Ja, maar jij hebt natuurlijk geen herdersTessaThomas schreef:Als mijn vriend alleen thuis komt stormen ze wel langs om te kijken waar ik ben, maar als ik alleen ben gaan ze niet op zoek naar vriend. Ze mogen dus blijven.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De laatste zal de eerste zijn
Moderator: moderatorteam
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Re: De laatste zal de eerste zijn
- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
Eh, Zorro volgens mij eerst naar mij en dan pas mijn man, maar als mijn moeder langskomt staat zij sowieso boven iedereen, hij vindt haar fantastisch (terwijl mijn stiefvader en ik veel meer met hem lopen, grrr
).
Dalí is een beetje onduidelijk, die rent gillend met een botje in zijn bek rond en het is niet altijd even helder aan wie hij dat botje wil tonen. Als hij geen botje kan vinden is het een beetje om het even bij wie hij komt staan kronkelen en kwispelen.
Dalí is een beetje onduidelijk, die rent gillend met een botje in zijn bek rond en het is niet altijd even helder aan wie hij dat botje wil tonen. Als hij geen botje kan vinden is het een beetje om het even bij wie hij komt staan kronkelen en kwispelen.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Inge O schreef:ik welMiranda schreef:Nou, dát heb ik dan weer niet, dat ze mijn auto interessanter vinden dan mijInge O schreef: maar dan moeten er toch vaak een paar eerst eens de auto gaan checken en wie eerst de auto begroet en wie mij wisselt.
. dat wordt een gevalletje met-z'n-zevenen-aan-de-boom
.
Er komt tegenwoordig nog wel eens een nieuw puppy exemplaar, zijnde geen wartje, uit die auto, dus zo gek vind ik dat niet
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Laat mafje maar gewoon vrij dan, die volgt haar neus wel tot hier. Alwaar haar al het lekkers van de wereld wachtInge O schreef:ik welMiranda schreef:Nou, dát heb ik dan weer niet, dat ze mijn auto interessanter vinden dan mijInge O schreef: maar dan moeten er toch vaak een paar eerst eens de auto gaan checken en wie eerst de auto begroet en wie mij wisselt.
.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Hier ook, ze storten zich liefst naar buiten op het hek, dat nooit opengaat en waarachter de auto staat. Want je wéét het niet, er kan van alles inzitten nog dat wij vergeten.
Maar meestal heb ik de tussendeur dicht zodat ik in de voortuin omgevallen poesies kan begroeten en dan achter de tussendeur het hondengeteisem.
Ze hebben daar geen volgorde in, dat boeit niet blijkbaar.
Als ik/wij 's morgens beneden komen wordt er niet bewogen trouwens. Wel zo prettig
Maar meestal heb ik de tussendeur dicht zodat ik in de voortuin omgevallen poesies kan begroeten en dan achter de tussendeur het hondengeteisem.
Ze hebben daar geen volgorde in, dat boeit niet blijkbaar.
Als ik/wij 's morgens beneden komen wordt er niet bewogen trouwens. Wel zo prettig
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
- Aantal honden: 2
Ik heb er hier ook twee die er mee besmet zijn.Inge O schreef:aha, die ken ik, vooral fritske lijdt erg aan de vallende ziekteMarjoleine schreef:omgevallen poesies kan begroeten.
Maar Enzi komt altijd als eerst naar mij toe. Nila begroet tot nu toe nog wel de eerste die binnen komt
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Als vriend als 1ste thuis komt wordt ie wel begroet (op haar eigen niet erg enthousiaste manier, soms blijft ze gewoon liggen slapen, merkt ze niet eens dat er iemand binnen komt), maar vervolgens kijkt ze dan waar ik blijf!
Ben ik er niet dan gaat ze voor het raam liggen wachten tot ik er ben.
Als ik eerst thuis ben dan is vriend helemaal niet interessant meer.
Dus ze mag blijven
!
Ben ik er niet dan gaat ze voor het raam liggen wachten tot ik er ben.
Als ik eerst thuis ben dan is vriend helemaal niet interessant meer.
