Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Strand

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Strand

Ongelezen bericht door Hilde »

Beau en ik zijn nog nooit op het strand geweest en het lijkt me wel heel leuk. In augustus heb ik voor een deel gratis OV en genoeg dagen vrij dus ik wil er graag eens heen. Weet iemand een stuk strand dat met het OV te bereiken is en waar je de hond los mag? Het liefst een strand waar zo weinig mogelijk mensen komen om er zelf te zwemmen. Ik heb totaal geen idee of er stukken strand zijn wat speciaal voor honden bedoelt is of niet, dus als iemand iets weet.. Shoot :D
Afbeelding
Safari

Re: Strand

Ongelezen bericht door Safari »

Scheveningen heeft een tramhalte op 1 minuut lopen van het strand. Beau mag los (rechts van de pier) maar houd er rekening mee dat je een stuk langs het naaktstrand loopt. Na afloop lekker een drankje doen op 1 van de terrasjes :I:
Op 1 van de veilingsites loop een veiling voor een lunch of high-tea bij 1 van de strandtenten daar. Misschien kan je zoiets eraan vast plakken?
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Hilde schreef:Beau en ik zijn nog nooit op het strand geweest en het lijkt me wel heel leuk. In augustus heb ik voor een deel gratis OV en genoeg dagen vrij dus ik wil er graag eens heen. Weet iemand een stuk strand dat met het OV te bereiken is en waar je de hond los mag? Het liefst een strand waar zo weinig mogelijk mensen komen om er zelf te zwemmen. Ik heb totaal geen idee of er stukken strand zijn wat speciaal voor honden bedoelt is of niet, dus als iemand iets weet.. Shoot :D
:wink: Kom gezellig hier wandelen. Heb je nog een leuk stuk park/bos en het hondenstrand is doordeweeks aardig rustig.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ήυs
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ήυs »

Vlissingennnn :cheer:
Hilde
Zeer actief

dagmar88 schreef:
Hilde schreef:Beau en ik zijn nog nooit op het strand geweest en het lijkt me wel heel leuk. In augustus heb ik voor een deel gratis OV en genoeg dagen vrij dus ik wil er graag eens heen. Weet iemand een stuk strand dat met het OV te bereiken is en waar je de hond los mag? Het liefst een strand waar zo weinig mogelijk mensen komen om er zelf te zwemmen. Ik heb totaal geen idee of er stukken strand zijn wat speciaal voor honden bedoelt is of niet, dus als iemand iets weet.. Shoot :D
:wink: Kom gezellig hier wandelen. Heb je nog een leuk stuk park/bos en het hondenstrand is doordeweeks aardig rustig.
Als jij mee wandelt :D Klinkt goed iig!

Dank voor alle tips, leuk :D
Afbeelding
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Daar gaan wij ook heen. Heerlijk strand maar ga niet in het weekend als je rust wilt.
Bij Take2 kun je heerlijk loungen en er zijn koekjes en knuffels voor de honden :D
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

knuffels in de vorm van geef de hond een knuffel of echt een pluche beest?

ik heb nu 3 weken vakantie en zit er ook aan te denken een dagje naar het strand te gaan.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

knuffels in de vorm van geef de hond een knuffel of echt een pluche beest?

ik heb nu 3 weken vakantie en zit er ook aan te denken een dagje naar het strand te gaan.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Hilde
Zeer actief

Nee, ik ga sowieso niet in het weekend :) Ziet er ook leuk uit daar!
Afbeelding
Manu

Ongelezen bericht door Manu »

Haha nee knuffels als in kroelen.

Je kunt ook lekker de duinen en het bos in maar daar moeten ze wel vast. Ik vind de meeste hondenbazen ook erg verantwoordelijk daar.
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

IJmuiderslag mogen het hele jaar door honden los en het is er niet druk. Alleen weet ik niet of het goed met OV te bereiken is. Volgens mij stap je uit bij IJmuiden aan Zee en daar mogen geen honden. Wel kan je door de duinen lopen langs een binnenmeer richting IJmuiderslag.
Perry en Noah

Afbeelding
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Ik ben dan misschien een zeikerd, maar het is moeilijk bereikbaar met het OV. ALthans, het strand is wel dichtbij, maar de strandtent ligt wat verder.
Het dichtsbijzijnde bushalte is Pickeplein, om naar Take2 te lopen is het zeker 5 tot 10 minuten.
Als je na 1 september gaat kan je op het hele strand komen van Noordwijk en dan is het prima te bereiken met het OV, je stapt uit bij Parallel boulevard en je stapt zo het strand op. Bij de meeste strandtenten zijn honden toegestaan.
Afbeelding
Ήυs
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ήυs »

Hilde schreef:
dagmar88 schreef:
Als jij mee wandelt :D Klinkt goed iig!

