Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Poedelmeeting/dag. zondag 31 augustus.
Moderator: moderatorteam
- nadine-lea
- Actief
Re: Poedelmeeting/dag. zondag 31 augustus.
Niemand die vanuit Twente gaat? 

- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Ik niet, in ieder geval, maar heb wel besloten om mijn wedstrijd te laten schieten en hierheen te komen. 3 weken achter elkaar wedstrijd werd me sowieso wat veel, de wedstrijd was ook niet bepaald dichtbij, dus ik kies dan voor een dagje poedelen!

You'll be in my heart... Always...
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Jawel P'tje komt uut Groenloo.nadine-lea schreef:Niemand die vanuit Twente gaat?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
Wat een gekloot met regelen , denk je mensen gevonden te hebben laten ze het weer afweten . Maar goed ,we gaan door en het word een leuke dag waar van alles te doen, kopen en kijken is.
En natuurlijk onderling een praatje maken over poedels en van alles en nog wat.
Heb een heel lief aanbod gehad van een kunstenaar die een mooi poedelschilderij gaat maken waar mensen op de dag kans maken om het bij hun aan de muur te hangen. Ken haar werk en geloof mij, dat het een mooi werk word.
Heb een heel lief aanbod gehad van een kunstenaar die een mooi poedelschilderij gaat maken waar mensen op de dag kans maken om het bij hun aan de muur te hangen. Ken haar werk en geloof mij, dat het een mooi werk word.

- Fendi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog + teckel/corgi mixje
- Aantal honden: 1
Dat is geen Twente, dat is de achterhoekbouvierpoedel schreef:Jawel P'tje komt uut Groenloo.nadine-lea schreef:Niemand die vanuit Twente gaat?

Groetjes,
Kristel
Kristel
-
- Zeer actief
Dat is dan wel heel triest dat ze daar woond.Fendi schreef:Dat is geen Twente, dat is de achterhoekbouvierpoedel schreef:Jawel P'tje komt uut Groenloo.nadine-lea schreef:Niemand die vanuit Twente gaat?

- nadine-lea
- Actief
Haha is voor mij nog moeilijk te komen maar ik ga er een mailtje aan wagen :pFendi schreef:Dat is geen Twente, dat is de achterhoekbouvierpoedel schreef:Jawel P'tje komt uut Groenloo.nadine-lea schreef:Niemand die vanuit Twente gaat?
- Erna
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Glen of Imaal terrier
X Koningspoedel - Aantal honden: 2
Wat een leuke initiatief! Kan ik me als 'nieuweling' ook aanmelden? Ik heb een X grote poedel Hugo, die niks bijzonders kan, maar wel heel leuk is 

-
- Zeer actief
ja hoor ,je bent welkom.Erna schreef:Wat een leuke initiatief! Kan ik me als 'nieuweling' ook aanmelden? Ik heb een X grote poedel Hugo, die niks bijzonders kan, maar wel heel leuk is

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Geeft niet hoor meid, ik zal het je niet aanrekenen dat je uit twente komt.Fendi schreef:Dat is geen Twente, dat is de achterhoekbouvierpoedel schreef:Jawel P'tje komt uut Groenloo.nadine-lea schreef:Niemand die vanuit Twente gaat?
Ik heb een goed hart.

(kom je niet in de richting van Groenlo als je uit twente vandaan rijdt toevallig hint hint smekende blik?)

- nadine-lea
- Actief
Ik kom vanuit Enschede, heb helaas geen rijbewijs.. Dus of er moet toevallig iemand vanuit mijn richting komen ander word het moeilijk :pPtje schreef:Geeft niet hoor meid, ik zal het je niet aanrekenen dat je uit twente komt.Fendi schreef:Dat is geen Twente, dat is de achterhoekbouvierpoedel schreef:Jawel P'tje komt uut Groenloo.nadine-lea schreef:Niemand die vanuit Twente gaat?
Ik heb een goed hart.![]()
(kom je niet in de richting van Groenlo als je uit twente vandaan rijdt toevallig hint hint smekende blik?)
P'tje heb jij toevallig een auto ( en rijbewijs) xD
- Ptje
- Zeer actief
Nee helaas, ik heb wel rijbewijs maar geen auto dus ik ga met de trein.nadine-lea schreef:Ptje schreef:
Ik kom vanuit Enschede, heb helaas geen rijbewijs.. Dus of er moet toevallig iemand vanuit mijn richting komen ander word het moeilijk :p
P'tje heb jij toevallig een auto ( en rijbewijs) xD

- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Ik weet niet hoe makkelijk je in Heteren komt met OV, maar als het iemand helpt wil ik vanaf Wageningen ook wel iemand meenemen (trein naar Ede en dan bus naar Wageningen). Mijn autootje is niet zo groot, dus daar kan 1 persoon in met 2 honden of 2 personen en 1 hond.
-
- Zeer actief
- Ptje
- Zeer actief
Oh Kees, dan kan ik dat hertengewei ook gelijk meenemen voor je, zag het vanmiddag in de schuur liggen en dacht och ja dat is er ook nog.

-
- Zeer actief
als je Rasta het gewei laat dragen kun jij het gasfornuis wel op je nek nemen.Ptje schreef:Oh Kees, dan kan ik dat hertengewei ook gelijk meenemen voor je, zag het vanmiddag in de schuur liggen en dacht och ja dat is er ook nog.

- Ptje
- Zeer actief
Nou. ik wilde het eigenlijk andersom doen, Rasta dat fornuis en ik het gewei maar hij wou niet, ik ben geen pakezel zei hij tssssssss.

