De eerste keer heb ik KVV gekocht van Tammenga, wat niet rook. Nu heb ik KVV gekocht bij Oervoer en het valt me op dat hier een sterke geur aan zit.
Ik wil niet gelijk roepen dat het stinkt, want dat is nogal subjectief, maar ik ben wel geneigd het te zeggen
Ik kan me zo voorstellen dat er aan bepaalde vleessoorten een andere lucht zit dan we gewend zijn, maar dit is de kip.
Heeft iemand meer ervaring met dit merk KVV?
De tweede portie van de dag zit er net in, dus ik ben benieuwd hoe de ontlasting er straks uit ziet, want dat zegt natuurlijk ook heel wat.
Tevens heb ik bij het Oervoer een instructiebrief ontvangen. Keurig van ze, echter schrijven ze ook dat mijn pup van 4 maanden oud, die nu 19 kg weegt, 1500 gram voer moet krijgen. Ik lees overal dat het 4% van het lichaamsgewicht moet zijn bij een pup van die leeftijd dus dat zou ongeveer op 50% van hun advies uit komen.
Ze raden netjes aan om naar de ribben te kijken. Kijken is wat moeilijk bij een lange vacht maar ik voel altijd en er zit een mooie speklaag op mijn puppie. 1500 gram lijkt me dan ook sterk overdreven. Wat vinden jullie?
Alvast dank voor reacties