Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Onze Luna Bordeaux dog in Zeeuwse zon

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Dinos

Onze Luna Bordeaux dog in Zeeuwse zon

Ongelezen bericht door Dinos »

Heerlijk lekker genieten in Zeeland, een echt kuuroord voor Luna waar ze niet nadenkt aan haar angsten en lekker geniet.

Afbeelding
Dinos

Re: Onze Luna Bordeaux dog in Zeeuwse zon

Wij ook en het zouden stabiele evenwichtige honden moeten zijn die voor niets en niemand bang zijn.
Maar dat kunnen we van Luna niet zeggen hahaha
Ik denk dat dit te maken heeft met fokbeleid wat op heel veel punten het ras geen goed heeft gedaan.
Zowel geestelijk als lichamelijk.
Dinos

Re: Onze Luna Bordeaux dog in Zeeuwse zon

En met onstabiel en niet evenwichtig, wil ik niet zeggen dat ze onbetrouwbaar is ik spreek nu voor Luna.
Zij is angstig maar geen angstbijter en kan bij alle honden alleen weet ze soms niet wat ze er mee aan moet. Spel snapt ze niet altijd en komt dan met dikke kont bij ons zitten.
Maar zijn al veel verder als vorig jaar, toen haar eigenaar haar letterlijk in achterbak laden toen hij ze gevangen had.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”