-
- Zeer actief
Nou het meeste is geregeld en beloofd een leuke dag te worden.bouvierpoedel schreef:Wat een gekloot met regelen , denk je mensen gevonden te hebben laten ze het weer afweten . Maar goed ,we gaan door en het word een leuke dag waar van alles te doen, kopen en kijken is.
Dus komen mensen , er is van alles te doen en meest belangrijk zijn jullie zelf natuurlijk en jullie honden .
Zegt het voort zegt het voort.

-
- Zeer actief
Hé je hebt het natuurlijk wel over een heel sjieke poedel natuurlijk.Ptje schreef:Nou. ik wilde het eigenlijk andersom doen, Rasta dat fornuis en ik het gewei maar hij wou niet, ik ben geen pakezel zei hij tssssssss.

Die hebben personeel en koelie's.

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Ik stuur ook een van mijn poedels 

-
- Zeer actief
Knappe honden zijn het toch , zo alleen op pad.Marie-Josée schreef:Ik stuur ook een van mijn poedels

- Ptje
- Zeer actief
Hij waardeert zijn huishoudster dan wel zeer hoor, dát dan weer wel hihi.bouvierpoedel schreef:Hé je hebt het natuurlijk wel over een heel sjieke poedel natuurlijk.Ptje schreef:Nou. ik wilde het eigenlijk andersom doen, Rasta dat fornuis en ik het gewei maar hij wou niet, ik ben geen pakezel zei hij tssssssss.![]()
Maar om even niet te ver af te dwalen, kom jij met de auto naar Heteren of zou er iemand kunnen en willen om even ons van het station Arnhem af te plukken?

- Erna
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Glen of Imaal terrier
X Koningspoedel - Aantal honden: 2
Ik kom uit het noorden, dus volgens mij kom ik langs Arnhem. Kan eventueel 2 mensen en 2 honden in mijn auto kwijt.
-
- Zeer actief
Ik ben daar smorgens vroeg al met een aantal mensen om de boel op te bouwen . Heb geen tijd om mensen op te pikken.Ptje schreef:Hij waardeert zijn huishoudster dan wel zeer hoor, dát dan weer wel hihi.bouvierpoedel schreef:Hé je hebt het natuurlijk wel over een heel sjieke poedel natuurlijk.Ptje schreef:Nou. ik wilde het eigenlijk andersom doen, Rasta dat fornuis en ik het gewei maar hij wou niet, ik ben geen pakezel zei hij tssssssss.![]()
Maar om even niet te ver af te dwalen, kom jij met de auto naar Heteren of zou er iemand kunnen en willen om even ons van het station Arnhem af te plukken?

-
- Zeer actief
Nog iemand die toevallig bij Maastricht vandaan komt.?
Een gehandicapte mevrouw in scoot wil ook naar de dag komen met het openbaar vervoer , wat moeilijk is .
Moet ook een hulphond [ poedel bij mij vandaan] mee.
Een gehandicapte mevrouw in scoot wil ook naar de dag komen met het openbaar vervoer , wat moeilijk is .
Moet ook een hulphond [ poedel bij mij vandaan] mee.

- Ptje
- Zeer actief
Goed nieuws voor mij. 
Gisteren trof ik toevallig dat vrouwtje in de stad die me met dingetjes helpt met Rasta zoals speuren en zo en die ook die prachtige foto's van hem gemaakt had.
We hebben wat gekletst maar om nu een lang verhaal kort te maken had ze er best zin om ook mee te komen naar de poedelmeeting.
Ze nlk ook wel geinteresseerd in grote poedels en ik zei, nou dan kun je je hart ophalen.
Het is natuurlijk wel afwachten of haar werk niet onverwacht geen kink in de kabel gooit maar dat verwachtte ze niet echt.
Ze vroeg ook nog of er nog entreegeld op stond maar ik zei volgens mij is het gratis , of vergis ik me Kees?
Yesss heb er zin in, hihi hebben we eerst ff een projectje om Rasta aan een bench te leren wennen in de auto. tsss arme schaap moet zoveel leren

Gisteren trof ik toevallig dat vrouwtje in de stad die me met dingetjes helpt met Rasta zoals speuren en zo en die ook die prachtige foto's van hem gemaakt had.
We hebben wat gekletst maar om nu een lang verhaal kort te maken had ze er best zin om ook mee te komen naar de poedelmeeting.

Ze nlk ook wel geinteresseerd in grote poedels en ik zei, nou dan kun je je hart ophalen.
Het is natuurlijk wel afwachten of haar werk niet onverwacht geen kink in de kabel gooit maar dat verwachtte ze niet echt.
Ze vroeg ook nog of er nog entreegeld op stond maar ik zei volgens mij is het gratis , of vergis ik me Kees?
Yesss heb er zin in, hihi hebben we eerst ff een projectje om Rasta aan een bench te leren wennen in de auto. tsss arme schaap moet zoveel leren

-
- Zeer actief
Op de poedeldag kan je ook kans maken op 1 van deze schilderijen.
Zie je het al aan je muur hangen .?
viewtopic.php?f=23&t=288957
Zie je het al aan je muur hangen .?

viewtopic.php?f=23&t=288957

- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ikke wel..
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
De poedel staat op mijn lijstje voor volgende hond. Misschien dat we dan ook wel komen. Kan mijn man ze ook eens van dichtbij meemaken 

Groetjes Marja
-
- Zeer actief
je man denkt er nog het zijne van.tycha schreef:De poedel staat op mijn lijstje voor volgende hond. Misschien dat we dan ook wel komen. Kan mijn man ze ook eens van dichtbij meemaken