Dank voor alle tips, leuk :D
:mrgreen:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Judith schreef:
Ik ben dan misschien een zeikerd, maar het is moeilijk bereikbaar met het OV. ALthans, het strand is wel dichtbij, maar de strandtent ligt wat verder.
Het dichtsbijzijnde bushalte is Pickeplein, om naar Take2 te lopen is het zeker 5 tot 10 minuten.
Als je na 1 september gaat kan je op het hele strand komen van Noordwijk en dan is het prima te bereiken met het OV, je stapt uit bij Parallel boulevard en je stapt zo het strand op. Bij de meeste strandtenten zijn honden toegestaan.
Nou ja, ik vind 5 tot 10 minuten lopen niet zo veel en je komt toch voor het strand, wij lopen wel langer en dan een bakkie en dan weer terug. Maar ja als je naar het strand wil maar niet wil lopen dan is het wel ver ja :tongue:
Hilde
Zeer actief

Ik vind dat ook wel meevallen hoor! Dat noem ik goed bereikbaar. Ik vind twintig minuten lopen voor ik op het strand kom wel veel, maar max. 10, nee.
Afbeelding
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Handig topic, ik wil Izzy binnenkort ook eens meenemen naar de zee, tot nu toe vindt ze het strandje op de Stratumse Heide al prachtig :-)
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Kom maar hierheen. Erkemederstrand, kilometers strand voor je hond en aan t eind kan je neerploffen op n hondvriendelijk terras. Bakken voor water staan klaar b ij t kraantje.
Mieke-Bo

Ongelezen bericht door Mieke-Bo »

Dee schreef:Kom maar hierheen. Erkemederstrand, kilometers strand voor je hond en aan t eind kan je neerploffen op n hondvriendelijk terras. Bakken voor water staan klaar b ij t kraantje.
Dat is echt een leuk hondenstrand! :cheer:
Inger1993
Actief
Mijn ras(sen): Jack Russell en een Shiba Inu x Keeshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inger1993 »

Kijkduin is erg leuk ! :D

Erkermederstrand is ook geweldig, maar niet goed te bereiken met het OV.
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Manu schreef:
Daar gaan wij ook heen. Heerlijk strand maar ga niet in het weekend als je rust wilt.
Bij Take2 kun je heerlijk loungen en er zijn koekjes en knuffels voor de honden :D

Wij gaan ook naar Noorwijk dat is vanaf Leiden CS met de bus bereikbaar, en later '' vanaf oktober'' ook weer naar katwijk Duinen.
Maar ook naar Scheveningen vanaf zwarte pad :wink:
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Shari
Zeer actief
Mijn ras(sen): We hebben 4 chihuahuas en een Welsh Corgi Cardigan pup Bruce!
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Shari »

Pas naar Oostvoorne geweest mogen de honden ook altijd los. Niet echt een mooi strand maar wel super rustig! Wel eerst poosje door de duinen.
Olaf 28-07-2000 01-08-2013
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Inger1993 schreef: Erkermederstrand is ook geweldig, maar niet goed te bereiken met het OV.
Dat is waar, maar op te lossen :wink:
Maar het is ook niet vergelijkbaar met echt strand, zoals bijvoorbeeld Katwijk/Noordwijk.
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen

Ongelezen bericht door Suuz! »

Monster vind ik zelf heerlijk maar lastig met ov. Anders Noordwijk (honden strand) of bij de de wassenaarse slag..
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Suuz!
Zeer actief

Inger1993 schreef: Erkermederstrand is ook geweldig, maar niet goed te bereiken met het OV.

Ekermederstrand is geen echt strand... das een soort bussloo...hahaha
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Suuz! schreef:

Ekermederstrand is geen echt strand... das een soort bussloo...hahaha
En ook geen kilometers strand. Veel bosjes en ik denk dat het hondenstrand (waar je dus vanaf het zand het water in kunt) een paar 100 meter in totaal is.
Afbeelding
Suuz!
Zeer actief

Tis vooral leuk om koppel jacht te oefenen het erkermederstrand :-) zat konijn om die bosjes hihi
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Op schier heb je trouwens veel strand, overal mogen de honden mee en je kunt er zelf ook zwemmen, alleen niet echt met het OV bereikbaar.
Afbeelding
Mutt
Zeer actief
Mijn ras(sen): Retrievermixen

Ongelezen bericht door Mutt »

Ik volg even, want naar het strand gaan met de honden staat ook op mijn lijstje :D
Afbeelding
Because boy you were amazing just the way you were
Mazzel <3 15/05/2008 - 16/12/2014
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Manu schreef:

Leuk, zit nu veel in Noordwijk omdat mam daar in het zorghotel zit. Leuk om te combineren.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”