Moderator: moderatorteam

eens, jammer hoor.Luna87 schreef:Mooi hoofd, maar dat lijf kan me niet zo bekoren, sorry. Vind hem behoorlijk aan de maat en dat doet toch wel afbreuk aan zijn hengst-zijn.

Hij heeft dan ook niets anders te doen dan te eten.Luna87 schreef:Mooi hoofd, maar dat lijf kan me niet zo bekoren, sorry. Vind hem behoorlijk aan de maat en dat doet toch wel afbreuk aan zijn hengst-zijn.
semmyboy schreef:Die is echt prachtig!! Wauw!
Heb je meer foto's?

Ik dacht het maar wist niet zo goed hoe iets te zeggen.Luna87 schreef:Mooi hoofd, maar dat lijf kan me niet zo bekoren, sorry. Vind hem behoorlijk aan de maat en dat doet toch wel afbreuk aan zijn hengst-zijn.
gonnie schreef:Volgens mij mag hij wel wat afvallen. Vind hem een beetje te dik, niet dat ik verstand van paarden heb.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
Ach, whatever, idd beter een buitenleven dan als puur stalpaard dienenmaart schreef:gonnie schreef:Volgens mij mag hij wel wat afvallen. Vind hem een beetje te dik, niet dat ik verstand van paarden heb.
volgens mij ook, maar dat zal dus niet veranderen![]()
het staat iedereen vrij om mijn 2 heerschappen te komen ophalen en het beter te doen trouwens; maar niet door ze op te sluiten in een stalletje van 3 x 3 meter overigens.
maart schreef:Op rantsoen zetten gaat niet, daar ze enkel gras hebben en krijgen (en wat wortels/brood in de omgang).
nee dat kan ik niet en wil ik niet ook niet trouwens, ruimte vind ik veel belangrijker.Ilupa schreef:maart schreef:Op rantsoen zetten gaat niet, daar ze enkel gras hebben en krijgen (en wat wortels/brood in de omgang).Je kan toch een stuk van de weide afzetten? Ik zou inzitten met zijn gezondheid in jouw plaats.
Maar ben je niet bang dat hij in het voorjaar een keer laminitis krijgt?maart schreef:nee dat kan ik niet en wil ik niet ook niet trouwens, ruimte vind ik veel belangrijker.Ilupa schreef:maart schreef:Op rantsoen zetten gaat niet, daar ze enkel gras hebben en krijgen (en wat wortels/brood in de omgang).Je kan toch een stuk van de weide afzetten? Ik zou inzitten met zijn gezondheid in jouw plaats.
Hij loopt je er trouwens zo met gemak vanaf hoor![]()
Gelukkig hebben jullie allemaal het perfecte lijntje vermoedelijk
Als ik met hem op de foto zou gaan dan is die super slank.maart schreef:

nee, in het voorjaar gaan ze maar beperkt op de weide met vers gras (en meestal staat dat ook nog ellendig lang onder water ook) en enkel maar 's nachts en bij passend weer zodat de aanwezigheid van fructaan minimaal is.Ilupa schreef:Maar ben je niet bang dat hij in het voorjaar een keer laminitis krijgt?maart schreef:nee dat kan ik niet en wil ik niet ook niet trouwens, ruimte vind ik veel belangrijker.Ilupa schreef:maart schreef:Op rantsoen zetten gaat niet, daar ze enkel gras hebben en krijgen (en wat wortels/brood in de omgang).Je kan toch een stuk van de weide afzetten? Ik zou inzitten met zijn gezondheid in jouw plaats.
Hij loopt je er trouwens zo met gemak vanaf hoor![]()
Gelukkig hebben jullie allemaal het perfecte lijntje vermoedelijk
Zadel, ik heb te weinig verstand van (beleren met) kar om dat zelf te doen en wegdoen lukt niet, gezien mijn andere dan alleen zou blijven. Maar wie weet vind ik iemand in de omgeving die dit kan (en wil) doen.deugenietje schreef:
Wat ga je met hem doen om te beleren. Voor de kar of zadel erop?
Hoe groot is hij eigenlijks?
Wat voor ras is het? Als ik een gok waag denk ik new forest.
Hij is nu al mooi, hoe zou die worden als hij spieren krijgt.
Hij wordt in december 3 jaar, dus tegen volgende zomer dan.Manu schreef:Ach ze hebben het ook wel wat in de genen hè? Dikke bippen
Dat is er zo af als je hem aan het werk zet dadelijk hoor. Wanneer wil je gaan beginnen?
Hij is mooi compact zeg! Helemaal gelijk dat je hem hengst laatAls je toch de ruimte hebt en hij gedraagt zich.. waarom niet?