Ik heb norit in huis en heb haar nu 3 capsules gegeven, hopelijk werkt het. Er staat op de verpakking dat een mens 12 capsules per dag mag, ik vraag me af hoeveel Gol dan mag hebben. Toen Gol vergiftigingsverschijnselen had gaf de dierenarts een enorme hoeveelheid norit, in vloeibare vorm. Het lijkt mij dus niet dat ik snel teveel kan geven?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
spuitpoep
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
spuitpoep
Gol voelt zich toch nog niet helemaal lekker, gisteravond had ze redelijk vaste ontlasting maar vanochtend spoot het er uit
Ik heb norit in huis en heb haar nu 3 capsules gegeven, hopelijk werkt het. Er staat op de verpakking dat een mens 12 capsules per dag mag, ik vraag me af hoeveel Gol dan mag hebben. Toen Gol vergiftigingsverschijnselen had gaf de dierenarts een enorme hoeveelheid norit, in vloeibare vorm. Het lijkt mij dus niet dat ik snel teveel kan geven?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Re: spuitpoep
Lijkt er op dat Gol inderdaad dat vervelende virus te pakken heeft.
Ik denk dat die drie capsules norit wel kunnen.
Even wat rustiger aan met eten kan ook
Ik denk dat die drie capsules norit wel kunnen.
Even wat rustiger aan met eten kan ook
- Gollum
- Zeer actief
Ik denk het ook ja.. Laten vasten bedoel je? Gisteravond heeft ze maar 100 gram KVV gehad, vanochtend ook, dat vind ik al best rustig aan..
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Lijkt me prima zoals je het doetGollum schreef:Ik denk het ook ja.. Laten vasten bedoel je? Gisteravond heeft ze maar 100 gram KVV gehad, vanochtend ook, dat vind ik al best rustig aan..
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik zou finidiar forte nemen ipv norit... norit helpt hier niks tegen diarree niet bij de honden en niet bij mezelf 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Gollum
- Zeer actief
Oh bij mij en Gol werkt het juist wel, wat gek. Sinds ik Gol norit heb gegeven heeft ze geen spuitpoep meer gehad, ik zit nog wel te wachten op de eerste ontlasting (na de norit) maar aangezien ze een stuk minder eet nu zit er ook niet zoveel in die darmen.malinois schreef:Ik zou finidiar forte nemen ipv norit... norit helpt hier niks tegen diarree niet bij de honden en niet bij mezelf
Waarschijnlijk hebben we het hondje van schoonouders aangestoken, maar dat is een krakkemikkig Frans Bulletje dus ik hoop dat hij het trekt
- Evertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson russell terrier en Roemeense mix
- Aantal honden: 2
Ze had laatst ook al overgegeven met die pillen toch?
Bij zulke dunne diarree laat ik de honden altijd een dagje vasten. Daarna rustig opbouwen, gaat eigenlijk altijd goed.
Bij zulke dunne diarree laat ik de honden altijd een dagje vasten. Daarna rustig opbouwen, gaat eigenlijk altijd goed.
- Gollum
- Zeer actief
Klopt inderdaad, het begon met spugen en daarna diarree. Het stonk ook enorm, de scheetjes die ze liet ook (en ze laat nooit scheetjes eigenlijk).Evertje schreef:Ze had laatst ook al overgegeven met die pillen toch?
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Hier ook, kunnen darmen even tot rust komen, en dan langzaam beginnen, kan met rijst /kipEvertje schreef:Ze had laatst ook al overgegeven met die pillen toch?
Beterschap voor Gol!
- Miepmiept
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Hier ook een hond waar de Dropshot eruit spoot aan de achterkant.malinois schreef:Ik zou finidiar forte nemen ipv norit... norit helpt hier niks tegen diarree niet bij de honden en niet bij mezelf
Finidiar kun je zonder recept kopen?