Dus ze mag blijven
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Hm, bij bezoek willen de honden wel graag dat iedereen snel binnen komt, dus zullen ze inderdaad doorlopen tot de laatste persoon. Vervolgens is iedereen binnen en weten ze van gekkigheid niet wie als eerste begroet moet worden 
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Inge O schreef:er komt vanalles uit die auto : roedelleden, vreemde puppen, soms een kitten, lekkere boodschappen - kortom, mijn auto moét altijd eerst geïnspecteerd worden tot ze gerust zijn dat er niks inzit of uit zal komenranetje schreef:![]()
Er komt tegenwoordig nog wel eens een nieuw puppy exemplaar, zijnde geen wartje, uit die auto, dus zo gek vind ik dat niet.
Zie je wel.
Het belangrijkste moet eerst
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
mylo begroet mij altijd als eerste , die loopt iedereen(of we nu samen zijn of met meer maakt niet uit) blind voorbij tot hij bij mij is dan gaat hij een speeltje pakken rondje rennen en dan is manlief aan de beurt voor een begroeting. als man s ávonds weg is boeit hem dat niet ,ben ik weg gaat hij bij ieder geluidje naar de deur.
Ik ga 's avonds meestal een poos in bad dan gaat hij ook mee. zodra ik de kraan aanzet gaat hij al met z'n bal in de badkamer liggen (heb de badkamer beneden) terwijl manlief in de woonkamer is.
Dit is altijd al zo geweest , ik heb een paar jaar bijna niet kunnen lopen dus moest john hem uitlaten ect. maar toch blijft hij mijn aanhangsel
Ik ga 's avonds meestal een poos in bad dan gaat hij ook mee. zodra ik de kraan aanzet gaat hij al met z'n bal in de badkamer liggen (heb de badkamer beneden) terwijl manlief in de woonkamer is.
Dit is altijd al zo geweest , ik heb een paar jaar bijna niet kunnen lopen dus moest john hem uitlaten ect. maar toch blijft hij mijn aanhangsel
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hier ook, als hij de deur opendoet dan zoeken ze mij op, als ik de deur open doe blijven ze ook mij begroeten, en daarna pas mijn vriend.Zamunda schreef:Ja, maar jij hebt natuurlijk geen herdersTessaThomas schreef:Als mijn vriend alleen thuis komt stormen ze wel langs om te kijken waar ik ben, maar als ik alleen ben gaan ze niet op zoek naar vriend. Ze mogen dus blijven.. Oh wacht, je hebt wél herders
. Goh Miran.... ligt het toch aan jou
.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
-
Marion.
Als ik al thuis ben en Pieter komt thuis, dan gaat Miep 2 seconden Pieter begroeten en dan komt ze - begroetend - weer naar mij. "Ohhh joepie, je had weer helemaal gelijk hoor! Baasje is weer thuis!!!". Saar bleef aan Pieter vastgeplakt, maar die was dan ook wel een papa's kindje. Hoewel.... als ik thuis kwam moest ze ook wel zeker 5 minuten mij begroeten.
Nou ja, ik moet het anders zeggen. Miep is dus gewoon mama's kindje
Nou ja, ik moet het anders zeggen. Miep is dus gewoon mama's kindje
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Mij begroeten ze altijd als eerste, alle 3 
Maar ze gaan me zelden zoeken als ik niet met mn vriend mee kom.
Ik voer ze over het algemeen en ik gok dat ze daarom het eerste voor mij kiezen.
Maar ze gaan me zelden zoeken als ik niet met mn vriend mee kom.
Ik voer ze over het algemeen en ik gok dat ze daarom het eerste voor mij kiezen.
- kipo
- Zeer actief
Doe mij de gps-coördinaten van die boom dan, dan pluk ik er wel eentje (of 2 ofzo...) vanaf.Inge O schreef:ik welMiranda schreef:Nou, dát heb ik dan weer niet, dat ze mijn auto interessanter vinden dan mijInge O schreef: maar dan moeten er toch vaak een paar eerst eens de auto gaan checken en wie eerst de auto begroet en wie mij wisselt.
.
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
Het was altijd ik. Tot mijn dochter geboren werd, nu wordt ik met een half oog bekeken. Nou ja sta mijn plekje graag af aan mijn dochter. Als het bij mijn exen of nw vriend zouden doen zou ik het minder gezellig vinden 

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014