Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lothar is niet meer ziek!
Moderator: moderatorteam
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Actief
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Actief
De DA zei dat ik inderdaad meerde keren per dag moest voeren.Roelfien schreef:Waardeloos joh. Is hij wel wat levendiger?
En hoeveel keer krijgt hij te eten? Want kleine meerdere porties werkt misschien beter op die tere darmpjes van hem. Dus bijvoorbeeld 6 kleine beetjes in plaats van 2 maaltijden.
Hij heeft vandaag 2 keer gehad.
Hij zei ook dat die diarree niet van de ene op de andere dag over zou zijn.
Hij is eigenlijk al die tijd nog best levendig geweest, al zie je wel dat hij beroerd is. Maar hij speelt wel met Sunna en probeert steeds op haar te ''rijden'', en reageert goed overal op.
Ik loop steeds maar een heel klein stukje met hem omdat hij denk ik zijn krachten een beetje moet sparen en voldoende rust moet krijgen.
Maar het is inderdaad echt waardeloos, steeds lijkt het wat beter te gaan en dan spuit het er weer uit.
De DA zei dat ik meteen weer moest bellen als het nu nog lang zou aanhouden. Dus ik kijk het vandaag nog even aan en anders bel ik gewoon vanavond weer om evt. van die (al eerder beschreven) pasta te vragen of iets dergelijks. Maar hij heeft nu dus nog medicijnen en ik hoop dat die z'n darmpjes een beetje tot rust brengen vandaag.
En m'n schoonmoeder maar doordrammen over dat ik ze Bonzo moet geven (want haar hondje heeft altijd zulke lekkere smeuige poep

Toen de honden daar weleens waren, gaf ze ze altijd stiekum Bonzo (dat vonden ze zoooo lekker

Dat vertelde ze dan ook niet, en de volgende dag poepten ze schuim

Sinds ik erachter ben gekomen heb ik er wat van gezegd en vervolgens stond ze ze stiekum in de keuken een bak vol Bonzo te voeren

Sindsdien neem ik ze dus niet meer mee naar haar toe

- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Dat vind ik een rot streek van je schoonmoeder, het lijkt wel of ze het expres doet.Einda schreef:De DA zei dat ik inderdaad meerde keren per dag moest voeren.Roelfien schreef:Waardeloos joh. Is hij wel wat levendiger?
En hoeveel keer krijgt hij te eten? Want kleine meerdere porties werkt misschien beter op die tere darmpjes van hem. Dus bijvoorbeeld 6 kleine beetjes in plaats van 2 maaltijden.
Hij heeft vandaag 2 keer gehad.
Hij zei ook dat die diarree niet van de ene op de andere dag over zou zijn.
Hij is eigenlijk al die tijd nog best levendig geweest, al zie je wel dat hij beroerd is. Maar hij speelt wel met Sunna en probeert steeds op haar te ''rijden'', en reageert goed overal op.
Ik loop steeds maar een heel klein stukje met hem omdat hij denk ik zijn krachten een beetje moet sparen en voldoende rust moet krijgen.
Maar het is inderdaad echt waardeloos, steeds lijkt het wat beter te gaan en dan spuit het er weer uit.
De DA zei dat ik meteen weer moest bellen als het nu nog lang zou aanhouden. Dus ik kijk het vandaag nog even aan en anders bel ik gewoon vanavond weer om evt. van die (al eerder beschreven) pasta te vragen of iets dergelijks. Maar hij heeft nu dus nog medicijnen en ik hoop dat die z'n darmpjes een beetje tot rust brengen vandaag.
En m'n schoonmoeder maar doordrammen over dat ik ze Bonzo moet geven (want haar hondje heeft altijd zulke lekkere smeuige poep)
Toen de honden daar weleens waren, gaf ze ze altijd stiekum Bonzo (dat vonden ze zoooo lekker, tsja, ze vinden alles wel lekker; zelfs een drol eten ze nog op
)
Dat vertelde ze dan ook niet, en de volgende dag poepten ze schuim(betrapt
)
Sinds ik erachter ben gekomen heb ik er wat van gezegd en vervolgens stond ze ze stiekum in de keuken een bak vol Bonzo te voeren![]()
![]()
hoe haalt ze 't in d'r hoofd terwijl ze weet dat ze problemen hebben met voedsel.
Sindsdien neem ik ze dus niet meer mee naar haar toe
Bonzo schijnt heel erg zout te zijn.
Terwijl ze weet dat ze het niet mag geven en het dan toch stiekum in de keuken te doen.
Ik geloof dat ik ruzie met haar zou krijgen.
Je hebt groot gelijk dat je de honden daar niet meer mee naar toe neemt.
IK hoop dat je snel verbetering bij Lothar ziet, ik hou deze topic goed in de gaten.
Een dikke knuffel voor Lothar en beterschap.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
-
- Actief
Toen ik haar daarop betrapte de laatste keer, moest ik me behoorlijk inhouden om haar niet helemaal verrot te schelden.
Ik weet nu dat ze het toch stiekum
zal blijven doen (plaat voor haar kop
)
en daarom doe ik er denk ik het verstandigst aan ze gewoon niet meer mee te nemen.
Die arme Lothartjuh heeft nog dunne.
DA toch nog even gebeld en ik moet gewoon zorgen dat hij goed eet en drinkt (en dat doet 'ie
)en die capsules om zijn darmen even stil te leggen blijven geven.
Ik weet nu dat ze het toch stiekum

