijn bespiering kwijt. Ook zo'n zak met botten. Zielig gewoon. Ik kan niet wachten tot dat ding is uitgewerkt, hoop ergens augustus. Ik geloof echt dat de revalidatie veel beter en sneller gaat als ze beter in bespiering zitten, dus ik zou geen medicijnen gebruiken die de bespiering verslechteren.
Sinds een paar weken doe ik ook acupunctuur en geef Phytonics Tendon Comp en hij lijkt daar wel onwijs van opgeknapt, weer helemaal een vrolijke Joop. Bob was ook zo 'depressief', korte rondjes in de wijk allemaal maar in slome pas, in zijn eentje ergens in huis liggen. En nu is hij weer zo anders, wil het liefst de hele dag springen en met Mack spelen. Ik vind het heerlijk
Hij loopt dus nu sinds twee weken weer goed. Overigens hebben we dit een keer eerder gehad toen hij 3(?) was. Ook super lange revalidatie, bijna drie kwart jaar helemaal stil gestaan.
Maar om antwoord te geven op jouw vraag, ik zou zeker niet zomaar amputeren. Altijd eerst een eventuele andere operatie. En hij moet op één of andere manier weer in de bespiering komen, dus stoppen met medicijnen die spieren verslechteren. Liever hoog in NSAIDS, daar kunnen ze meestal wel een periode tegen. En misschien iets geven voor spier ontwikkeling?
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Iedereen bedankt voor het meedenkenken en de adviezen (ook via pb).
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen maar daar wil ik ook meer tijd voor hebben, ik ga niet over 1 nacht ijs.
Vrijdagmiddag heb ik nog een tijdje gesproken met een orthopeed die regelmatig de operatie aan de bicepspees heeft gedaan.
We hebben afgesproken dat ik er de komende 2 weken over nadenk en al mijn vragen opschrijf en dat we over 2 weken weer even contact hebben.
In de tussentijd lijkt de behandeling van de fysio aangeslagen.
Macho is gisteren meegeweest naar de doedag en hij liep gister eigenlijk al niet meer mank.
Omdat dit toch al jaren speelt en rust geen donder uitmaakt heb ik wel besloten dat (zolang hij niet aan het revalideren is van een eventuele operatie en het niet te gortig is) hij vooral moet genieten van het leven, een hondenleven is niet bijzonder lang dus de tijd die hij heeft moet hij kunnen genieten.
Ik zou geen gekke dingen meer met hem gaan doen maar hij straalde gisteren van geluk omdat hij een paar keer het flyball apparaat mocht bedienen
En daar heb ik ook geen spijt van want hoewel hij gisteren al niet meer mank liep loopt hij vandaag echt alsof er helemaal niets aan de hand is.
Dat is ook het gekke dus, er is gewoon echt geen peil op te trekken
Ik weet nog niet precies wat ik ga doen maar daar wil ik ook meer tijd voor hebben, ik ga niet over 1 nacht ijs.
Vrijdagmiddag heb ik nog een tijdje gesproken met een orthopeed die regelmatig de operatie aan de bicepspees heeft gedaan.
We hebben afgesproken dat ik er de komende 2 weken over nadenk en al mijn vragen opschrijf en dat we over 2 weken weer even contact hebben.
Macho is gisteren meegeweest naar de doedag en hij liep gister eigenlijk al niet meer mank.
Omdat dit toch al jaren speelt en rust geen donder uitmaakt heb ik wel besloten dat (zolang hij niet aan het revalideren is van een eventuele operatie en het niet te gortig is) hij vooral moet genieten van het leven, een hondenleven is niet bijzonder lang dus de tijd die hij heeft moet hij kunnen genieten.
Ik zou geen gekke dingen meer met hem gaan doen maar hij straalde gisteren van geluk omdat hij een paar keer het flyball apparaat mocht bedienen
En daar heb ik ook geen spijt van want hoewel hij gisteren al niet meer mank liep loopt hij vandaag echt alsof er helemaal niets aan de hand is.
- samantha!
- Zeer actief
Jij ook bedankt voor je verhaal!Zweedsetosti schreef:Bob heeft ook een bicepspees probleem en ik ben bij Hopmans geweest. Bob heeft echt exact dezelfde symptomen. Soms mank, soms niet. Soms de eerste wandeling, soms de laatste. Soms een paar passen tijdens een wandeling, soms de hele dag. Echt om helemaal gek van te worden.
