Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoeveel dagen enkelvoudig

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Hoeveel dagen enkelvoudig

Ongelezen bericht door malinois »

Vraagje... basisvoer is hier lotgering (compleet dus). 3 varianten.
Daarnaast 1 dag degomeat enkelvoudig (diersoort welke niet in de lotgering zit), 1 dag smuldier (compleet). Op zaterdag hebben ze een barfdagje maar wat voorhanden is niet op percentage uitgerekend.
Ik heb nu 2 rollen freshdogfood overgenomen ook enkelvoudig en weer een andere diersoort dan in voorgaande merken zitten. Kan ik die er ook nog ergens tussen proppen of moet die in plaats van?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Re: Hoeveel dagen enkelvoudig

Oh en de lotgering is verdeeld over de week dus niet 3 dagen achter elkaar...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Chris78
Actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Chris78 »

Ik zet sowieso m'n vraagtekens bij dat afwisselen van diersoorten. Bot = bot etc....toch?

En vroegah in het wild was het ook eten wat de pot schaft. Ooit een onderzoek gelezen over wolven en daarbij was 75% van het eten hetzelfde prooidier.
fes/lou
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door fes/lou »

Volgens mij mag je 2 dagen enkelvoudig geven als je de rest compleet geeft
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Ik heb een tijd lang alleen maar enkelvoudig gegeven, zolang ik maar aan de 4/5 diersoorten per 2 weken kwam en de enkelvoudige varianten wel alles bevatten. Anders zou je bijvoorbeeld Tinlo nooit kunnen voeren zonder ander merk ernaast.
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Bij een eliminatie dieet eten ze 6 tot 12 weken maar 1 soort. Ze vallen dan nog steeds niet om dus je kan het geven wanneer het je uitkomt.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

fes/lou schreef:Volgens mij mag je 2 dagen enkelvoudig geven als je de rest compleet geeft
daar ging t me idd om. Ik weet van 5 diersoorten als je ev voert. Maar ik voer hooguit 3 diersoorten in de ev versies. Wel met de compleet erbij zit ik ruim boven die 5 diersoorten overigens maar ja dat is natuurlijk een kleiner deel. Alleen de totaal met wild van Lotgering zitten al 5 diersoorten in bijv. Maar is die hoeveelheid genoeg?
Afbeelding
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

ik geef 3 dagen per week kompleet voer,de rest is enkelvoudig,wel afwisselende diersoorten,maar geen kompleetvoer...
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”