en daarom doe ik er denk ik het verstandigst aan ze gewoon niet meer mee te nemen.

Die arme Lothartjuh heeft nog dunne.
DA toch nog even gebeld en ik moet gewoon zorgen dat hij goed eet en drinkt (en dat doet 'ie

- vinkje
- Zeer actief
Ik denk dat die medicijnen een paar daagjes nodig hebben om goed te gaan werken.
Ik hoop dat het snel de goede kant op gaat met Lothar, het is zo zielig als ze iets mankeren hé.
En je schoonmoeder heeft inderdaad een plaat voor haar bol, erg dom van haar, en dan kun je de hondjes beter lekker thuis laten, en als je schoonmoeder naar jullie komt, moet je haar gewoon goed in de gaten houden dat ze de honden niets geeft.
Ik hoop dat het snel de goede kant op gaat met Lothar, het is zo zielig als ze iets mankeren hé.
En je schoonmoeder heeft inderdaad een plaat voor haar bol, erg dom van haar, en dan kun je de hondjes beter lekker thuis laten, en als je schoonmoeder naar jullie komt, moet je haar gewoon goed in de gaten houden dat ze de honden niets geeft.

-
- Actief
Lothar had vandaag ZOWAAR een gewone bruine drol!!!!
daarna kwam er nog wel wat dikkere brij. Maar voor het eerst in 12 dagen een echte drol is natuurlijk wel een hele vooruitgang!!!!! Goed he!!!
We waren helemaal super-blij!!
Hij lijkt ook al weer wat aangekomen te zijn, hij eet en drinkt ook heeel goed!
Maar ja...nog maar even aankijken of het zo blijft...

daarna kwam er nog wel wat dikkere brij. Maar voor het eerst in 12 dagen een echte drol is natuurlijk wel een hele vooruitgang!!!!! Goed he!!!
We waren helemaal super-blij!!

-
- Zeer actief
Die pasta heet diarsanyl en je kan het gewoon bij de apotheker kopenEinda schreef:Die heeft Sunna inderdaad ook weleens gehad toen ze 3 dagen diarree had, was dat ook niet iets met veel voedingsstoffen erin ofzo??dobervriendin schreef:Toen Cash ziek was (heeft een darmstoonis gehad) heb ik een pasta in een spuit gekregen die de darmflora weer goed maakt misschien kun je dat erbij vragen. Helaas weer ik de naam niet meer maar het werkt wel.
Ik moet de DA toch weer bellen over hoe het met Lothar gaat, dan zal ik het eens vragen...
groetjes!

- vinkje
- Zeer actief
Gelukkig Linda ik ben zo blij voor jullie en voor Lothar natuurlijk, ga maar lekker door met de medicijnen van de DA, hé eindelijk een goed berichtje.Einda schreef:Lothar had vandaag ZOWAAR een gewone bruine drol!!!!![]()
![]()
![]()
We waren helemaal super-blij!!![]()
Ik hoop ook dat het zo blijft gaan.
En dat is wel normaal hoor, als hij een vaste drol gelegd heeft dat er dan een beetje brijachtig na komt, dat hebben meer honden. Ik ben heel nenieuwd en kijk ook iedere keer naar dit topic of er al nieuws is.

