Nienke1992 schreef:Hallo allemaal!
Het is eindelijk zover ik ga met mijn labrador teef een nestje fokken!
Het worden geen stamboom hondjes maar alles gaat wel volgens de richtlijnen. Ouders
zijn dus volledig getest en heb een positief fokadvies gekregen van mijn dierenarts.
waarom als je zoals verderop staat alles volledig laat testen niet met stamboom fokken?
Nu is mijn teef vrijdag en zaterdag gedekt met beide keren een koppeling. Vrijdag heb ik geen verschil
gemerkt maar na zaterdag begon ze gelijk te graven in haar mand en is ook heel erg rustig slaapt veel
en wil niet spelen. Eet en drinkt verder wel goed?
Wie herkent dit? En hoe groot is de kans dat mijn teef drachtig is? Ze vloeit overigings nog wel.
Ik hoop op tips en ervaringen

vloeien kan nog prima, zelf zou ik dan na 28 dagen een echo laten maken.
de reu heb je ook zelf zitten of heb je bloedgeprikt voor het juiste moment?
mijn teef zou nu ongeveer een week dragend (voorzover je daar over kan spreken aangezien de eitjes pas na een week of 2 innestelen) moeten zijn en merk wel wat kleine verschillen in haar karakter, maar ze is dan ook zeer uitgesproken zelfstandig en nu wat aanhankelijker, iets wat ze normaal niet is na een loopsheid, dus het verschil is echt de (geslaagde, geslaagd als in MET koppeling, want vorige loopsheid waren we te vroeg met haar en koppelde ze niet, toen ze op haar top zat zat de reu te ver weg) dekking