Sinds een paar weken doe ik ook acupunctuur en geef Phytonics Tendon Comp en hij lijkt daar wel onwijs van opgeknapt, weer helemaal een vrolijke Joop. Bob was ook zo 'depressief', korte rondjes in de wijk allemaal maar in slome pas, in zijn eentje ergens in huis liggen. En nu is hij weer zo anders, wil het liefst de hele dag springen en met Mack spelen. Ik vind het heerlijk, maar het mag echt niet.
Ja, een baggeraandoening is het zeker
Macho is destijds op de pred gezet omdat hij ook wat last had van zijn nek (dat is nu wel helemaal over), rimadyl en tramadol hielpen daar niets tegen en ook voor die pees had hij toen echt die pred nodig om de enorme zwelling te verminderen.
Nu wil ik hem inderdaad weer van de pred af maar ik moet het afbouwen (is wel bijna klaar nu).
Macho krijgt ook tendon comp en muscle support en langzaamaan (nu we de pred aan het afbouwen zijn) beginnen zijn spieren gelukkig weer terug te komen.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Supersamantha! schreef:Iedereen bedankt voor het meedenkenken en de adviezen (ook via pb).
Ik zou geen gekke dingen meer met hem gaan doen maar hij straalde gisteren van geluk omdat hij een paar keer het flyball apparaat mocht bedienen![]()
Heb ik met Apple ook, laat haar maar genieten en als ze echt veel last heeft krijgt ze een pijnstiller.
Je moet natuurlijk niet continu grenzen opzoeken, maar voor zoiets is dat toch super dat hij daar van kan genieten.
- samantha!
- Zeer actief
Inmiddels zijn we 1.5 maand verder en het gaat eigenlijk heel erg goed met Macho.
Hij krijgt nu wel standaard rimadyl maar eerder mankte hij dan alsnog en nu al een maandje ofzo niet meer.
Soms is hij wel wat stijver bij het opstaan en zo heel soepel is hij niet meer, maar ik ben best tevreden.
Als het zoals nu gaat laat ik hem dus ook geen zware operatie ondergaan.
Hij geniet, en loopt 2 keer per dag ruim een uur mee zonder te manken.
Ik merk wel dat hij behoorlijk wat geleden heeft, door de prednison is zijn bespiering echt verdwenen en ook zijn conditie is veel minder.
Hij heeft natuurlijk ook een maand of 5 echt stil gelegen dus dat lijkt me ook niet gek.
Tijdens de grote wandelingen loopt hij meestal 3 kwartier op normaal tempo (draf en soms een galopje) mee en daarna gaat hij wat vaker in stap en loopt hij gewoon naast me (met zo af en toe nog wel een drafje of even rollen.
Hiervoor was hij veel actiever maar dit lijkt me niet zo heel gek na zo'n periode icm het warme weer?
Hij loopt natuurlijk ook met Jack en Jones en dat is ook niet echt een "eerlijk" vergelijk natuurlijk
Even een filmpje van hoe hij nu loopt, het is niet soepel en het is geen jonge god meer maar ik vind het nog best aardig.

Hij krijgt nu wel standaard rimadyl maar eerder mankte hij dan alsnog en nu al een maandje ofzo niet meer.
Soms is hij wel wat stijver bij het opstaan en zo heel soepel is hij niet meer, maar ik ben best tevreden.
Als het zoals nu gaat laat ik hem dus ook geen zware operatie ondergaan.
Hij geniet, en loopt 2 keer per dag ruim een uur mee zonder te manken.
Ik merk wel dat hij behoorlijk wat geleden heeft, door de prednison is zijn bespiering echt verdwenen en ook zijn conditie is veel minder.
Hij heeft natuurlijk ook een maand of 5 echt stil gelegen dus dat lijkt me ook niet gek.
Tijdens de grote wandelingen loopt hij meestal 3 kwartier op normaal tempo (draf en soms een galopje) mee en daarna gaat hij wat vaker in stap en loopt hij gewoon naast me (met zo af en toe nog wel een drafje of even rollen.
Hiervoor was hij veel actiever maar dit lijkt me niet zo heel gek na zo'n periode icm het warme weer?
Hij loopt natuurlijk ook met Jack en Jones en dat is ook niet echt een "eerlijk" vergelijk natuurlijk
Even een filmpje van hoe hij nu loopt, het is niet soepel en het is geen jonge god meer maar ik vind het nog best aardig.
