Een heel mooi moment voor sfeervolle opnames...

Groeten
Robby
Moderator: moderatorteam

Leuk hé, ze lijken zoveel op elkaar...Dean schreef:Och joh, ik zie Dean!!Devel schreef:Vind deze 2 erg goed gelukt, alleen jammer van het ding naast hem, zag ik later pas..
En hier die oren![]()
![]()
![]()
Wat leuk!
Groeten
Robby
Geweldig mooi bekkie, S@ndr@S@ndr@ schreef:![]()
Char, het blauwe uurtje is een uur voor zonsopkomst en een uur na zonsondergang.Char7 schreef:Mooi Dean, vooral die eerst... hoelaat is het blauwe uurtje?
Daisy@ schreef:Eeeh, ik durf het bijna niet te zeggen... maar vanavond ga ik een 2e camera halen. Deze wordt wel een 2e hands. Het is altijd een gok, maar we wagen het er op. Leon vind het té leuk. Gewoon ook met kit lens. Hebben we geen 'ruzie' meer wie er mag, hahaha.
Niks mis met een 2e handsje, hoor, maar je moet wel voorzichtig wezen, maar dart hoef ik er niet bij te vertellen.
Goed alles checken of alles werkt, of de sensor schoon is (want anders kan je het zelf doen), de autofocus naar behoren werkt.
(al) Je lenzen mee nemen om te kijken of de camera goed reageert op je objectieven en andere belangrijke zaken.
Ik zat gisteren op YouTube te kijken naar filmpjes van Zoom.nl Daar ging 1 filmpje ook over het blauwe uurtje. Dus weer een wijze les.
Had ik al gezegd dat ik het een leuke hobby vond![]()
![]()
![]()
We moeten nog een berg leren, maar heb weer plezier in plaatjes schieten.
Zou eigenlijk wel eens een workshop 'aktiefoto's maken' willen volgen, en dan vooral op honden gericht, dat snap je
Het leukste wat ik geleerd heb in die workshop is hoe je met je diafragma kan spelen om de achtergrond wazig of juist niet wazig te krijgen. (wordt nog veel oefenen hoor, maar dat maakt het wel leuk)
Ik las dat je je objectief in de koelkast had gezet! Ik denk huh, weer iets wat ik niet weet, wat voor functie heeft datTessaThomas schreef:Mag ik me dan aanmelden Sandra
Op hoop van zegen mijn accu weer aan het opladen, als die het nu weer niet doet, is die stuk... Dus mijn objectiefwens is maar even in de koelkast gezet. Ik zou graag een workshop willen, maar dan van iemand die ook een Sony heeft en honden en paarden fotografeert. Onmogelijke zoektocht tot nu toe
Toch wel heTessaThomas schreef:Jij woont gewoon aan de goede kant van het land hoor, Daisy@!