Moderator: moderatorteam

Dank je voor de complimenten!anne_lies schreef:Gaaf zeg, ziet er goed uit. Logische dat je trots op beide bent.
Wat een knap paard is het toch ook.
Romanov vindt springen ook echt heel erg leuk om te doen.Nerazi schreef:Wat ziet dat er ontspannen uit en het plezier straalt er vanaf. Oortjes van Romanov ook elke keer mooi naar voren![]()
Je kunt van geluk spreken met zo'n bijrijdster. Romanov is trouwens ook een plaatje, mooi hoofd heeft hij.

Dat was hij ook inderdaad, de sprongen waren er afgelopen weekend in gezet, op zondag heeft Sandra met hem aan de hand door de bak gelopen, op maandag ben ik in de buitenbak gaan dressuren en vond hij de sprongen best nog wat spannend in het begin, op dinsdag ben ik weer daar gaan rijden en merkte ik dat hij geen spanning meer maakte op de sprongen, en heb ik alvast een paar (de laagsteInge O schreef:wat doet hij dat prima zeg, en hij oogt héél erg ontspannen, bij elke sprong.
Klopt precies, ben ik ook helemaal met je eens. Daarom heb ik ook die momenten vastgelegd.Inge O schreef:ik vind die paar sprongen waar hij de oortjes naar achteren heeft nog liever, echt zo'n gezichtje van 'wij samen hé baasje, ik let op je hoor, doe precies wat je vraagt'.
In de zomer kom ik eigenlijk zelden op het strand.blondie schreef: Wanneer ga je op strand weer foto's maken, en met je nieuwe aanwinst erbij??
Ja, dat is hij zeker, hij vind ook eigenlijk alles wel leuk ook om te doen. Hij kan mee naar buiten, is gemakkelijk te laden en rustig op de trailer, kan aardig dressuren en heel behoorlijk springen. Ik ben ook na ruim 8 1/2 jaar nog steeds superblij met hem!Branka schreef:Wat is hij super allround! Wow! En het is en blijft een knapperd
Dank je wel!Drazic schreef:Foto nummer 4 en 8 zijn mooi genomen foto's (alle foto's zijn mooi maar die springen er voor mij uit.).
Precies, en dat met amper 1 weigering op vaste hindernissen, iets wat hij nog niet eerder gesprongen heeft.Drazic schreef:Knappe Romanov die doet het toch maar even.