- ducktails
- Actief
- Contacteer:
Het enige advies wat ik hierop kan geven is , verdiep je eens in hondenvoeding.
Tik op je google zoekmachine eens vers hondenvoer in en kijk wat alles inhoud.
Jouw hond zijn darmflora is weg, hij zal om het minste geringste weer aan de dunne raken.
Wat je hond nodig heeft is vers rauw voer om de darmflora te herstellen.
Vooral een pup heeft daar grote behoefte aan.
Een fokker geeft zijn pups daarom ook de eerste weken altijd vers rauw vlees.
Bij jouw pup is hier misschien iets grondig misgegaan en daarbij nog die zware antibiotica!!
Begin inderdaad met je hond probiotics te geven, te koop bij dierenartsen.
Natuurlijk moet je ook uitsluiten of je hond parvo of wormen heeft.
Zowiezo een wormenkuur , als hij het kan hebben.
Daarna zou ik overgaan op een compleet vers voer, b.v. carnibest en hem dat de eerste weken geven.
Ria
Jouw hond zijn darmflora is weg, hij zal om het minste geringste weer aan de dunne raken.
Bij jouw pup is hier misschien iets grondig misgegaan en daarbij nog die zware antibiotica!!
Daarna zou ik overgaan op een compleet vers voer, b.v. carnibest en hem dat de eerste weken geven.
Ria
-
- Actief
ducktails schreef:Het enige advies wat ik hierop kan geven is , verdiep je eens in hondenvoeding.
Hoi,
Zijn ontlasting is al onderzocht en was goed. Urine was ook goed.
De uitslag van het bloed moet ik nog krijgen.
Ik ben al hier en daar aan het rondsnuffelen geweest voor voer, maar geef hem dus eerst 4 weken dat dieetvoer van de DA.
Ze schijnen over zo'n allergie heen te groeien dus op den duur kan hij weer voorzichtig gewoon voer proberen, en waarschijnlijk gaat dat dus vers worden.
Ik heb gehoord dat er van carnibest ook een variant is speciaal voor dit probleem, die ga ik dan tegen die tijd zeker proberen!
Ria
- ducktails
- Actief
- Contacteer:
Geef je hond niet te snel een stempel van allergie.
Kijk , je DA denkt dat het een allergie is.
Eerst moet de darmflora herstellen en dan kun je zeggen of het is een allergie is, of iets anders.
Je hebt nu dit advies en deze brokken gekregen en op het ogenblik gaat het goed, maar dat ging het wel vaker even......
Ik kan me voorstellen dat je dingen die nu goedgaan niet wilt veranderen.
Dit dieetvoer zal weliswaar helpen, maar maakt de darmen daarnaast extreem gevoelig . Bovendien doet dieetvoer niets aan de opbouw van de darmflora en maakt die alleen maar nog schraler.
Bel je Da in ieder geval morgen op om een spuit, voor in de bek te spuiten, met probiotics.
Gaat het met de brokken weer mis, geef dan langzaam vers.
Ria
Kijk , je DA denkt dat het een allergie is.
Eerst moet de darmflora herstellen en dan kun je zeggen of het is een allergie is, of iets anders.
Je hebt nu dit advies en deze brokken gekregen en op het ogenblik gaat het goed, maar dat ging het wel vaker even......
Ik kan me voorstellen dat je dingen die nu goedgaan niet wilt veranderen.
Dit dieetvoer zal weliswaar helpen, maar maakt de darmen daarnaast extreem gevoelig . Bovendien doet dieetvoer niets aan de opbouw van de darmflora en maakt die alleen maar nog schraler.
Bel je Da in ieder geval morgen op om een spuit, voor in de bek te spuiten, met probiotics.
Gaat het met de brokken weer mis, geef dan langzaam vers.
Ria
Laatst gewijzigd door ducktails op 01 jan 2004 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Actief
voorlopig eerst maar even rust in de darmpjes....de medicijnen zijn ook nog niet op.
Hij lijkt erg opgeknapt vandaag
We zijn benieuwd hoe het verder zal gaan......
En inderdaad had ik ook eerst zoiets van....ja het zal wel met die allergie...maar toch vind ik dat het wel een hoop kan verklaren.
Eerst maar even kijken hoe hij het de komende tijd op dat voer doet.
Hij lijkt erg opgeknapt vandaag

