Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kleine grote hond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mariss
Actief
Mijn ras(sen): Poedel
Aantal honden: 1

Kleine grote hond

Ongelezen bericht door Mariss »

Ja, Yeti groeit op. Het is nu een poedel van 8 maanden.
Wat is hij leuk. Knuffelen kan hij uren. Maar de pubertijd is er ook, de hormonen spelen op.
En het is best wel vreemd. Onze eerste hond hebben wij gekregen toen hij 5 was, gecastreerd en wel, dus eigenlijk hebben wij geen ervaring met hormonen in een hond.

Hij rijd op zijn kussen, best wel erg, normaal is het met een harde stem 'NEE', maar gisteren lukte het niet. Gisteren ook voor het eerst zaadlozing erbij gekregen.
Dan kijk ik wel een beetje vreemd op. Maar goed, hij heeft 2 kussens, in de woonkamer 1, en in mijn kamer (waar hij slaapt) ook 1. Nu heb ik de kussens verwisseld, want een 'vrijpartijtje' met een kussen voor het slapen gaan zie ik niet zitten. Ik wil s nachts niet over een kwakje van mijn hond glijden als ik naar de wc moet.
Maar nu ben ik dit aan het typen, terwijl ik Yeti zie peinzen waarbij hij het lijkt alsof hij zichzelf af vraagt of hij wel zal gaan.
Hoe kan ik dit oplossen? Op de koude grond slapen lijkt mij niet zo tof.

Oh en de buren. 'Nou nog niet gecastreerd?' hoor ik. Yeti moet wel gecastreerd worden hoor! Want met 8 maanden ben ik te laat! Hij blijft voor altijd een geile bok :blah:
Daar luister ik niet naar hoor. Als het al gebeurd, zeker als hij uitgegroeid is.
Maar nu ben ik wel een beetje nerveus als er dalijk loopse teefjes in de buurt zijn. Tegelijk heb ik zoiets van 'het komt allemaal goed! Hij staat voor zover een puberhond, aardig goed onder appèl.

Man man man, ik ging er goed voorbereid in. Maar t'is anders als je erin bent.
Ach alles komt wel goed

Toch?
:oohja:
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje

Re: Kleine grote hond

Ongelezen bericht door Shibby »

Shib reed toen hij puber was op een hoop dingen, maar interesse in de dames heeft hij pas vanaf zijn zevende gekregen. Inmiddels is hij 10 en al die jaren heeft hij 1 dekentje gebruikt om op te rijden en in de buurt van een loopse teef kan ik hem nog steeds los laten lopen.

Niet dat je daar nu van uit moet gaan, want Shib is wat dat betreft ook maar een rare. :mrgreen:

Hoedanook, het komt goed! :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miranda »

Mariss schreef:Ik wil s nachts niet over een kwakje van mijn hond glijden als ik naar de wc moet.
Och. Wacht maar op natte dromen. Dan zul je merken dat je er niet over uitglijdt, maar dat het plakkerig is :engel:
Oh. En die van mij is 9........jáár :lol1:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Mariss
Actief

Allemaal rare honden shibby! Maar zo laat joh? Yeti was sowieso heel vroeg, 13 weken al zijn poot optillen, rijden begon ook al rond die tijd.
Zindelijk maken duurde daar een tegen pas met 6 maanden.

Toen hij nog fulltime in zijn bench s nachts sliep, Miranda, was zijn kussen ook nat op een mysterieuze wijze. Maar of het nou plakkerig is, of van andere substantie, wil het liever niet op de vloer hebben haha.
Ik hoop trouwens op geen natte dromen meer, want hij slaapt ook 50% op mijn bed, en nouja. Daar zit ik dus ook niet op te wachten.

Kunnen we terug naar de puptijd gaan? Ik had het erover dat ik wou dat ik meer met hem kom, maar puptijd was ook wel leuk.

Waar hij eerst op mijn hand paste, is het nu zo
Afbeelding

Waar is de tijd gebleven?
Miranda
Erelid
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder

Ongelezen bericht door Miranda »

Oh, kijk. Je spijkerbroek is ook al slachtoffer :LOL:
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
Mariss
Actief

Hahahahahaha :LOL:
Ik moest even nadenken maar hahahaha

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
29996D

Ongelezen bericht door 29996D »

Ach, met een beetje geluk valt het allemaal nog mee.
Hier twee reuen, waarvan één testosteronbommetje, die allebei nauwelijks rijden, en nooit natte dromen hebben :F:
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Miranda schreef:Oh, kijk. Je spijkerbroek is ook al slachtoffer :LOL:
sorry maar ik moest ook heel hard lachen ! :LOL:

Ik heb hier een intacte reu van bijna 3, en hiervoor een intacte reu gehad van bijna 3 en ik heb nog nooit kwakjes gevonden.
Figo heeft wel eens een kussen van de bank gepakt om op te rijden, maar echt serieus was dat ook niet te noemen.
Bij mijn vorige hond heb ik het helemaal nooit gezien, behalve toen hij heel klein was rijden op mijn been. Maar dat heeft niks met hormonen te maken.
Ik heb bij Figo nog weinig gemerkt qua hormonen, behalve wat meer trekken aan de lijn buiten. Waarvan ik denk, niet eens zeker weet, dat er een loops teefje heeft gelopen.
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Miranda schreef:Oh, kijk. Je spijkerbroek is ook al slachtoffer :LOL:
:LOL:

Laatst vroeg iemand mij of het nou niet vies was, een reu in huis, met die piemel en die ballen enzo. Het duurde even voordat ik doorhad wat ze bedoelde :vaag: :scratch: :idea: :LOL: Ja hoor, hij loopt echt de hele dag in het rond te spuiten :roll: Teven verliezen soms bloed, reuen hebben soms een zaadlozing. Schoonmaken. Klaar.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”