's Nachts onwijs slecht geslapen, want muggen plaagden me en ik sliep op een slaapbank, wat geen succes was.
Zaterdag 40km gelopen, voor het eerst met iemand opgelopen de hele wandeling, want hij kwam na 400meter al bij me lopen en ging niet meer weg. Was onwijs gezellig.
Kreeg berichtje van Marion, dat ik wel even bij haar langs kon komen, ze zou de yoghurt klaar hebben staan. Dat sla ik natuurlijk niet af.
De nacht van zaterdag op zondag weer amper geslapen, weer een mug die me wakker hield en me lek prikte en de slaapbank bleef geen succes. Stond dus op met fikse hoofdpijn, maar godzijdank ging die weg tijdens het wandelen.
Zondag weer 40km gelopen, weer samen met het gezelschap van gister en nog een nieuwe 'hij'. Tjonge, wat heb ik toch gelachen zeg. Ondanks dat 40km natuurlijk best ver is en we op de 1e dag fout zijn gelopen en daardoor 42 hebben gelopen en op de 2e dag idem en toen 43km hebben gelopen, was het toch goed te doen.
Nu vooral pijn in de rechter enkel, wat ik eigenlijk niet ken. Ook wat stijf.
Foto's zijn door mij en Judith gemaakt, niet zoveel....... (met 40km lopen wil je toch gewoon behoorlijk doorlopen heb ik gemerkt)
Dit was het huisje, Huisje Tina in Doetinchem

Veel dieren om het huis, die w.s. ook maakten, dat er veel muggen/vliegen waren. (kippen, schapen, honden, poezen, paarden)

Judith aan het kokkerellen

Sam en Joey

Welke is nou voor mij bestemd (geweest) en welke voor Judith he? Op facebook hadden ze het goed geraden.

Sam had een moe hoofd van alle indrukken (Judith ook)

Kijk, yoghurt is dus heel goed!!!

Sam en Joey verwennen

Zaterdag 41,57km gelopen in 7uur 51 minuten.
Judith naar Kasteel Slangenburg met Sam en Joey

Mijn schatje

Bij Marion op bezoek

Zondag 42,84km in 7uur en 56 minuten
Al met al was het een fijn weekend, op het slapen en de muggen na. Veel gezelligheid met Judith en Judith ziet het vol vertrouwen tegemoet dat ik en Sam tijdens de Nijmeegse Vierdaagse bij haar logeren.
Oh ja, de feedback van de heren, waarvan de 1 al 11 x had meegelopen en de ander 22x; Je redt het wel, je loopt conditioneel goed. Alleen meer eten en vooral ook meer drinken tijdens het lopen.
Nog drie weken trainen en dan mag ik.