-
Inger1993
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell en een Shiba Inu x Keeshond
- Contacteer:
Re: Hoe nu verder met Macho. upd 01-08
Heb het hele topic doorgelezen en wat fijn dat het nu beter gaat!
Ik was zo bang voor de moeilijke beslissing die je misschien moest nemen.
Ben blij dat deze nog niet genomen hoeft te worden, en hopelijk blijft het zo goed gaan!
Een dikke knuffel voor Macho
Ik was zo bang voor de moeilijke beslissing die je misschien moest nemen.
Ben blij dat deze nog niet genomen hoeft te worden, en hopelijk blijft het zo goed gaan!
Een dikke knuffel voor Macho
- Yeufke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
Super.
Hopelijk kan hij zo op een goede manier verder.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Valt me alles mee zoals hij nu loopt 
Voor zover te zien, want jij hebt net als ik een bewegend beeld
Houen zo
Voor zover te zien, want jij hebt net als ik een bewegend beeld
Houen zo
-
Aniway
Fijn dat het beter gaat met hem 
- rose
- Zeer actief
Wat een verhaal Samantha
Fijn dat het nu wat beter lijkt te gaan, ik hoop voor jullie dat het zo doorzet. Ik heb hier niets over gelezen in jouw topic, maar wellicht dat acupunctuur als pijnbestrijding een optie kan zijn mocht het weer minder gaan met hem?
- samantha!
- Zeer actief
Ja, dat valt misschien inderdaad nog wel te overwegen, bedankt voor de tiprose schreef:Wat een verhaal SamanthaFijn dat het nu wat beter lijkt te gaan, ik hoop voor jullie dat het zo doorzet. Ik heb hier niets over gelezen in jouw topic, maar wellicht dat acupunctuur als pijnbestrijding een optie kan zijn mocht het weer minder gaan met hem?
Voor nu geniet ik inderdaad gewoon van het feit dat het goed gaat, zo ontzettend fijn voor hem ook, hij kan weer
- rose
- Zeer actief
Heerlijk voor jullie 
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Zo fijn voor Macho! Lekker genieten op zijn 'oudere' dag!
(zo oud is hij nou ook weer niet, natuurlijk).
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ziet er goed uit hoor Sam
! Fijn dat hij het nu goed doet. Hopelijk blijft hij het nog lang zo goed doen.
-
Cashel Vale
- Zeer actief
- Contacteer:
Ziet er echt goed uit!!
Groetjes Helma
http://www.cashelvale.nl
http://www.cashelvale.nl
- samantha!
- Zeer actief
Ik hoop ook dat het nu gewoon goed blijft gaan, dit is zo genieten
Vanmorgen weer zoiets.
Toen hij zoveel pijn had stond hij niet zo snel "voor niets" op.
Vanmorgen stond ik in de keuken en ik liet een dekseltje vallen.
Nou toen was hij er als de kippen bij om dat dekseltje voor me op te rapen en hij straalde gewoon met zijn blije koppie
Echt wel een tijdje geleden dat hij dit soort dingen deed dus echt genieten.
Vanmorgen weer zoiets.
Nou toen was hij er als de kippen bij om dat dekseltje voor me op te rapen en hij straalde gewoon met zijn blije koppie
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Super fijn om te lezen! 
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ah, dan maakt je hart gewoon even een vreugdesprongetje hèsamantha! schreef:Ik hoop ook dat het nu gewoon goed blijft gaan, dit is zo genieten![]()
Vanmorgen weer zoiets.
Nou toen was hij er als de kippen bij om dat dekseltje voor me op te rapen en hij straalde gewoon met zijn blije koppie![]()
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Ha wat een goede berichten, ik zal duimen en hopen dat het nog beter gaat worden met hem.
Geef je lieverd maar een dikke knuffel van me hoor!
Geef je lieverd maar een dikke knuffel van me hoor!
-
Zweedsetosti
- Vaste gebruiker
Hoe is het nu met Macho? Moet er continue aan denken omdat jij ook zo lang bezig was met hem.
Bob gaat nog steeds bagger... Nog tips voor mij? Als ik zo terug lees heeft de fysio goed werk verricht? Ben ook zo goed als radeloos...
Bob gaat nog steeds bagger... Nog tips voor mij? Als ik zo terug lees heeft de fysio goed werk verricht? Ben ook zo goed als radeloos...