Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Promo de bofkont

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Manu

Promo de bofkont

Ongelezen bericht door Manu »

Toen onze Lies stramme voorbeentjes kreeg kon ik niet meer meedoen in de paardensport. Ik ben toen op zoek gegaan naar een paardeneigenaar die hulp nodig had.
Ik wilde dit keer een echt paard gaan rijden en dan wel eentje die al lekker wat basis had zodat ik gelijk zou kunnen beginnen.

En toen was daar Promo. Een jonge New Forest die nét had geleerd zijn voetjes op te tillen.
Promo was een lastige pony. Ik heb er bijna een jaar over gedaan voordat ik me kon bewegen terwijl ik er bovenop zat. Hij schoot van het minste of geringste de hele rijbak door en buiten was helemaal een ramp. De ene keer sjokte je wat rond en de andere keer lag ik met een paard bovenop me op de weg :schrik:
Maar oh hij heeft mijn hart gestolen.

Helaas werd besloten hem te verkopen. Het was de bedoeling dat hij aangespannen zou blijven lopen maar het was gewoonweg gevaarlijk in het verkeer.
Van elke fietser die van achteren naderde of opwaaiend plastic zakje vloog hij in volle galop de straten over.
Kapot was ik er van. Wat heb ik veel van die mooie vent geleerd.

Nu heeft zijn huidige eigenaresse contact met mij opgenomen. Hoe ze me gevonden heeft? Geen idee.
Maar oh wat heeft hij het leuk :I: Ik heb er gewoon vlinders van in mijn buik. Ik ben zo trots op die kleine aap!
Afbeelding
Afbeelding

En bij mij:
Als bijna 4 jarige
Afbeelding

En onze allerlaatste rit. Na ons ongeluk op mijn lip gebeten en doorgezet. Ik moest en zou nog met die kanjer naar het strand.
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb zolang spijt gehad dat ik hem niet zelf heb gekocht. Maar oh wat ben ik blij dat hij nu deze eigenaresse heeft. Ze is tot over haar oren verliefd op die kleine vent :lief:
ruudstofferboa
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador, teckel
Aantal honden: 2

Re: Promo de bofkont

Ongelezen bericht door ruudstofferboa »

wauw wat een plaatje!! :I:
luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Aantal honden: 1

Re: Promo de bofkont

Ongelezen bericht door luna2906 »

Wat een knapperd! En wat leuk voor jou ook om te horen dat hij het nu zo goed heeft :D
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”