Vandaag eindelijk bericht over het biopt, maar helaas is er nog niets van te zeggen: het biopt (vloeistof) bevatte
alleen bloed en er konden geen ontsteking- of tumorcellen uitgehaald worden.
De vraag blijft dus nog open.
Morgen overleg met de dierenarts of we het weefselbiopt wel of niet zullen laten onderzoeken. Ik heb altijd gezegd dat ik
dat niet meer ga doen allemaal, omdat we toch niets gaan behandelen.
Maar het probleem is nu het slechte eten en het is wel verrot handig om te weten of het slechte eten komt door een ontsteking (wat
behandelbaar is) of door een tumor waardoor je moet besluiten haar in te laten slapen.
Vanmorgen had ik alleen de assistente en morgen dus met de dierenarts overleggen wat te doen.
Met Kaya gaat het wisselend: waar ik gisteravond een rondedansje maakte toen ze eindelijk ook weer wat van het nierdieet opgegeten
had, zit ik nu weer met de handen in mijn haar omdat ze absoluut weigert dat te eten.
Ze eet wel versvlees (matig), blikvoer (gretig) en gekookte kipfilet (gretig). Maar het kind heeft het aan haar nieren, de laatste uitslag
van 2 weken geleden was ook al niet goed, dus ze moet het nierdieet eten.
Discussie met manlief, die zegt dat ik hard moet zijn en haar alleen het nierdieet voor moet schotelen en dan gaat ze vanzelf wel eten.
Ik zeg dat het belangrijker is dat ze wat eet dan niks, want ze heeft tenslotte een flinke narcose achter de rug.
Uiteraard heb ik mengen met lekkers al geprobeerd: kippenbouillon, blikvoer, versvlees, alles heb ik al goed gemengd met het nierdieet,
maar ze vist feilloos alles er tussenuit en laat de brokken liggen