Mijn oude Patrol is gepensioneerd en gepromoveerd tot vakantiemobiel. Hij was al goed onderhouden, maar er is technisch nog wat aan verbeterd en hij is van binnen en van buiten geconserveerd met Dinitrol.
Het plan was dat we er in willen kunnen slapen op de lange reisdagen. Dat we hem gewoon aan de kant kunnen zetten en even kunnen slapen zonder teveel gedoe.
We hebben er een luifel bij gekocht die, als het ware, om de auto heen vouwt. Echt een superuitvinding!

Er zijn ook nog twee inritsbare zijkanten bij, zodat je een beschutte hoek kunt maken. (Niet op de foto)

Achterin word momenteel een matras gemaakt die bekleed wordt met een sterke stof, zodat hij niet snel stuk gaat of vies wordt, en ook in de tent gebruikt kan worden.
Verder kan de matras op 1/3e worden dubbelgevouwen zodat het luik bereikbaar is.
Tijdens het rijden is Felix' plek op het luik. Onder het luik kan voorraad opgeslagen worden.

Voor de ventilatie heb ik een paar inzetstukken met knutjesgaas ter plekke van de schuiframen gemaakt, die kunnen makkelijk en zonder kieren in de open schuiframen worden gezet.

Ik heb ook nog een 'aanrechtblad' gemaakt dat aan een paar spanbanden een beetje waterpas aan het imperiaal opgehangen kan worden.
Ik vind het een heerlijk gepruts allemaal