We zijn benieuwd hoe het verder zal gaan......
En inderdaad had ik ook eerst zoiets van....ja het zal wel met die allergie...maar toch vind ik dat het wel een hoop kan verklaren.
Eerst maar even kijken hoe hij het de komende tijd op dat voer doet.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook ik had Linda al het 1 en ander kwa advies gegeven en dat DA's nog weleens geneigt zijn dingen op een allergie te gooien wat niet het geval hoeft te zijn. Dat vers vlees kan bijdrage aan een beter gestel van Lothar.
Maar, nu eindelijk de rust in de darmen van Lothar terug komt heb ik ook gezegt dat het op het moment beter is dit even aan te houden, zo kan hij iets aan sterken en weer regelmaat krijgen, anders blijf je veranderen wat mij nu niet goed leek.
Maar, nu eindelijk de rust in de darmen van Lothar terug komt heb ik ook gezegt dat het op het moment beter is dit even aan te houden, zo kan hij iets aan sterken en weer regelmaat krijgen, anders blijf je veranderen wat mij nu niet goed leek.
Groetjes Sylvia

- tijger2
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker

groetjes marleen en de doggies
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- ducktails
- Actief
- Contacteer:
Ik heb dus vorig jaar een pup grootgebracht op Barf.
Ze heeft haar hele leven dus niks anders gehad als karkassen , pens, hart, nieren enz en alles rauw.
Ze heeft nog niet een keer dunne poep gehad.
Mijn andere twee honden sinds ze op Barf staan ook niet trouwens.
Waarom niet?
Ze eten het voedsel waar ze voor gemaakt zijn....
Laten we hopen dat Lothar ook het verse voedsel krijgt waar ze behoefte aan heeft.
En de adviezen van de dierenartsen.....ach.....je kunt er tien keer niks mee..........
De een zegt, kip met rijst en de schrijft een zware kuur voor, de ander wil graag zijn hyporallergene brok kwijt en verteld een verhaal over allergie , net of kan ie in de hond zien......
Ik heb het niet zo hoog.....volgens mij weten ze het zelf niet.
En misschien is vers voeren wel wat duurder als brok, maar wat denk je van de dierenartsen kosten!!
Daar kan je heel wat vers vlees voor kopen!!
Ria
Ze heeft haar hele leven dus niks anders gehad als karkassen , pens, hart, nieren enz en alles rauw.
Waarom niet?
Laten we hopen dat Lothar ook het verse voedsel krijgt waar ze behoefte aan heeft.
En de adviezen van de dierenartsen.....ach.....je kunt er tien keer niks mee..........
De een zegt, kip met rijst en de schrijft een zware kuur voor, de ander wil graag zijn hyporallergene brok kwijt en verteld een verhaal over allergie , net of kan ie in de hond zien......
En misschien is vers voeren wel wat duurder als brok, maar wat denk je van de dierenartsen kosten!!
Ria
- ducktails
- Actief
- Contacteer:
Het maakt niet uit , als je vriezer maar groot genoeg is.Sylvia schreef:Wij hebben dat probleem ook niet, wij gaan ook over op vers zoals in Voeding is te lezen, en inderdaad is het prijsverschil dan niet enorm met de brok, maar iemand met 1 of 2 honden komt niet aan die afname vaak of niet aan die korting dat bedoel ik.
Die persoon haalt gewoon een keer minder.
Ik heb speciaal een vriezer voor de honden.
Weet je , het gaan versvoeren heeft niks te maken met geld of vriezer.
Het is iets van, als je er van overtuigd bent dat je het wilt, dan komt het vers vlees en de grote vriezer er wel.
Of je moet er gewoonweg het geld niet voor hebben...
Ria
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Laten we hopen dat het nu even zo BLIJFT bij Lothar. En niet weer direct veranderen van eten, hij is nog niet eens aangesterkt en je zal hem alweer veranderen.ducktails schreef: Laten we hopen dat Lothar ook het verse voedsel krijgt waar ze behoefte aan heeft.
Waarschijnlijk is dat ook het geval, maar zoals ik eerder schreef is dat nu even niet van belang.En de adviezen van de dierenartsen.....ach.....je kunt er tien keer niks mee..........
Ria
Lothar moet eerst bijkomen / aansterken. En dat vind maar ook Linda erg belangrijk, wat heeft ze eraan dat hij straks weer aan de diaree is terwijl hij nu nog steeds mager is??
Groetjes Sylvia

