Tuurlijk, gewoon doen! Dusty had een behoorlijk hartprobleem, ik zou haar alleen maar rust moeten geven, geen lange wandelingen, niet spelen, niet druk maken en zeker niet fietsen. Gelukkig vond mijn toenmalige dierenarts dit hetzelfde als ik: totale waanzin.moosje schreef:Gelukkig mag ze van de cardioog gewoon hond zijn en hoeft ze geen kasplantje te worden.Pakdebal schreef:moosje schreef:
Conclusie: Lekker van het leven blijven genieten, en wachten tot ze dood neervalt. Eigenlijk precies wat we al deden. En dat dood neervallen kan en mag nog best even duren.
moeten jullie doen , geen trappen lopen , balletjes gooien, inspanningen![]()
Sterker nog, dat moet zelfs van hem.
Dus ze mag gewoon traplopen, achter balletjes aanrennen, langs de fiets lopen, mee naar het bos/strand, en ook de behendigheid mogen we gewoon blijven doen.
Liever wel dan niet zelfs.
Het risico was dat als ik haar zou belasten ze ter plekke dood neer kon vallen, dat wist en en daar had ik vrede mee... liever dat dan een kasplantje wat geen hond meer mocht zijn.
Uiteindelijk is Dusty op een maand na 12 jaar geworden en overleden aan acuut nierfalen.... ze heeft wel een geweldig leven gehad waar ze heerlijk hond heeft mogen zijn!