Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zo heerlijk zachtjes knabbel ..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mojuan
Zeer actief

Zo heerlijk zachtjes knabbel ..

Ongelezen bericht door Mojuan »

Oh wat kan ik ervan genieten zeg, die puppentandjes die zo lekker zacht aan mijn vingers knabbelen.
Tselfde ligt heerlijk naast me op de bank, op haar rug, en speelt met mijn vingers.
Zo gek dat ik me nu ineens herinner dat die andere twee dat ook hebben gedaan als pupje :I:
Dat zijn dingen die ik was vergeten, maar door het gevoel is de herinnering ineens weer terug, en ik kan me die twee ook weer helemaal voor me halen als ukje.

Kleine liefdesbeetjes noem ik het maar :W:
En zo valt ze langzaam in slaap, mijn heerlijke kleine meid, ze is echt zo leuk en zo lief.
En ligt inmiddels weer diep in dromenland.
:zweep:
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Aantal honden: 1

Re: Zo heerlijk zachtjes knabbel ..

Ongelezen bericht door christina »

Geniet er maar van, ze zijn maar even pup:)
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ja genieten doe ik zeker, met volle teugen! Het gaat zo snel voorbij.
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Liefdesbeetjes lijken ogenschijnlijk heel leuk van dit bulletje.
Maar als bulletje groot gegroeid is, is het een pitbull.
Dan heeft die pitbull hele grote scherpe tandjes.
En met die tandjes is ze in staat, om met uiterste chirurgische precisie, ledematen te amputeren.
En dat maakt voor de pitbull niets uit of het om een mens of een andere hond gaat. Ze doen niets liever als ze groot zijn.
Daar zijn bulletjes nu eenmaal voor gefokt.
Daarom worden ze in de volksmond ook wel klapkaakjes genoemd.
Maar met jouw kennis over dit soort honden zie ik dat bij die van jouw niet gebeuren.
Gezellige hondjes. Net of ze altijd lachen, van oor tot oor. Schattig.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Mojuan
Zeer actief

:LOL: :LOL: :LOL:

Ja ze zal waarschijnlijk net zo agressief worden richting mij als Room en Juul waren.
Ik ben al 1 been kwijt, en vijf vingers door die twee... waarom leer ik daar nou niets van? Over een jaartje of twee raak ik misschien wel mijn halve gezicht kwijt door Tselfde... compleet gehandicapt ga ik door het leven.
Ach.. ze zijn het waard :I:
yodi
Zeer actief
Mijn ras(sen): rottweiler

Ongelezen bericht door yodi »

Mijn pup is nu 2 jaar en knabbelt elke avond nog lekker even op mijn vingers, en toch heb ik ze alle 10 nog!!
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Oh wat heerlijk, ik hoop eigenlijk stiekem dat ze dat gewoon haar leven lang zo blijft doen.. vind het eigenlijk heel fijn... vooral als ze dan zo lief in slaapt valt.
yodi
Zeer actief
Mijn ras(sen): rottweiler

Ongelezen bericht door yodi »

Ja elke avond uur of 10 gaat ze onder mijn benen liggen en even steunend en kreunend mijn vingers knabbelen, favoriet is mijn duim en dan mijn vingers onder haar kin krabbelen, oogjes erbij dicht heerlijk.
Op een gegeven moment gaat ze op de bank liggen met een kop ja wegwezen bedtijd hahaha.
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Lotje knabbelt niet zachtjes op mijn vingers, maar ze speelt wel altijd met mijn vingers als we aan het spelen zijn.

Kijk, ik ben ook geen favoriet van het soort hond dat je in huis hebt gehaald, maar ik weet wel, met goede opvoeding dat het zeker voor eigen familie een hele lieve hond kan zijn. Dus om bij voorbaat al te stellen dat je hond jou aan flarden scheurt, vind ik redelijk voorbarig.

Verder heeft alleen een puppy scherpe tanden, een volwassen hond niet meer. Een volwassen pitbull heeft sterke kaken.
Mirella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mirella »

Wolfsblut schreef:Liefdesbeetjes lijken ogenschijnlijk heel leuk van dit bulletje.
Maar als bulletje groot gegroeid is, is het een pitbull.
Dan heeft die pitbull hele grote scherpe tandjes.
En met die tandjes is ze in staat, om met uiterste chirurgische precisie, ledematen te amputeren.
En dat maakt voor de pitbull niets uit of het om een mens of een andere hond gaat. Ze doen niets liever als ze groot zijn.
Daar zijn bulletjes nu eenmaal voor gefokt.
Daarom worden ze in de volksmond ook wel klapkaakjes genoemd.
Maar met jouw kennis over dit soort honden zie ik dat bij die van jouw niet gebeuren.
Gezellige hondjes. Net of ze altijd lachen, van oor tot oor. Schattig.
Wacht maar tot je het beestje in het echt ziet. Dan ben je verliefd. Het is een hartstikke leuk schattig pupje.
Mojuan
Zeer actief

Neeltje schreef:Lotje knabbelt niet zachtjes op mijn vingers, maar ze speelt wel altijd met mijn vingers als we aan het spelen zijn.

Kijk, ik ben ook geen favoriet van het soort hond dat je in huis hebt gehaald, maar ik weet wel, met goede opvoeding dat het zeker voor eigen familie een hele lieve hond kan zijn. Dus om bij voorbaat al te stellen dat je hond jou aan flarden scheurt, vind ik redelijk voorbarig.

Verder heeft alleen een puppy scherpe tanden, een volwassen hond niet meer. Een volwassen pitbull heeft sterke kaken.
Ik dacht serieus dat het als grapje bedoeld was van Wolfsblut :mrgreen:

Maar lief voor ons zal ze zeker blijven, dat is ze nu al. Zelfs Room was de grootste lieverd voor ons en dat terwijl ik met hem toch heel wat stomme dingen heb gedaan uit onwetendheid.
Ik vind Tselfde een heel relaxed hondje, en ze is aan de ene kant heel zelfstandig, maar aan de andere kant ook heel aanhankelijk.
Die combi in haar persoonlijkheid bevalt me heel goed.
Mirella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mirella »

Mojuan schreef:
Neeltje schreef:Lotje knabbelt niet zachtjes op mijn vingers, maar ze speelt wel altijd met mijn vingers als we aan het spelen zijn.

Ik dacht serieus dat het als grapje bedoeld was van Wolfsblut :mrgreen:

Maar lief voor ons zal ze zeker blijven, dat is ze nu al. Zelfs Room was de grootste lieverd voor ons en dat terwijl ik met hem toch heel wat stomme dingen heb gedaan uit onwetendheid.
Ik vind Tselfde een heel relaxed hondje, en ze is aan de ene kant heel zelfstandig, maar aan de andere kant ook heel aanhankelijk.
Die combi in haar persoonlijkheid bevalt me heel goed.
Ik lees wolfsblut wel vaker,volgens mij grapt hij hier niet over :ugh:
Mojuan
Zeer actief

Ach, ieder zo zijn eigen mening.
Zolang wij thuis maar gelukkig zijn met onze kleine dame.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”