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Jij kan wel leuk zeggen dat geld geen rol speelt maar kun jij bij een ander in de portemonee kijken???ducktails schreef:Het maakt niet uit , als je vriezer maar groot genoeg is.Sylvia schreef:Wij hebben dat probleem ook niet, wij gaan ook over op vers zoals in Voeding is te lezen, en inderdaad is het prijsverschil dan niet enorm met de brok, maar iemand met 1 of 2 honden komt niet aan die afname vaak of niet aan die korting dat bedoel ik.
Het is iets van, als je er van overtuigd bent dat je het wilt, dan komt het vers vlees en de grote vriezer er wel.
Ria
NEE, ik ook niet. Ik weet wel dat hier diverse mensen zijn die het op het moment niet kunnen betalen, maar wel dolgraag vers willen geven.
Dus wat hier boven staat slaat nergens op
Groetjes Sylvia

-
- Actief
Hoi,ducktails schreef:Ik heb dus vorig jaar een pup grootgebracht op Barf.
Waarom niet?
Ria
ik ben heel erg geschrokken van wat er de afgelopen dagen met Lothar is gebeurd, en ik ga nu toch ECHT even het advies van de DA opvolgen i.p.v. zelf gaan lopen veranderen van voer.

Als hij het tegen die tijd dat hij wat anders MAG goed doet op vers, zal ik hem dat ook zeker geven; daar hoef ik niet meer van overtuigd te worden.

Deze DA zegt niet zomaar dat hij denkt (dat moet dus door dit dieet bewezen worden) dat hij een allergie heeft voor dierlijke eiwitten, (en ik vind,zoals ik al eerder schreef dat dat een hoop kan verklaren) , daar is heel wat ellende en onderzoek aan vooraf gegaan. Hij heeft al langer problemen met zijn ontlasting. Dus volg ik gewoon zijn advies op en zien we wel hoe we het straks verder aanpakken.....
Maar nu is hij in ieder geval erg opgeknapt.

