Was je toch mooi tijdelijk van je waterhoofd af.lets have fun schreef:Ik kreeg na mijn operatie een injectie met vochtafdrijvers en piste zo op 1 dag 3 liter uitIk weet dat het 3 liter was want ik had een catheter en op de zak staat een maatverdeling. Waar al dat vocht heeft gezeten, god mag het weten maar ik was het wel mooi kwijt
Dat was ook terug te zien op de weegschaal. Dus ja, dat een hond na een operatie gewicht kwijt raakt geloof ik prima, maar dat is geen vet geweest.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Twijfels over castratie teef, wanneer?
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Twijfels over castratie teef, wanneer?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
lets have fun
bouvierpoedel schreef:Was je toch mooi tijdelijk van je waterhoofd af.lets have fun schreef:Ik kreeg na mijn operatie een injectie met vochtafdrijvers en piste zo op 1 dag 3 liter uitIk weet dat het 3 liter was want ik had een catheter en op de zak staat een maatverdeling. Waar al dat vocht heeft gezeten, god mag het weten maar ik was het wel mooi kwijt
Dat was ook terug te zien op de weegschaal. Dus ja, dat een hond na een operatie gewicht kwijt raakt geloof ik prima, maar dat is geen vet geweest.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Is gewoon hongeroedeem buik.lets have fun schreef:bouvierpoedel schreef:Was je toch mooi tijdelijk van je waterhoofd af.lets have fun schreef:Ik kreeg na mijn operatie een injectie met vochtafdrijvers en piste zo op 1 dag 3 liter uitIk weet dat het 3 liter was want ik had een catheter en op de zak staat een maatverdeling. Waar al dat vocht heeft gezeten, god mag het weten maar ik was het wel mooi kwijt
zouden ze bij iedereen moeten doen, vooral bij jou met je vette bierpens

-
lets have fun
Neem nog een tompouchebouvierpoedel schreef:Is gewoon hongeroedeem buik.lets have fun schreef:bouvierpoedel schreef:Was je toch mooi tijdelijk van je waterhoofd af.lets have fun schreef:Ik kreeg na mijn operatie een injectie met vochtafdrijvers en piste zo op 1 dag 3 liter uitIk weet dat het 3 liter was want ik had een catheter en op de zak staat een maatverdeling. Waar al dat vocht heeft gezeten, god mag het weten maar ik was het wel mooi kwijt
zouden ze bij iedereen moeten doen, vooral bij jou met je vette bierpens
-
bouvierpoedel
- Zeer actief

-
lets have fun
bouvierpoedel schreef:op boodschappenlijstje TOMPOESEN.
Eigenlijk is het jouw schuld dat ik een vette 55+pens krijg.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
lets have fun schreef:bouvierpoedel schreef:op boodschappenlijstje TOMPOESEN.
Eigenlijk is het jouw schuld dat ik een vette 55+pens krijg.
lekker toch. Stop ik nog een milka reep in m'n giegel