Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kickstarter
Moderator: moderatorteam
- ursula66
- Actief
- Mijn ras(sen): Labradoodle
- Aantal honden: 1
Kickstarter
Als wij onze hond op bepaalde plekken aaien (is niet één bepaalde plek) dan begint ze heel snel met haar pootje te trappelen.
Is dit omdat het kietelt en zo ja, vindt ze dat dan vervelend?
Je merkt niet aan haar wat ze er nou van vindt, maar dan moet ik denken aan vroeger. Dat mijn vader mij kietelde en maar niet op hield omdat hij dacht dat ik het leuk vond omdat ik lachte...
Is dit omdat het kietelt en zo ja, vindt ze dat dan vervelend?
Je merkt niet aan haar wat ze er nou van vindt, maar dan moet ik denken aan vroeger. Dat mijn vader mij kietelde en maar niet op hield omdat hij dacht dat ik het leuk vond omdat ik lachte...

- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Re: Kickstarter
Figo doet dit sinds drie dagen. Ik weet niet beter dan dat heel veel honden dit doen.
of het nou een fijn iets is..ik weet niet. Ziet er leuk uit, maar blijkbaar kriebelt het echt
Ik vind kriebelen om mn buik niet fijn ook al jeukt t.
Ik vond t bij Figo gek omdat hij t eerder nooit deed. Kriebel wel eens op zn borst ter geruststelling en sinds twee dagen trapt ie de kickstarter aan.
of het nou een fijn iets is..ik weet niet. Ziet er leuk uit, maar blijkbaar kriebelt het echt
Ik vind kriebelen om mn buik niet fijn ook al jeukt t.
Ik vond t bij Figo gek omdat hij t eerder nooit deed. Kriebel wel eens op zn borst ter geruststelling en sinds twee dagen trapt ie de kickstarter aan.
-
lets have fun
Volgens mij is dat gewoon een reflex op jeuk/kriebel die je haar bezorgt. Leuk lijkt het me niet. Ik zou haar liever aaien op een manier waar ze ontspannen van wordt.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ik zou beide honden (Figo ook) op vlooien nakijken. Ze hebben blijkbaar jeuk
- ursula66
- Actief
- Mijn ras(sen): Labradoodle
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
prima!ursula66 schreef:Verder krabt ze zelden hoor, dus denk niet dat het daaraan ligt.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Lola dort dat tijdens het borstelen, op 1 specifiek plekje. Een reflex denk ik dan maar 
- Lightsun
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
hehe....+1 voor de titel van dit topic. Ik was erg benieuwd.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Mayke doet het ook en vind dat heel lekker. Als je ophoudt gooit ze haar poot tegen me aan wat 'ga door' betekent en ze leunt dan genietend tegen bij krabbende hand aan.

- Lightsun
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Voor ons is het altijd een teken om te gaan spelen. Als ik hem aan het borstellen ben dan is er 1 plekje waar hij het door doet (Dit vermeid ik altijd om hem rustig te houden) en na het borstellen gaan we even 5 minuten stoeien. En dat word gestart door eerst even flink over zijn buikje te krabben en zijn achterpootjes in de start motor te gooien.
Ik kan het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen maar als ik zie hoe leuk stitch het vind, voelt het volgens mij wel okay aan. Ik denk dat de kietelen vergelijking goed op gaat. Het is even leuk maar ik zou het niet uren achter elkaar doen. Maar het is wel leuk om je spelen mee te beginnen zeg maar.
Ik kan het natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen maar als ik zie hoe leuk stitch het vind, voelt het volgens mij wel okay aan. Ik denk dat de kietelen vergelijking goed op gaat. Het is even leuk maar ik zou het niet uren achter elkaar doen. Maar het is wel leuk om je spelen mee te beginnen zeg maar.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
-
Inger1993
- Actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell en een Shiba Inu x Keeshond
- Contacteer:
Denk ook dat het verschilt per hond.
Abi vind het vreselijk en die draait zich gelijk om, dus bij hem doen we het niet.
Terwijl Sho het geweldig vind, die laat zich helemaal tegen ons aan vallen en als we stoppen kijkt hij ons aan en duwt hij met zijn neusje onze hand terug naar die plek
Abi vind het vreselijk en die draait zich gelijk om, dus bij hem doen we het niet.
Terwijl Sho het geweldig vind, die laat zich helemaal tegen ons aan vallen en als we stoppen kijkt hij ons aan en duwt hij met zijn neusje onze hand terug naar die plek
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Jup, hier hebben ze ook van die plekes.
Jones draait dan trouwens helemaal door, die wil dan de krabbende poot gaan "vangen"
Jones draait dan trouwens helemaal door, die wil dan de krabbende poot gaan "vangen"
- Hailfall
- Zeer actief
Ik moest bij kickstarter eerst aan de kickstarter project website denken :')
Loki heeft ook van die plekjes, als je hem dan daar kroelt dan gaan die oogjes dicht en zijn bekkie half open, echt op standje genieten. Daarna is het even schudden en gaat hij heerlijk liggen.
Loki heeft ook van die plekjes, als je hem dan daar kroelt dan gaan die oogjes dicht en zijn bekkie half open, echt op standje genieten. Daarna is het even schudden en gaat hij heerlijk liggen.