- Mama Sanneke
- Zeer actief
Ben blij voor je.Einda schreef:Hoi,ducktails schreef:Ik heb dus vorig jaar een pup grootgebracht op Barf.
Waarom niet?
Ria
ik ben heel erg geschrokken van wat er de afgelopen dagen met Lothar is gebeurd, en ik ga nu toch ECHT even het advies van de DA opvolgen i.p.v. zelf gaan lopen veranderen van voer. ;)
Als hij het tegen die tijd dat hij wat anders MAG goed doet op vers, zal ik hem dat ook zeker geven; daar hoef ik niet meer van overtuigd te worden. ;)
Deze DA zegt niet zomaar dat hij denkt (dat moet dus door dit dieet bewezen worden) dat hij een allergie heeft voor dierlijke eiwitten, (en ik vind,zoals ik al eerder schreef dat dat een hoop kan verklaren) , daar is heel wat ellende en onderzoek aan vooraf gegaan. Hij heeft al langer problemen met zijn ontlasting. Dus volg ik gewoon zijn advies op en zien we wel hoe we het straks verder aanpakken.....
Maar nu is hij in ieder geval erg opgeknapt. :ok:
Sanneke
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
- ducktails
- Actief
- Contacteer:
Ach, ach, ze willen weer het verkeerde lezen........Sylvia schreef:Jij kan wel leuk zeggen dat geld geen rol speelt maar kun jij bij een ander in de portemonee kijken???ducktails schreef:Het maakt niet uit , als je vriezer maar groot genoeg is.Sylvia schreef:Wij hebben dat probleem ook niet, wij gaan ook over op vers zoals in Voeding is te lezen, en inderdaad is het prijsverschil dan niet enorm met de brok, maar iemand met 1 of 2 honden komt niet aan die afname vaak of niet aan die korting dat bedoel ik.
Ria
NEE, ik ook niet. Ik weet wel dat hier diverse mensen zijn die het op het moment niet kunnen betalen, maar wel dolgraag vers willen geven.
Ik heb helemaal niet gezegd dat geld geen rol speelt.
Ik zeg alleen dat als je het echt wilt, vers voeren, dat de grote vriezer er wel komt.
Vers voeren is gewoon een soort van overtuiging, net als mensen die biologisch of vegetarisch eten en daarvoor ook meer willen betalen.
Met mijn laatse zin, of je moet gewoon weg het geld er niet voor hebben, geef ik aan dat dan alles ophoudt, ook al zou je het nog zo graag willen.
Ria
- ducktails
- Actief
- Contacteer:
Ik heb toch ook gezegd dat je niks moet veranderen als het nu goed gaat??Einda schreef:Hoi,ducktails schreef:Ik heb dus vorig jaar een pup grootgebracht op Barf.
Waarom niet?
Ria
ik ben heel erg geschrokken van wat er de afgelopen dagen met Lothar is gebeurd, en ik ga nu toch ECHT even het advies van de DA opvolgen i.p.v. zelf gaan lopen veranderen van voer.![]()
Als hij het tegen die tijd dat hij wat anders MAG goed doet op vers, zal ik hem dat ook zeker geven; daar hoef ik niet meer van overtuigd te worden.![]()
Je vertel toch zelf dat je in de toekomst over wil stappen op vers en dat je ook twijfels heb bij de diagnose allergie??
Het enige dat ik wil toevoegen is dat de hypoallergene brok Lothar haar darmflora niet hersteld en ze waarschijnlijk vatbaar zal blijven voor darminfecties.
succes!!
Ria
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Je hebt jezelf erg tegen gesproken danducktails schreef:Ach, ach, ze willen weer het verkeerde lezen........Sylvia schreef:Jij kan wel leuk zeggen dat geld geen rol speelt maar kun jij bij een ander in de portemonee kijken???ducktails schreef:Het maakt niet uit , als je vriezer maar groot genoeg is.Sylvia schreef:Wij hebben dat probleem ook niet, wij gaan ook over op vers zoals in Voeding is te lezen, en inderdaad is het prijsverschil dan niet enorm met de brok, maar iemand met 1 of 2 honden komt niet aan die afname vaak of niet aan die korting dat bedoel ik.
Ria
Ik heb helemaal niet gezegd dat geld geen rol speelt.
Ik zeg alleen dat als je het echt wilt, vers voeren, dat de grote vriezer er wel komt.
Vers voeren is gewoon een soort van overtuiging, net als mensen die biologisch of vegetarisch eten en daarvoor ook meer willen betalen.
Met mijn laatse zin, of je moet gewoon weg het geld er niet voor hebben, geef ik aan dat dan alles ophoudt, ook al zou je het nog zo graag willen.
Ria

Het staat er namelijk toch echt wel.
En die overtuiging heeft Linda wel, dat is het probleem niet als dat het best is voor Lothar zal ze het wel degelijk gaan geven, omdat zowel ik en zij beide wel het idee hebben dat vers vlees het probleem oplost.
Een vries zal er allicht komen al kom je daar niet zo makkelijk aan tegenwoordig

Eigen ervaring

Groetjes Sylvia

-
- Actief
Heb je ook inderdaad gezegd; ik wilde het alleen nog maar even bevestigen.ducktails schreef:Ik heb toch ook gezegd dat je niks moet veranderen als het nu goed gaat??Einda schreef:Hoi,ducktails schreef:Ik heb dus vorig jaar een pup grootgebracht op Barf.
Waarom niet?
Ria
ik ben heel erg geschrokken van wat er de afgelopen dagen met Lothar is gebeurd, en ik ga nu toch ECHT even het advies van de DA opvolgen i.p.v. zelf gaan lopen veranderen van voer.![]()
Als hij het tegen die tijd dat hij wat anders MAG goed doet op vers, zal ik hem dat ook zeker geven; daar hoef ik niet meer van overtuigd te worden.![]()
Je vertel toch zelf dat je in de toekomst over wil stappen op vers en dat je ook twijfels heb bij de diagnose allergie??
Het enige dat ik wil toevoegen is dat de hypoallergene brok Lothar haar darmflora niet hersteld en ze waarschijnlijk vatbaar zal blijven voor darminfecties.
succes!!
Ria

En inderdaad heb ik best een beetje twijfels over die allergie, al denk ik ook dat het een hoop KAN verklaren. Maar goed, we zien wel hoe het allemaal verder zal gaan.....ik hoop niet dat hij nog meer van die darmproblemen zal krijgen, en misschien zullen zijn darmpjes pas wel herstellen na een poos vers vlees, of altijd vers vlees..........de grote vriezer heb ik alleen nog niet, maar zou wel handig zijn dan!!!